מכירים את החלום הזה, שבו אתם עומדים בפני קהל של אנשים שמסתכלים עליכם בתדהמה מהולה בגיחוך ואז אתם מסתכלים למטה ומגלים שאתם עירומים? גם אם לא חוויתם את זה בעצמכם, אי אפשר לפספס, זה מופיע בכל סרט אפשרי. אבל רק חברת העיצוב ההולנדי, רוסגארד (Roosegaarde), החליטה לקחת את הסיוט הכי גדול של כולנו, ולהפוך אותו לשמלה.

 

עוד ב-Onlife:

 

אין אישה, או גבר לשם הדיון, שלא חוו לפחות פעם אחת בחיים את הרגע הזה, כשעוצרים בכניסה, נושמים עמוק, מנסים להאט את דפיקות הלב ולהירגע, ורק אז נכנסים לחדר. זה יכול להיות ממגוון סיבות ובשלל סיטואציות: מפגש רומנטי, קפה עם חברת ילדות שלא ראינו שנים ארוכות, וזה גם יכול להיות משהו שבשגרה, כמו ארוחת שישי עם כל המשפחה של הבעל. לא חסרות סיבות לדפיקות לב מואצות.

 

איך הופכים רגע מביך למכונת כסף משומנת

בדיוק את הסיטואציה המביכה הזו לקחה חברת רוסגארד, והשתמשה בה בציניות, בעודה משתמשת בנשק היחידי שיש לנו - הבגדים שלגופנו - נגדנו. הרי בשביל מה אנחנו משקיעות וקונות שמלת ערב חדשה? בשביל אירועים מיוחדים. כאלה שגורמים לפעימות לב מואצות. כדי שגם אם נגיע מעמדה נחותה, תמיד נוכל להסתתר מאחורי קו ההגנה האחרון, השמלה היפה שרכשנו. סומק ופודרה יכולים לכסות את האדמומיות שמתפשטת על הפנים ברגע של מבוכה, אבל את דפיקות הלב המואצות, אף אחד פרט לנו לא הרגיש.

 

אז זהו, שמעכשיו כן.

 

ההמצאה החדשה של חב' רוסבאד, גבירותיי וגבירותיי, היא שמלה שהופכת לשקופה לפי תכיפות פעימות הלב שלך. כלומר, אם לשים את זה בצורה ברור יותר: מתרגשת? רואים עלייך ורואים לך.

 

הקליפ של השמלה השקופה:

 

 

 

חדירה לפרטיות במסווה של אינטימיות

אם הרעיון עצמו לא היה מרגיז מספיק, הקליפ שמציג את שמלת הערב השקופה, הוא כבר ממש מקומם. הקליפ ה"אינטימי", מציג דוגמנית שלובשת שמלה לבנה ושחורה, שמתבהרת עד כדי שקיפות מוחלטת עם כל פעימת לב מוגברת. בהתחלה היא מכסה בכף היד את השד שלה, אבל עם הזמן (20 שניות), אנחנו מקבלים את האפקט במלואו עם הצצה של פיטמה. איזה כיף, ככה אפשר לדעת שאני מתרגשת. כשרואים לי את הפיטמה.

 

קו המחשוף של השמלה מגיע עד לפופיק של הדוגמנית. אולי בגלל זה החליטו בחברה שהגוף של הדוגמנית הוא נחלת הכלל והעולם כולו מוזמן לראות מה קורה לה בלב? הרי אם היא לבשה את המחשוף הזה, אין לה באמת זכות לקחת אחריות על הפיטמה, לא?

 

ואולי אני בכלל מסתכלת על זה מהכיוון הלא נכון, הרי לדגם של השמלה קוראים "2.0 Intamacy", אינטימיות מודל 2.0. כלומר, הדור החדש של האינטימיות. מסתבר, שלחדור לפרטיות של האישה, ולהציג את רגשותיה לעיניי כל, זה אינטימיות. איך לא ידענו? אולי בגלל זה גברים ברחבי העולם מפחדים מאינטימיות, מסתבר שזו ממש חדירה גסה לפרטיות.