בעלת החזה הגדול

בעלת חזה גדול יקרה, קודם כל דעי לך שכל מי שהטיפ הזה לא נוגע אליה כנראה מקנאה בך. אבל אם בכל זאת את מרגישה אי נוחות עם גודל החזה, והיית שמחה לטשטש אותו מעט, אז הנה כמה טריקים חמודים שיוכלו לעזור לך:

קודם כל בחרי חלק עליון שיתמוך בחזה כמו שצריך, כלומר כזה עם כתפיות רחבות ותומכות ולא כתפיות דקיקות שבקושי מחזיקות את החזה, ובטח שלא חזיית סטרפלס.

עוד כדאי לבחור במבנה קאפ יציב ובגודל שמכיל את החזה במלואו, כדי שתוכלי לקפץ בין הגלים בלי לחשוש.

דבר נוסף הוא לא להעמיס אלמנטים באיזור, לוותר על מלמלות או הדפסים שמושכים תשומת לב, ולהשאיר את האיזור נקי וחלק. מנגד, נסי למשוך את תשומת הלב לחלק התחתון.

טריק נוסף שיוכל לעזור לך לאזן בין החלק העליון לתחתון הוא ללבוש תחתון עם חגורת מותן רחבה, כך שתשומת הלב תתרכז ברוחב האגן ועל ידי כך יווצר איזון.

 

מחירים (מימין): טומי הילפיגר, 549 שקל; FREE BY GOTTEX, מחיר: 299 שקל; DESIGUAL, מחיר: 349 שקל. 

 

בעלת החזה הקטן

לפני הכל אני חייבת לציין שגם אני משתייכת לקבוצה הזו בגאווה. ובכל זאת, אם זה מפריע ותרצי להגדיל מעט, תוכלי להעזר בחזיית פוש-אפ טובה ונוחה, או כל חזייה מרופדת. בנוסף, חוזרים אלינו שני טרנדים חמים: החזיות הכפולות (חזיה שעליה מאין חצאית קטנה) וחזיית הגופיה - שתיהן יתנו אשליה של חזה גדול יותר.

 

מחירים (מימין): רוקגלאם, חלק תחתון 99 שקל, חלק עליון 99 שקל; בננה לאקספוז, 250 שקל; זארה, חלק תחתון, 100 שקל, חלק עליון 120 שקל.  

 

 

בעלת אגן רחב/ כתפיים צרות

בימינו אגן רחב הפך לאחת האופנות הכי בולטות, כי סוף סוף נשיות אמיתית מתחילה להפוך לדבר סקסי ומקובל. אם בכל זאת את מעוניינת לטשטש מעט את האזור, נסי קודם כל לרכז את תשומת הלב באזור החזה, עם הדפסים צבעוניים, חיתוכים מעניינים וכדומה.

דבר נוסף שעליך לדאוג לו, הוא שחגורת התחתון תהיה חגורה דקיקה, רצוי חוטים, כך שלא יהיה דגש על רוחב האגן. טרנד נוסף שחזר הוא זה של המפשעה הגבוהה ("משמר המפרץ" סטייל), כך שאם מרגיש לך בנוח, את מוזמנת לרכוש לך בגד ים עם חיתוך גבוה, וכך תוכלי לטשטש את רוחב האגן בכך שהחיתוך באזור הרחב יעבור באלכסון. חשוב, חשוב, חשוב: נסי להמנע מסטרפלס או חזיית קולר, היות ואלו יתנו תחושה של כתפיים צרות וכך האגן יראה רחב יותר.

 

מחירים (מימין): זארה, חלק תחתון 100 שקל, חלק עליון 100 שקל; ASOS, מחיר: 187 שקל; MOBO SWIMWEAR, מחיר: 600 שקל. 

 

בעלת כתפיים רחבות/ אגן צר

לפני הכל, אני חייבת לציין שכוכבות רבות ואף דוגמניות-על הן בעלות כתפיים רחבות, כך שאת יכולה להיות גאה. אם בכל זאת את מרגישה צורך לאזן קצת את הפרופורציות, נסי להוריד עומס מכל אזור חגורת הכתפיים, מה שאומר ללא תוספות של מלמלה, ללא הדפסים צעקניים וללא כתפיות גסות. בכל הקישוטים האלו כדאי לך להשתמש באזור האגן. בנוסף, חזיית סטרפלט וחזיית קולר יתנו אשליה של כתפיים צרות יותר, וחגורת תחתונים עבה תתן קצת יותר דגש לרוחב האגן - מה שיצור איזון.

דגם שיכול להיות מושלם עבורך הוא כל אחד עם חזייה א-סימטרית, משום שחוסר הסימטריה ישבור ויטשטש את רוחב הכתפיים.

 

מחירים (מימין): רוקגלאם, חלק תחתון 99 שקל, חלק עליון 99 שקל; טומי הילפיגר, 599 שקל; MOBO SWIMWEAR, מחיר: 650 שקל. 

 

למי שיש קצת בטן

את בחברה טובה, יחד עם כמעט כל שאר הבנות בעולם שסובלת – וללא סיבה – מתסביכי בטן. קצת סטיילינג אישי יכול לעזור לך לטשטש במעט את האזור הרגיש: למרבה השמחה, חוץ מבגד ים שלם, אחד הטרנדים החמים שחזרו אלינו היישר משנות-50 השיקיות, הוא הביקיני עם התחתונים הגבוהים, שיחטבו ויחזיקו לנו את הבטן אסופה.

ישנם בשוק גם בגדי ים שמורכבים מגופיה ותחתונים, המהווים פתרון נחמד. כמובן שגם במקרה הזה כדאי לנסות למשוך את תשומת הלב לכל איזור אחר שאהוב עליך בגוף, עם צבעים עזים והדפסים שמחים.

 

מחירים (מימין): רוקגלאם, חלק תחתון 99 שקל, חלק עליון 99 שקל; אינטימה, חלק עליון 200 שקל, חלק תחתון 120 שקל; FREE BY GOTTEX, מחיר: חלק עליון 159 שקל, חלק תחתון 129 שקל. 

 

למי שתרצה להדגיש את המותן ולהצר היקפים

למטרה הזו הכי מומלץ לשחק עם אשליות של חיתוכי צבעים, למשל בגד ים שבאצע הוא צבע שלם ואילו בצדדים הוא בצבעים אחרים, רצוי כהים יותר. בנוסף, כל בגד ים עם אלמנטים לאורך, כמוהדפסי פסים, יעשה את העבודה. בנוסף, גם בגדי ים שלמים בעלי חיתוך במותן נהדרים למטרה הנעלה הזו.

 

 

מחירים (מימין): גוטקס, 749 שקל; טומי הילפיגר, 599 שקל; H&M, מחיר: חלק עליון 80 שקל, חלק תחתון 60 שקל. 

 

ולסיום, כצ?ופר, הנה עוד כמה דגמים קיציים וסופר שיקים שגיליתי ורציתי שגם אתן תראו:

 

 

מחירים (מימין): עדיקה, חלק עליון 79 שקל, חלק תחתון 69 שקל; DESIGUAL, מחיר: 349 שקל; MOBO Swimwear, מחיר: 500 שקל; CHANTELLE בג'ק קובה, חלק עליון 764 שקל; חלק תחתון 399 שקל.