אחרי חודש של קפיצה מארוחה לארוחה, עשרות בני משפחה שרק מחטטים לך בחיים ומזג אוויר שממש לא מעלה חיוך על השפתיים, לפעמים בא לנו פשוט להרגיש סקסיות בלי קשר לכלום ובלי שום סיבה נראית לעין. אספנו תשעה פריטים שיסייעו לכל אחת ליישם את ההחלטה. רמז – ממש לא מדובר בקומביניזון תחרה "סקסי". מה שכן, לא חייבים להשתמש בכולם בעת ובעונה אחת. מספיק אחד כל פעם. 

 

עוד ב-Onlife:

 

1. נעלי עקב שאי אפשר להתעלם מהן

 

ברור שקשה ללכת עליהם, אבל גם נורא ברור שברגע שאת מכניסה את העקב לנעל ומצליחה לעמוד ישר, את גבוהה יותר, השוקיים שלך נראים צנומים יותר וגם הפיגורה, לטס פייס איט, מתעדנת ומעבירה להילוך סקסי.

 

נעלי עקב - וינס קמוטו

 

2. בושם ששואלים אותך עליו

'רזית?' היא התגובה האהובה ביותר על נשות המערב, אבל "וואו, מה זה הבושם הנפלא ששמת?" נמצא במקום השני. ולכן כל מלתחה, סקסית ככל שתהיה, אינה שלמה בלי בושם שהולם לילה באופרה.

 

COCO NOIR הבושם החדש של שאנל

 

 

3. חזיית פוש אפ

אוקי, הבנו, מודל היופי והסקסיות הנוכחי הוא בלקון לא קטון. וכשהודעת 'עשיתי ציצים' נחשבת לטופיק מקובל בארוחות שישי, מה יעשו אזוביות הקיר המצטמררות למראה אזמלי מנתחים אך רוצות לשדרג את המחשוף? ירימו, כמובן. חזיית פוש אפ טובה תחמיא לאזור הפרונטלי, תניף אותו אל על ותעשה לך יום (או לילה) שכולו ג'סיקה ראביט.

 

חזיית פוש-אפ של פמינה

 

4. שמלה שקרובה לגוף

היא לא חייבת להיות שחורה וגם לא נורא קטנה, היא יכולה להיות קז'ואלית או לשעות הערב אבל היא חייבת להיות קרובה לקימורים (גם במידות גדולות גבירותי). לא מאמינה? הצטיידי במחוך הגון וקבלי במתנה גזרת שעון חול אלילית.

 

שמלה של ענבל מימרן למותג Honey B למידות גדולות

 

5. תוספת שיער

יום שיער רע או פשוט השלב הזה בניסיון להארכת שיער שאת לא בדיוק מבינה מה קורה אצלך על הראש, אל דאגה, תוספת השיער הקטנה תדאג להסתיר את הגוש הסורר שמתחולל על פדחתך ולהעניק לך לוק בניחוח קלאסה. הכי חשוב – שגוון תוספת השיער יהיה קרוב ככל שמתאפשר לגוון השיער הנוכחי שלך.

 

תוספות שיער כמו של ג'ניפר לופז - להשיג ב eBay

 

6. טבעת גדולה

בימים בהם את מרגישה שממש שום דבר לא עולה עלייך, וגם ככה לא בא לך להתאמץ יותר מדי, למה לא להשקיע בכפות הידיים? הן גם סוג של כרטיס ביקור. ובכן, מה שגדול יותר, מקטין את מה שלידו - ומכאן, טבעת גדולה תגרום גם לאצבעות שמנמנות להיראות צנומות יותר ותחמיא ללוק.

 

טבעת גדולה של מיכל נגרין

 

7. גרביונים בגוון לא שגרתי

הם מאריכים ומצרים את הרגליים כשהם שוכנים מתחת לחצאית, שמלה או שורטס חורפיים, הגוון שלהם מפתיע ובלתי צפוי וכשהם מסתיימים בעקבים, הדרך להרגיש שהיום את עומדת לסובב ראשים - קצרה ביותר.

 

גרביונים עם לבבות של ZPHARA AOT

 

8. חצאית שלא חושפת טפח או טפחיים

כשאת חידה, את סקסית יותר. אי אפשר לנחש מה בדיוק שוכן שם תחת החצאית, אי אפשר לדעת אם מתחתיה את עוטה תחתונים קשישים או שאת מחביאה לנז'רי שובבי אבל אפשר לראות בבירור שהחלק התחתון שלך ארוז בעטיפה מחמיאה שמתנפנפת עם כל תנועה שלך. 

 

חצאית של ADIKA

 

9. שפתון אדום

כן, זו קלישאה, כן, זה טחון, כן, זה עובד. כמו האייליינר של הפבורן או חפצים עם הדפס של מרילין מונרו, השפתון האדום פשוט לא מסוגל להיות לא סקסי. כמו כן, מעבר לכך שהוא שורד את מבחן הזמן (אין יותר קלאסי מזה) הוא גם מעניק לשיניים את הבונוס של להיראות לבנות יותר. 

 

שפתון של איב סאן לורן