כולם יודעים שכל אמא תמיד תגן על הגורים שלה כמו נמרה, לא משנה באיזה גיל או בגלל מה, תמיד אפשר לסמוך על הגב הרחב שההגנה של אמא נותנת. אין להתפלא אם כן, שאמא ציפי לוין לבית בר רפאלי, שלפה ציפורניים מחודדות, במה שמסתמן להיות קרב חתולות אטרקטיבי במיוחד.

 

לפני מספר ימים, כתבה הדוגמנית מורן גרוס בטוויטר שלה כי ביום צילומים לערוץ האופנה הישראלי, דיברו מאחורי הקלעים על הדוגמנית המפורסמת, וגרוס הביעה את דעתה האישית בטוויטר ואמרה "מה טוב (ברפאלי)? שהיא מתפשטת בכל הזדמנות? נראה שהיא לא מוצאת כבר דרכים לרגש.. למרות שאותי מאוד ירגש לראות אותה שוב עם בגדים :)".

 

 

אמא לוין לבית בר רפאלי, לא אהבה את ההשתלחות בבתה המפורסמת, ושרשרת של ציוצים הוחלפו בין שתי הניצות, כשלוין אף מגדילה ומפרסמת תמונות חושפניות יחסית של מורן גרוס, וכותבת "אם בערכים דעסקינן" ואף מוסיפה דעה אישית "אגב, התמונה לא משהו".

 

 

בעקבות העלאת התמונות של גרוס, המריבה הסלימה, מורן גרוס צייצה בחזרה על רפאלי "הצלחה היא לא מטרה בפני עצמה. הדרך חשובה לא פחות. ולדעתי הצלחה היא להגיע ליעדים בלי למכור עקרונות. מאחלת לבר הצלחה אמיתית" ומיד לאחר מכן "פשוט פתטי מה שקורה פה. לילה טוב חברה. התפשטונה כאוות נפשכם ותחנכו את ילדכם כראות עיניכם".

 

 

 

האם בר רפאלי מתפשטת יותר מדי?

 

אין ספק שכבודה של בר רפאלי כאחת השגרירות המוכרות ביותר של ישראל בעולם, במקומו מונח, וכוכבה זורח מיום ליום. אבל, יכול להיות שיש משהו בדבריה של מורן גרוס ובגלל זה גם קמה שאגת הנמר הגדולה של אמא לוין?

 

בר רפאלי מעולם לא התיימרה להיות מטר שמונים שמדגמנת פרצוף מיוסר ורזון חולני על מסלולים ברחבי העולם, להפך. היא ידועה בגופה החטוב והשופע, שבא לידי ביטוי בצורה מקסימלית במגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד שלא באמת מתיימר לפרסם את בגדי הים כמו את הנשים שלובשות אותו. אבל בכל זאת, משהו מדבריה של מורן גרוס נותר להדהד במוחנו, ויצאנו לבדוק עובדות בשטח.

 

לאחרונה נדמה כי כל התמונות של בר רפאלי מציגות אותה בעירום חלקי או מלא: חיפוש מהיר בגוגל תחת השם "בר רפאלי" מעלה רוב מוחלט של תמונות חושפניות, היא מצטלמת לשערים ברחבי העולם בעיקר ללא בגדים ומגזין הגברים "מקסים" (שידוע בהיותו סליזי במיוחד) בחר בה לאישה הסקסית ביותר בעולם - בליווי תמונת עירום כמובן.

 

צילום מסך מגזין Maxim

 

אז נכון, בר רפאלי תמיד הצטלמה היטב עם בגדי ים או בהלבשה תחתונה, ויעידו על כך אין ספור קטלוגים ל"בוניטה דה מאס" ו"פסיונטה". אך מה שהיה פעם קמפיין ותו לא, כלומר, עבודה נטו, הפך לשגרת חיים עבור הדוגמנית העסוקה, וכיום, גם כשהיא מפרסמת בגדי ים, מצטלמת לשער או למותג, היא טורחת לפרסם תמונות אינטימיות "מאחורי הקלעים" שלה טופלס או בעירום מלא. 

 

צילומי מסך: dailymail.co.uk ו-youtube.com

 

נדמה כי בר רפאלי, בחורה עם מידות מושלמות ויותר מכך, לא מעט שכל בראשה היפה, "ויתרה" על הניסיון להצליח כדוגמנית, וכעת היא פשוט מוכרת את מרכולתה -במקרה שלה, גוף מרהיב - לכל המרבה במחיר. ולנו לא נותר אלא לשאול, האם גם בר רפאלי, היפה בנשים, לא יודעת מה היא שווה? היא לא חושבת שמגיע לה קצת יותר?

 

בר רפאלי צריכה להתחיל להאמין בעצמה כמו שאנחנו מאמינים בה. אין צורך להצטלם עוד פעם בעירום עם שפתיים משורבבות ומראה מזמין. מדובר באישה יפהפיה, אינטילגנטית, שיודעת לקדם את עצמה ואת עסקיה ברחבי העולם, וצוחקת לכל מי שהספיד אותה לפני שנתיים (כשנפרדה מליאונרדו דיקפריו) בפנים. אז לא, ממש אין צורך להתלבש כמו נזירה או להפסיק לדגמן בגדי ים, אדרבא, הם לא נראים טוב על אף אחת כמו שהם נראים עלייך, אבל אולי בין טייקים, תשימי איזו חולצה.