אמנם בחוץ משתוללת סערה, אבל בפנים – כלומר, בתוך הקניונים – כבר מתחילים לראות קיץ. בצד מכירות סוף העונה, התחילו הרשתות להעמיס על המדפים את קולקציית האביב שלהן, כאילו אין לנו עוד שלושה חודשים של עור יבש מול הרדיאטור. גם בקסטרו, הרשת המובילה בישראל, התחילו לטפטף השבוע את הקולקציה החדשה, שתגיע לסניפים בהדרגתיות, לאורך השבועות הבאים. אם כבר נמאס לכן מהסוודרים, או אם סתם בא לכן להגיע מוכנות לאביב 2015, הנה כמה פריטים שכדאי לכן לשים אליהן לב, וגם כמה כאלו שאפשר להשאיר להתייבש על המדפים.

 

עוד באון לייף: 

 

שורטס מודפסים, 170 שקל

כחלק מליין אידיאנה ג'ינס, אפשר למצוא בקולקציה לא מעט פריטי דנים, רובם בהשראה מאוד אמריקאית, עם נגיעות של שנות ה-70 והדפסים שבטיים שחוזרים על עצמם במספר פריטים. כך למשל בדוגמה הבאה, אפשר לראות את אותם אלמנטים גם על החולצה הניחוחה וגם על השורטס. דווקא אהבנו את התיאום-יתר-על-המידה הזה, אבל רק אם את חיילת שהרגע השתחררה ומטה. 

 

 

 

ג'קט ג'ינס, 299 שקל

לא יכולה להחליט בין ג'קט ג'ינס למעיל צבאי? זה כנראה הפריט המושלם עבורך משום שהוא מאחד את שניהם – גזרה צבאית מסיבית ומרובת כיסים מבד ג'ינס משופשף. בנוסף, הז'קט יכול גם למלא את הפונקציה של שניהם: בשילוב עם צעיף צמר גדול להתאים יותר לימים הקרים ועם כפתורים פתוחים מעל לשמלת מקסי לימים שימשיים יותר, שרק יבואו.

 

 

 

מכנסיים, 259 שקל

מבלי ששמנו לב, או נתנו לזה אישור, הפך הספורט-אלגנט מביטוי גנאי לטרנד לוהט. למרות כל מה שיגידו לכן, לא תמיד זה עובד (ע"ע הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M), אבל במקרה של המכנסיים האלו - שמעוצבות כטרנינג אבל עשויות מבד מחויט – זה דווקא לא רע בכלל. הן גם יפות, גם נוחות וגם יכולות להעביר אותך בקלות מלוק של בוקר ללוק של לילה.

 

 

 

ג'קט-חולצה, 399 שקל

פריט נוסף שיכול להתאים גם לימים חמימים יותר של החורף וגם לאלו הממוזגים יתר על המידה של הקיץ. הצבע שלו מתאים כמעט לכל מה שיש לנו בארון והגזרה עם הקשירה מתחת לקו החזה תחמיא לא רק לגל גדות.

 

 

 

 

אוורול, 160 שקל

ליין נוסף בקולקצייה החדשה של קסטרו הוא הטרופיקנה, שנעשה בהשראת חופשה באיים הטרופים, או לפחות בהשראת הקליפ של להקת וואם! שצולם באיים הטרופים. כצפוי, הוא מורכב מהרבה פריטים קלילים והדפסים צבעוניים, והוא מותאם בעיקר לצעירות (ולא, צעירות ברוחן זה לא נחשב). אחד הפריטים היותר חמודים שלו הוא האוברול הזה, שנראה כאילו הוא מורכב משני חלקים, אבל למעשה מחובר לחלק אחד. אבל שוב – לצעירות בלבד.

 

 

 

 

חצאית, 259 שקל

הצעירות ברוחן יכולות בכיף ללכת על המראה הזה, שהוא גם קלאסי מספיק וגם שומר על קלילות ילדותית. חצאית התכלת היא אחד הפריטים היותר שימושיים שאפשר לרכוש העונה, הן בגלל האורך, הן בגלל הצבע והן בגלל הגזרה – שלושת המרכיבים האלו יכולים להתאים כמעט לכל מבנה גוף ולכל הגיל.    

 

 

 

שמלת חאקי, 259 שקל

שמלה חמודה וקלילה שיכולה להשתלב מצוין גם עם סנדלים שטוחות, גם עם נעלי עקב פלרטטניות וגם עם מגפונים, גרביונים אטומים וג'קט לימים הקרירים. רק שימו לב שלבעלות האגן העגלגל, הגזרה הזו תתאים פחות.

 

 

 

שמלת מקסי, 299 שקל

גם זו שמלה שיכולה להיות שימושית להפליא. גזרת המקסי מתאימה לכל גיל וכמעט לכל מבנה גוף, ואפליקציית האבנים שבצווארון יכולה להעניק לה ניחוח חגיגי אם מוסיפים לה את השילובים הנכונים, כמו נעלי עקב, תיק קלאץ' שחור ותספורת גבוהה.