האסוציאציה הראשונה שעולה למוחי כשאני חושבת על "כפכפים" היא כפכפי האצבע מפלסטיק, ועם התמונה הזו בראש יצאתי למשימה למצוא את הטרנדים החמים לעונה בתחום. מסתבר שלא הייתי יכולה להיות רחוקה יותר. כפכפי האצבע הפשוטים, כך התברר לי במהרה, הפכו להיות רק תת ז'אנר קטן מתוך מגוון הכפכפים שהשוק האופנתי יודע כיום להציע. מכפכפים פתוחים או סגורים, בעלי עקב או שטוחים, אלגנטיים יותר או פחות - גיליתי עולם חדש לגמרי.

 

עוד באון לייף:

 

כדי לעשות לכן חיים קלים, אספתי עבורכן חמישה טרנדים לוהטים ו-25 זוגות כפכפים שתוכלו למצוא כבר היום בחנויות ברחבי הארץ. עכשיו רק נשאר לקבוע אחת ולתמיד האם לגיטימי להגיע עם כפכפים למקום העבודה. עם כפכפים מושקעים כאלה, כנראה שזו לא תהיה בעיה.

 

 

 

עקבים רחבים

טרנד העקבים הרחבים ממשיך ללכת חזק גם בקיץ הקרוב, מה שאומר שאתן יכולות ליהנות מעוד כמה סנטימטרים מבלי ליפול מהרגליים בסופו של יום ארוך. תוספת העקבים משדרגת את מעמד הכפכפים למשהו מעט יותר אלגנטי, כך שאתן יכולות לנעול את הנעליים הללו לפגישה העסקית הבאה שלכן ללא חשש.

 

הצעת הגשה: חולצה מכופתרת לבנה וחצאית עיפרון בצבע בייסיק, בשילוב של כפכפים בעלי עקב בצבע מעניין כמו ורוד או בורדו.

 

כפכפים עם עקבים רחבים

מימין למעלה בכיוון השעון: Sol Sana, 720 שקל; מארק פישר לרשת שואו אוף, 399.90 שקל; אן קליין לרשת שואו אוף, 499.90 שקל; מנגו, 269.90 שקל; סקופ, 99 שקל.

 

 

צבעוניות מטאלית

סקאלת הצבעים המטאלית – ובעיקר זהב, כסף וברונזה – היא דרך מעולה לתת לכפכפים שטוחים ונוחים מראה קצת יותר פנסי. מדובר באופציה מצוינת למי שמחפשת למשל נעליים נוחות שיכולות להתלוות אליה גם בשגרת היומיום, אבל גם לחתונות חוף, שהפכו להיות טרנדיות מאוד לאחרונה.

 

הצעת הגשה: חולצת טי-שירט, מכנסי ג'ינס וכפכפים בצבע מטאלי הם ללא ספק שילוב מנצח של הקיץ.

כפכפים מטאליים

מימין למעלה בכיוון השעון: ברשקה, 129.90 שקל; צ'יפ מאנדיי ל-Belle&Sue, 329 שקל; נמרוד רטרו, 299.90 שקל; Pull&Bear, 199 שקל; גלי, 99.90 שקל.

 

 

רצועות בהצלב

אז נכון שרצועות מוצלבות הן לא בדיוק המצאת השנה (וגם לא המצאת המאה), אבל בהחלט מעניין לראות עד כמה יצירתיים הפכו מעצבי הנעליים העונה. מעיטורי מתכת ואבזמים, דרך טקסטורות כמו פרווה וז'מש ועד הדפסים אתניים – יש פה משהו לכולן.

 

הצעת הגשה: גופיה ומכנסיים קצרים גבוהים ביחד עם כפכפי איקס - כי אין הרבה יותר נוח (ונעים) מזה.

 

כפכפי X

מימין למעלה בכיוון השעון: Belle&Sue, 399 שקל; ברשקה, 169.90 שקל; ניין ווסט, 349.90 שקל; Replay לחגית טסה, 429 שקל; Younger לרשת פפאיה, 199.90 שקל.

 

 

שפיץ

כפכפי שפיץ, שהם סוג של הכלאה בין קיץ לחורף, הם הכפכפים המושלמים למי שלא אוהבת לחשוף יותר מידי מכפות הרגליים שלה (וכמובן למי שאוהבת נעלי שפיץ). כיוון שמדובר בכפכפים סגורים יחסית, הם מספקים מראה שהוא מעין שילוב בין ביזנס לקז'ואל, ולכן יכולים בקלות להפוך לכפכפים הבאים שאת חורשת עליהן מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה.

 

הצעת הגשה: כל שמלה קיצית תראה נהדרת עם אחד מכפכפי השפיץ הבאים.

כפכפי שפיץ מוקסינים

מימין למעלה בכיוון השעון: ניין ווסט, 449.90 שקל; קסטרו, 159.90 שקל; גלי, 99.90 שקל; דניאלה להבי, 990 שקל; זארה, 199 שקל.

 

 

כפכפי אצבע

לא באמת חשבתן שאפשר להתחמק, נכון? כמדי קיץ, גם העונה קיבלנו שלל וריאציות על כפכפי אצבע שבהחלט מוכיחים שכפכפים הם לא נחלתו של הים בלבד. כדי לעשות הפרדה ברורה עוד יותר מכפכפי הפלסטיק המוכרים, תמצאו כי הרשתות מציעות כפכפי אצבע במגוון רחב של חומרים וטקסטורות.

 

הצעת הגשה: בגד גוף וחצאית מתנפנפת כדי לשמור על האווירה הקיצית, לצד כפכפי האצבע.

כפכפי אצבע בסטייל

מימין למעלה בכיוון השעון: סקופ, 79 שקל; קלארקס, 499.90 שקל; Younger לרשת פפאיה, 199.90 שקל; גאס לרשת שואו אוף, 199.90 שקל; מייקל קורס ל-Factory54, 630 שקל.