אנחנו רגילים לראות את הכוכבות הכי גדולות של הוליווד מתוקתקות למשעי, החל מהציפורניים שתמיד יהיו מסודרות ומשוחות בלק הכי נכון, דרך התסרוקת שלא מאפשרת לאף שערה לזוז, ועד השמלות הצמודות שרק יצאו ממסלולי התצוגה של מעצבי העל וכבר נחטפו על ידי הכוכבות שלובשות אותם לכל השטיחים האדומים.

 

עוד ב-Onlife:

 

לא קשה לקנא בנשים הכי יפות בעולם, כשהן בנות 25, לבושות מחלצות מפוארות, מאופרות מקצועית וקרוב לוודאי גם עברו סשן מילוי בוטוקס קל לפני הטקס. לא משנה כמה נשכנע את עצמנו שהן עוד נשים רגילות שפשוט הפקירו את גופן לשעות מפרכות של אימוני כושר, מחטבים אימתניים והפלסטיקאים הטובים בעולם, אין ספק שזה עדיין לא קל לצפייה. 

 

ויש את אלה שלא משנה באיזה מצב תופסים אותן - אם זה בקניות בסופר, בירידה מהמטוס אחרי 10 שעות טיסה, קונות גלידה ברחוב או פשוט על הדשא במשחק כדורגל של הילדה, הן פשוט נראות נפלא ויודעות את זה. אלה הכוכבות הכי גדולות שפשוט יודעות לא לדפוק חשבון - עם ג'ינס וטי שירט:

 

 

במקום הראשון – שרון סטון

שחקנית אינסטינקט בסיסי מוכיחה שזה לא הגיל, זה התרגיל, ושבמקרה שלה, "בסיסי" לפעמים זה כל מה שצריך. השחקנית בת ה-54 אמנם מפציעה מדי פעם על שטיחים אדומים וגורפת קריאות התפלאות, אבל ב-money time, כשהיא לא באמת עוטה שמלות מעצבים ומאופרת למשעי, או אז היא באמת מרשימה אותנו.

 

שרון סטון, בהופעה הכי פשוטה וקז'ואלית, בין אם כשהיא עוצרת לקנות גלידה או סתם הולכת ברחוב, נראית חצי מגילה האמיתי ומשדרת כל כך הרבה סטייל ונון שלאנטיות לא אופיינית להוליווד, שזה פשוט פשע שאנחנו לא רואים אותה לעיתים יותר קרובות על המסך.

 

אגב, שרון סטון היא אחת הנשים הקוליות ביותר בהוליווד, ממש לא מאתמול, ובשנת 1996 היא אפילו עשתה היסטוריה אופנתית כשהגיעה לטקס האוסקר עם חולצת גולף פשוטה של GAP. לטקס האוסקר. בגאפ. מעולם לא נכתבו כ"כ הרבה מילים על כ"כ מעט מאמץ.

 

ג'ניפר אניסטון

זה ידוע שג'ניפר אניסטון היא מלכת הג'ינס וכל רגע בו היא לא על השטיח האדום או על סט הצילומים, ניתן לתפוס אותה בשלל גזרות, צבעים וסוגי הג'ינסים השונים. החל מסקיני ועד באגי, אניסטון לובשת ג'ינס הרבה יותר וטוב יותר מכל כוכבת הוליוודית אחרת. והאמת, אנחנו הרבה יותר מעדיפים אותה ככה, לא מתאמצת.

 

קורטני קוקס

חברתה הטובה של ג'ניפר אניסטון לסדרת הקאלט חברים אמנם לא כיכבה בשלל סרטים כמו ה-BFF שלה, אבל מקומה בהיסטוריה מובטח בזכות תפקידה כמוניקה גלר. בשנים האחרונות חזרה קוקס לתודעה עם הסדרה קוגרטאון, בו היא מוכיחה חד משמעית כי גם אמהות גרושות יכולות להיות לוהטות, ובחיי היום יום, קוקס, שלאחרונה התגרשה מבעלה דיוויד ארקט, מוכיחה זאת טוב יותר אפילו מדמותה בסדרה. בג'ינס פשוט וחולצת טי מהוהה, קורטני קוקס, אמה של קוקו בת ה-8, מגיעה לאימוני הכדורגל של בתה כמו כל אמא אחרת בעולם.

 

קורטני קוקס - אולי היא וג'ניפר חברות בגלל אהבתן המשותפת לג'ינסים?

צילום: shutterstock

 

ג'וליה רוברטס

האישה הכי יפה החליטה לפני כמה שנים שנמאס לה מהוליווד והיא גרה עם משפחתה הקטנה בניו מקסיקו, רחוק מאור הזרקורים, ועושה גיחות קצרות להוליווד כשעליה לקדם פרויקטים שונים.

 

ג'וליה רוברטס היא אישה יפה. גם היום

צילום: רויטרס

 

שרליז ת'רון

השחקנית היפה שמככבת השנה בסרט "שלגייה והצייד" אמנם דיגמנה בעברה ולכן אי אפשר באמת להתפלא שהיא נראית כ"כ טוב בג'ינס וטי שירט, אבל באמת שהתמונות מדברות בעד עצמן. אם ככה היא נראית אחרי טיסה, אנחנו מפחדים לדעת איך היא נראית אחרי מקלחת.

 

שרליז ת'רון יפהפיה בשדה התעופה

צילום: Shutterstock

 

אווה מנדז

השחקנית היפהפיה ממוצא קובני, שמתחזקת זוגיות עם אחד הגברים הכי הורסים בעולם, ריאן גוסלינג, מבינה את העיקרון המאוד פשוט של אם את מרגישה יפה מבפנים, את נראית יפה מבחוץ. גם כשהיא בשדה התעופה, עם פנים חפות מאיפור, משקפי שמש גדולים, טי שירט לבנה וג'ינס פשוט, מנדז משדרת יותר סקס מרוב הנשים עלי אדמות.

 

אווה מנדז מדגמנת קז'ואל בשדה התעופה

צילום: Shutterstock

 

קייט מילדטון

בין שלל שמלות המעצבים שהיא צריכה לדפוק להופעות מלכותיות, קייט מידלטון מוכיחה שהיא נראית לא מצוין כשהיא משלבת בין אלכסנדר מקווין לזארה או טופשופ. אז נכון, לרובנו אין את הממון לרכוש בגדים של מעצבי על, אבל כשאפילו הדוכסית של בריטניה לובשת מכנסיים של רשת אופנה עממית, זה נותן לכולנו תקווה, וגורם לנו להעריך אותה יותר.

 

קייט מידלטון - לובשת את המכנסיים בארמון?

צילום: Shutterstock 

 

נטשה מקלהון

השחקנית הבריטית היפה הזו, מככבת כבר שנים על המסך הגדול (המופע של טרומן, רונין) והקטן (קליפורניקשיין), ומוכיחה פעם אחר פעם, שהיא מילה נרדפת לקוליות. החל מתפקיד נשכני בתור אשתו לשעבר של המכור לסקס, דיויד דוכובני, ועד חייה האישיים, כשהיא פוקדת שטיחים אדומים בלוק הכי קז'ואל ומגניב שנראה בפרמיירה הוליוודית מזה שנים.  אנחנו מעריצות אותה.

 

נטשה מקלהון - הכי מגניבה על השטיח האדום

צילום: Shutterstock