אין כמו שיעור יוגה במתנ"ס השכונתי כדי להפנים שהאביב בפתח. את הטרניגים הבלויים מחליפים טייצים צבעוניים, חולצות טי קצרות נשלפות ממעמקי הארון וכמובן – כולן חוץ ממני-  עם פדיקור מושלם ומצוחצח המאותת כי עונת הסנדלים בדרך אלינו. אז לפני שאת קונה נעליים קייציות שמהר מאוד יתבררו כאסון אופנתי, הנה המגמות המובילות שעליהן אנחנו הולכות לצעוד בקיץ הקרוב.

 

עוד באון לייף: 

 

 

קול מן העבר: סנדלי גלדיאטור

אחרי שעשו עלינו סיבוב ניצחון לפני כשלוש שנים, הגלדיאטורים חוזרים: גבוהים יותר, מוגזמים יותר ועם תוספות כמו פרנזים, שרוכים וכל מה שמזכיר שיעור תיאטרון במרכז הקהילתי.

האישיות שתלך עם זה: הלוחמת העירונית, מהסוג שכבר רשמה את הקטנה לפעוטון של נעמת שנה מראש, יודעת בדיוק מה צריך להגיד כדי לקבל הנחות בארנונה ותמיד, אבל תמיד תמצא חנייה ליד הקפה של שישי בבוקר.

אם כבר הגענו עד הלום: לגלדיאטורים יש נטייה לגנוב את ההופעה מבלי להתנצל. אם הלכת על נעליים עם אמירה, שדכי להם שמלה כהה ורכה באורך הברך ומשקפי שמש אלגנטיים.

 

מימין: ספרינג, 400 שקל; קסטרו, 399 שקל; זארה, 679 שקל 

 

על הגובה: סוליה לבנה

האמת, קיווינו שהטרנד הזה יגווע לאיטו ויעלם למחוזות הנעורים שממנו הגיח, אבל במקום זה נראה שהוא מתחיל להתחבב, במיוחד אם בוחרים בגרסאות המעודנות יותר ומשאירים את הפלטפורמות הענקיות והכבדות לצעירות.  

האישיות שתלך עם זה: היא מפלרטטת עם טרנדים, אבל לא מתמסרת, בכל זאת, המטופלים שלה לא יעריכו את זה. אפשר לסמוך עליה שהיא תמיד תמצא את הנעליים הכי שוות בסייל סופעונה. בעצם, גם בתחילת העונה.

אם כבר הגענו עד הלום: שמלות אביביות, צבעוניות ופרחוניות ישתדכו לנעליים הללו היטב. אבל גם אם יש לך מכנסים קצרים מבדים טבעיים וטישרט שאת אוהבת במיוחד, זה יכול להסתדר.

 

 

מימין: רנואר, 100 שקל; twentyfourseven, מחיר: 140 שקל; גלי, 240 שקל

 

קרסול וטוב לו: סנדלים שנרכסות על הקרסול

טוב, זה לא ממש טרנד חדש וסביר להניח שיש לך כמה נעליים אלגנטיות כאלו בתחתית ארון הנעליים. אז חדשות טובות – הן חזרו והן אופנתיות מתמיד.

האישיות שתלך עם זה: מי שחלמה בנעוריה להיות רקדנית סלסה מקצועית ונתקעה עם תפקיד פקידותי בשירות המדינה. נכון, היא מתוקתקת, מסודרת וקופסאות האוכל שלה מדוגמות למות, אבל בלילה-בלילה, היא חולמת בספרדית.

אם כבר הגענו עד הלום: אלגנטיות היא שם המשחק. חצאיות ושמלות פפלום, חולצות עם מחשוף מחמיא וחצאיות עיפרון שתאהבי.

 

מימין: טו גו, 170 שקל; מסימו דוטי, 655 שקל; אלדו, 500 שקל 

 

יש לי רק חלום, לקנות לך יהלום: כפכפים מתוכשטים

ת'כלס, אולי הטרנד שהכי ייתפס כאן בלבנט ובצדק – גם נעליים שטוחות, גם סוגר לך את סוגיית האקססוריז וגם נראה הכי מכאן (בתקווה שהאבנים המתוכשטות לא נופלות שנייה אחרי שגיהצת את האשראי). בקיצור, תנו לנו בכפיים.  

האישיות שתלך עם זה: חובבת ים, חול, חו"ל ושייקים בטעמים מרעננים עם נענע על בסיס לימון. בקיצור, כל ישראלית ברדיוס של 500 מטר.  

אם כבר הגענו עד הלום: כדאי לשלוף את הגלבייה שאת מחזיקה בדיוק למטרות אלו, להתארגן על קפה קר ולצעוד לעבודה כאילו כבר אוגוסט בחוץ.

 

מימין: FLOGG, מחיר: 550 שקל; מנגו, 360 שקל; גרדה, 139 שקל

 

היישר למוזיאון: מגזרות נייר

הן נראות כמו יצירת אמנות, הן מרגישות כמו יצירת אמנות ולרוב גם עולות כמו אחת. נעליים שמושכות את תשומת הלב לכפות הרגליים שלך במיידי ולכן אנחנו מקוות שעשית פדיקור.

האישיות שתלך עם זה: חובבת האמנות והוויכוחים התיאורטיים, שמבלה את רוב יום העבודה שלה בישיבה, עם רצפה שסלחנית לסטילטו.

אם כבר הגענו עד הלום: לכי על שמלת מעטפת בצבע עז ונגדי לנעליים. אם כבר כולם מסתכלים, תני להם סיבה טובה.

 

מימין: עמנואל, 1,250 שקל; נייו ווסט, 499 שקל; BeautiFeel, מחיר: 1,085 שקל

 

בחתימת האמן: נעליים בעבודת יד.

אוקי, לא ממש עבודת יד, אבל הכי קרוב שאפשר. נעליים רקומות, מודבקות, מצוירות, מקושטות וייחודיות, שנראות כאילו נפלטו הרגע מחוג יצירה ובאות לעשות איתך אמירה בגן הציבורי.  

האישיות שתלך עם זה: אינדיבידואלית, עצמאית, חזקה וחסרת מורא. אלו נעליים שדורשות עצירה, השתאות וצילום לרשתות החברתיות, שם יצברו לייקים בחמש השעות הבאות.  

אם כבר הגענו עד הלום: ג'ינס, טי שרט וקרדיגן בגווני אפור. הנעליים באו לעשות את ההופעה, את רק צריכה לא להפריע. 

 

 

מימין: Irregular Choice בשופרא, 545 שקל; מרשה בלרינה, 99 שקל; CHARLES-KEITH00, מחיר: 340 שקל