יש לנו חדשות רעות וחדשות טובות עבורכן. החדשות הרעות הן שמזג האוויר נכנס לתקופת פיצול האישיות שלו ובוקר שמשי מושלם יכול להוביל לאחר צהרים ערפילי ולהסתיים בסופת רעמים. הצורך להתאים את המלתחה לחמישה סוגי אקלים עוד לפני הצהרים מהווה אתגר גם עבור המצטיינות שבמתלבשות, מה שמוביל אותנו לחדשות הטובות: הסיילים הגיעו. והם שווים מתמיד. ואם להצטייד רק בפריט אחד לעונה זו, מוטב שזה יהיה סריג (או בן דודו – הקרדיגן).

 

עוד באון לייף: 

 

הסריגים של החורף הנוכחי מאפשרים ליצור אינספור מערכות לבוש שונות, מתאימים גם לרוב דיווחי מזג האוויר והכי חשוב – במקרה של עליית מעלות בלתי צפויה – תמיד אפשר להוריד אותם ועדיין להיראות חיננית. פשטנו על הרשתות וגיבשנו עבורכן את עשרת הסריגים שהכי כדאי לקנות עכשיו. התמקדנו בהנחת סוף העונה ובמחיר הסופי, באיכות ובהרכב הבד וכמובן, בשימושיות גם לעכשיו וגם לחורף הבא. 

 

 

1. חבר שעיר לעונה

 

קסטרו, 199 שקל במקום 259 שקל

 

היפה: סריג אפור שמגיע עד המותניים עם פתח חזה רחב ושרוולים שמסתיימים במדויק ופשוט מתחננים לאיזו חולצה לבנה ומעומלנת שתציץ מתחת.

הנכון: סריגים שעירים הפכו להיות הקו האופנתי הבולט בחורף הנוכחי. רוב המעצבים בחרו לצבוע אותם דווקא בצבעי פסטל מתוקים שיהיו טרנדים לדקה ורבע ואילו קסטרו העדיפו בחוכמה להשקיע בצבע המדים הלאומיים של הנערה הבורגנית, מה שמבטיח לנו מעבר לשלב הבא והשתכנות קבע בארון.

אבל קחו בחשבון: סריג שעיר אמנם נראה נהדר, אבל עלול גם לגרד ולהציק במיוחד אם את בעלת עור רגיש. מומלץ ללבוש פריט לבוש חוצץ מתחת, רק ליתר ביטחון.

 

 

2. הכי פשוט, הכי נוח

 

הודיס, 140 שקל  

 

היפה: מלתחת הספורט מתערבבת עם ארון הבגדים שלנו כבר יותר משלוש עונות עד להטמעה מלאה. גם הסריג באפור מלאנג' יכול ללוות אותך לריצת הבוקר, או להתחבר לקפה של שישי בצהרים ועדיין להיראות מושלם.  

הנכון: הצבע מאד מוצלח בעיננו והבד דורש התכרבלות של שנ"צ סופ"ש.

אבל קחו בחשבון: שההופעה תעלה ותיפול על סטיילינג נכון. קיבצת אותו עם טייץ ונעלי ספורט (אופנתיים ככל שיהיו)? אל תצפי שייקחו אותך ברצינות בחדר הישיבות.

 

 

3. צהוב הוא הצבע החם ביותר

 

רנואר, 150 שקל

 

היפה: סריג קטן, בהיר ולא מתחכם עם לבבות חמודים וצבע סופר-טרנדי שמשאיר אבק לאחרים. אם בדיוק החלטת להפסיק להיות פרח קיר בארוחות המשפחתיות, הסריג הזה יעשה עבורך את העבודה.

הנכון: הצהוב נצפה השנה כמעט בכל קולקציה אפשרית, כשהוא דוחק את המרסלה בעדינות אך בעקביות. תחזיות הטרנדים צופות שהוא ימשיך איתנו גם לקיץ, כך שאם את מתכננת סביבה רווית מזגנים, שווה להשאיר אותו באזור.

אבל קחו בחשבון: יש לך נטייה לעור בהיר או צהבהב? הסריג הזה ממש לא בשבילך והוא עלול לשלוח אותך למחוזות משפחת סימפסון (ולא, זו לא מחמאה). העדיפי גוונים קרים יותר כמו ירוק, כחול וחבריהם.  

 

 

4. שחררי את החיה שבך

 

אמה, 199 שקל

 

היפה: הוא ספורטיבי במידה, עם גזרה נהדרת שמרפרפת לעולם הספורט בלי להתאמץ יותר מדי והוא בעיקר חמוד. לא אוהבת חמוד? עברי לסעיף הבא.

הנכון: האמת, נמאס לנו להצהיר שמנומר הוא הטרנד הכי נכון לעכשיו, כי הוא אף פעם לא באמת נעלם. למען חסכון לטווח ארוך ועתיד ילדינו, פשוט החזיקי פריט מנומר בארון  ושלפי בעת הצורך.

אבל קחו בחשבון: מנומר הוא בעיקר אישיות. אם את חוששת להיראות כמו  פרחה, הוא כנראה לא בשבילך.

 

 

5. מול אח מבוערת וכוס שוקו חם

 

לסטר, 299 שקל

 

היפה: יש קרדיגנים שפשוט מבקשים להתכרבל איתם בתמונה נהדרת לאינסטגרם, והקרדיגן הפתוח של לסטר הוא אחד מהם. הוא זועק "בלוגרית מברוקלין עם בית נפלא וערמונים בתנור", אבל יסתדר נהדר גם במזג אוויר ים תיכוני.

הנכון: קרדיגנים אוברסייז הם סוג של מגמה חדשה אך מבורכת, שמאפשרת לשחק עם מראה השכבת מבלי להיראות מנופחת או מסורבלת מדי.  

אבל קחו בחשבון: לא להגזים עם הפריטים שמתחת ולבחור בחוכמה את קו המחשוף הרצוי – או שמתעטפים בגולף קלאסי או שהולכים על וי עמוק. כל השאר יראו די מוזר.

 

 

6. מאוהבת, מאוהבת, מאוהבת

 

נעמה בצלאל, 343 שקל

 

היפה: נעמה בצלאל יודעת מה היא אוהבת, יודעת מה היא יכולה לעשות ולא מהססת לשלב בין השניים. קרדיגן הלבבות, אולי הפריט המקסים ביותר מקולקציית לונדון שלה, הוא כולו שיר הלל לאהבה ולסגנון הקוקטי-סיקסטיז שבצלאל מטפחת. ורק על זה מגיע לה שאפו.  

הנכון: הראו לנו אישה שלא מחזיקה לפחות פריט אחד עם לב בארונה, גם אם לא הייתה מאוהבת בחייה. נכון, הלבבות של בצלאל קצת גונבים את ההצגה, אבל אם זה הסגנון שלך, למה לא ללכת על זה בגדול?

אבל קחו בחשבון: הדפסי לבבות לא מתאימים לכל סיטואציה, אז שקלי בחוכמה אם את בדיוק בדרך להיפרד ממנו. בנוסף, הגזרה לא סלחנית כל כך לנשים עם חזה גדול. לשיקולכן.

 

 

7. החורף הזה תלבשי לבן

 

גולף, 199 שקל

 

היפה: גולף לבן, צחור ונהדר שיתאים היטב לאוסף הטייצים שאת מטפחת מסיום התיכון. את יודעת מה, אפשר גם עם סקיני שחור.

הנכון: הגולף הלבן הוא מסוג הפריטים העל זמניים שיכולים להישלף תמיד מהארון להתאים כמעט לכל לוק.

המחיר: 199 שקל.

אבל קחו בחשבון: גזרת גולף מעצם הגדרתה קשה לנמוכות ולנשים מבורכות במידת
חזייה D ומעלה. ואם את אמא לילדים, ממילא ויתרת על ללבוש לבן כבר מזמן.

 

8. האפור היום אפור מאוד

 

טו פור טי, 230 שקל במקום 320 שקל

 

היפה: הדפס הסוס המאויר, הצבע האפור-אורבני-לא אכפת לי ובעיקר מעין הילת קוליות לא מתאמצת שנודפת ממנו למרחקים ועושה לנו חם במקומות הנכונים.

הנכון: סריג אפור עם הדפס של חיה אצילית. סיכמנו עכשיו בערך את כל עונת חורף 2015.

אבל קחו בחשבון: בסופו של יום זהו סווצ'ר אפור. סווצ'ר אפור ונהדר, אבל יש מצב טוב שיש לך כבר כמה כאלו בארון.

 

9. עוף גוזל

 

העין השלישית, 150 שקל

 

היפה: סריג שחור ואלגנטי עם הדפסים מינימאליים, שלא יעיק על אף הופעה ויאפשר לכן להסתובב איתו גם בבילוי לוהט בבר מעושן וגם בבוקר למחרת – בלי רגשות אשם.  

הנכון: הדפסי ציפורים היו להיט היסטרי במחוזותינו כבר לפני שנתיים, לכן מוזר שהעין שולפים אותם רק עכשיו. מצד שני, יש טרנדים שלא נמאס לנו מהם לעולם.  

אבל קחו בחשבון: כאמור, אתן מסתכנות במעט אי-רלוונטיות אופנתית בגלל ההדפס – אבל זוכות בתמורה לפריט איכותי במחיר מצחיק.

 

 

10. דרוש גיבור

 

אסוס, 193 שקל  

 

היפה: מה זה שחור, מצחיק ובעל קריצה חיננית ליודעי דבר? נכון. הסריג של אסוס.

הנכון: טופים עם כיתובים הם כבר חלק אינטגרלי מהאופנה הנוכחית, באסוס פשוט לקחו את הטרנד והוסיפו לו קורטוב חוש הומור מודע לעצמו. והאמת, בדיוק מה שהטרנד הזה היה צריך כדי לצאת ממשבצת המיאוס.  

אבל קחו בחשבון: שלא כולם יבינו את הבדיחה.