1. הפריט ההכרחי – ז'קט ג'ינס של twenty four seven

 

אחד הפריטים מומלצים ביותר לעונות מעבר (והחורף הישראלי הוא כמעט כולו עונת מעבר אחת גדולה) הוא ז'קט ג'ינס, שיעזור לך להסב כל שמלת קיץ פרחונית לרלוונטית גם בחורף. דווקא בקולקציית החורף של מותג האופנה twenty four seven, שנהוג לחשוב כי הוא מכוון לצעירות בלבד, מצאתי ז'קט ג'ינס קלאסי שיתאים כמעט לכל אחת ובמחיר ידידותי בהחלט של 199 שקל.

 

 

 

2. הפריט הבלתי אפשרי - שמלה של marcby marc Jacobs

 

3,290. לא, זו לא המשכורת הממוצעת בשוק, אלא מחיר שמלה – מהממת, יש לומר – בחנות הפופ אפ החדשה של המעצב מארק ג'ייקובס. החנות, שנפתחה לחודשיים בלבד בקניון רמת אביב, מצטרפת לכ- 37 חנויות פופ אפ של המותג שנפתחו בעבר ברחבי העולם, בין השאר בניו יורק, פריז, לונדון, הונג קונג וטאיוואן. מי שיכולה להרשות לעצמה פריטים שמגיעים גם ל-15,000 שקל מוזמנת לסור לשם וברור בין המדפים, למרות שאם לנו היה את הסכומים האלו בעובר ושב, היינו חושבות על דרכים יצירתיות יותר לבזבז אותם.

 

 

$

3. הפריט השימושי – ז'קט דמוי עור של forever 21

 

ובמעבר חד מהפריט הקודם: 109 שקל זה מחיר מאוד מפנק לשלם על ז'קט, וגם אם האיכות כנראה לא תאפשר לך ליהנות ממנו יותר מעונה או שתים, לא יכאב הלב לתרום או להעביר אותו הלאה. אגב, לצפוניות שבנינו, אנחנו שמחות לעדכן כי FOREVER21   פותחים את החנות השנייה של המותג בישראל, בקניון הקריון שבקריית ביאליק. אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ביום חמישי (21.11) ב- 22:00.תיהנו.

 

 

 

4. הפריט הגאוני – מכנסיים מחטבים של אינטימה

 

גם לפני הספורט, עוד רק בשלב של ההליכה לחדר הכושר, כל אחת תשמח להראות "אסופה" ומחוטבת, הרי זו כל המטרה של הפעילות (נו טוב, יש גם את העניין הבריאותי). השבוע נתקלתי בפטנט גאוני - מכנסיים מחטבים מקולקציית הספורט לסתיו חורף 2013-2014 של רשת אינטימה. המכנסיים – שהם למעשה טייץ - אוספים את הגוף, לא לוחצים על הבטן התחתונה וממש נוחים לפעילות גופנית. פייר, עשה לי חשק לצאת לרוץ. מחיר: 199 שקל.

 

 

 

5. האירוע של השבוע – המכירה השנתית של ויצו למען ילדים, נוער ונשים במצוקה

 

רשת הביגודית של ויצו תקיים בחמישי (21.11) בבית הצעירים של עיריית תל אביב-יפו, ברחוב מזא"ה 9, מכירת בגדי וינטג' ייחודית. במכירה יוצעו מעל ל- 1,000 פריטי יד שנייה במצב מצוין, שכולם נתרמו על ידי הפדרציה בבלגיה. בין המותגים שימכרו שם גם ולנטינו, ג'וסי קוטור, לקוסט, מקס מארה וסוניה ריקל. המגוון כולל מעילים צמר וטרנץ', שמלות בתפירה אישית, ג'ינסים, סריגים ועוד, והכול בטווח מידות רחב. כמובן שבצד זה יש ערך מוסף: כל ההכנסות הן קודש לפעילותה של ויצו למען ילדים, נשים ונוער בסיכון. מלבד העובדה שאנחנו מאוד בעד אירועים מהסוג הזה, מצאנו כבר כמה פריטים שידנו חמה עליהם, בהם גם חצאית קלוש אפורה משנות ה-70. מחירים: 15-250 שקל.