שבוע האופנה של ניו יורק, שיתקיים בתחילת ספטמבר, עושה כותרות כבר מעכשיו ולא רק בגלל עיצובי העל האופנתיים שהולכים להיות מוצעדים על המסלול.

 

עוד ב-Onlife:

 

לפי הלו"ז שהתפרסם אתמול, מסתבר כי תצוגת האופנה של ויקטוריה בקהאם VB, ותצוגת הבכורה של ליין האופנה של קייטי הולמס, Holmes &Yang, הולכות להתקיים באותו זמן, יום ראשון, 9 בספטמבר, בלוקיישנים שונים.

 

מאחר שחלק ניכר מהבאז סביב תצוגת האופנה והרעש שהיא מצליחה לייצר, נובע מכמות הסלבריטאים המוכרים שמכבדים את המעצב בנוכחותם, שיבוץ תצוגת האופנה של בקהאם ראש בראש מול הולמס יוצרת בעיה עבור שתי המעצבות המפורסמות.

 

מאחר וכל מעצב רוצה כמה שיותר שמות מפורסמים שישבו ויצולמו ליד מסלול התצוגה ובכך יסבו כמה שיותר תשומת לב ציבורית לעיצובים, מסתמן כי הולך להיות קרב מכוער בין קייטי הולמס וויקטוריה בקהאם שילחמו על כל סלב.

 

ויקטוריה בקהאם וקייטי הולמס היו בעבר חברות הכי טובות. זוגתו של הכדורגלן המפורסם, התקבלה באהבה על ידי קייטי הולמס, לאחר שהזוג הבריטי עבר להוליווד כדי שדיוויד בקהאם ישחק בנבחרת הכדורגל של לוס אנג'לס.

 

הזוג האמריקאי המפורסם לקח תחת חסותו את השכנים החדשים, ושתי החברות האופנתיות יצאו למסעות שופינג מתוקשרים ביחד, נסעו לפריז, עשו דאבל דייטים עם הבעלים והילדים ובאופן כללי בילו זמן רב ביחד.