נתכנסנו הבוקר, בחום ובלחות של שלהי יולי, בכדי לצפות באופנה שעתידה לכבוש את הרחובות בחורף הקרוב. הבשורה של רנואר לעונת חורף 2015/16 לוקחת אותנו ארבעים שנה אחורה, לימי שנות השבעים, עשור מרתק לא רק מבחינה אופנתית, שהתמורות שחלו במהלכו שינו גם את המלתחה: ילדי הפרחים, מלחמת ויאטנם, הג'ינס שכבש את הארון ומראות זוהרים נוסח מועדון לילה.

עוד באון לייף: 

הקולקציה מציגה ארבעה קווים שונים על פי אותם שינויים היסטוריים ואופנתיים, ושילובם תוך הישארות נאמנים לכותרת "שנות השבעים" הוליד קולקציה בשפה עשירה, בגוונים עזים, ובגזרות שונות המתאימות למגוון מבני גוף.

העונה החליטה הרשת לחשוף בתצוגה את הקולקציה המסחרית, הגדולה והטרנדית ולא את קולקציית המסלול, היא קולקציית הקפסולה – כפי שעשתה בעונות האחרונות. במילים אחרות, מה שראינו על המסלול – הולך להגיע לחנויות במהלך החודש הקרוב. עינינו צדה את הפריטים הכי לוהטים שעלו על המסלול, וגם כמה כאלה שעשו לנו רע בלב עם המלצה חמה להשאירם בחנות.

חצאית מידי בגוון ירוק זית

מלחמת ויאטנם בגרסה הנשית. הגזרה נופלת ומאד מחמיאה, המראה מחוייט ונקי והגוון יכול להשתלב נפלא בשלל הגוונים העמוקים והמתובלנים של החורף הקרוב. נראה מצוין עם חולצה מכופתרת במראה רשמי אך גם עם טי שירט שובבה תחובה פנימה.

שמלת גולף בגוון חרדל

שמלת גולף מזמש? כן, בהחלט. הגולף, שעשה קאמבק היסטרי בחורף הקודם, נשאר לחמם אותנו גם בעונה הבאה. גוון חרדל שקשה לפספס לכל אורכה של השמלה היפהפייה הזו. שפתון כהה ואת מסודרת.

חולצה מכופתרת עם הדפס חתולים

לצד גווני הקאמל והירוק זית הצבאיים, ניתן למצוא בקולקציה גוונים מאוד עמוקים ואף מיניים. אלו שייכים לקו ה"Freedom" החוגג את האהבה החופשית ותחושת השחרור בשנים שאחרי פסטיבל וודסטוק. חולצת חרדל עם פרינט חתולים מתוקים בגוון בורגונדי היא טוויסט מתוק לכל אאוטפיט – בין עם חצאית מיני או מכנסיים בגזרה גבוהה. הצווארון הנקשר מזכיר לנו סרט של חתלתול, והוא עושה את הלוק כולו.

שמלת מקסי בוהו

שמלה מקסי עם שרוולים ארוכים הייתה במשך שנים רבות סוג של "טאבו" בקרב קהל הצרכניות החילוניות משום שהמראה הזה התקשר עם מראה חרדי. כיום בארץ מיישרים קו עם טרנדים עולמיים ומבינים את כח המראה הצנוע והחסוד. כך, שמלת מקסים בוהמיינית בבד שקפקף, פרינט שמושך את העין ושרוולים ארוכים מציעה מראה סופר סקסי ומתוחכם. חופשיה ומשוחררת.

ז'קט דנים גס, לא מעובד ומאד גולמי

בדיוק כמו מראה הג'ינסים של פעם. על ז'קט ג'ינס הכי נוח וקל לנו לחרוש – הוא שיא הקוליות, קז'ואלי ומלא סטייל. הצעת ההגשה של רנואר היא טוטאל לוק דנים, אבל אנחנו מאמינות שהוא יראה נפלא עם טי שירט וחצאית או, לחילופין, כקונטרה לשמלת ערב.

וסט עם פרנזים

וסט זמש עם פרנזים מתנופפים, יש יותר סבנטיז מזה? וסט היה ועודנו פריט שנותן טוויסט נונשלנטי לכל הופעה, כזה שלובשים וברגע הופך את הלוק למשהו אחר לחלוטין. אהבנו את הוסט הארוך עם הפרנזים בגוון קאמל.

לראותם בלבד (מומלץ להשאיר בחנות):

מעיל פרווה סינטטית לבן

לא אהבנו את זה בחורף הקודם, והרבה לא הולך להשתנות מבחינתנו גם בעונה הקרה הבאה. נכון, זה נפלא לגלות שמדובר בפרווה לא אמיתית, אבל זה עדיין לא סיבה מספיק טובה עבורנו ללבוש את הדבר השעיר והמגודל הזה – מוגזם, מופרך ולוקח את הביטוי "קורבן אופנה" למחוזות קרים.

מכנסוני זמש בגוון חרדל

זמש, מכנסיים קצרים, חורף – השילוב הזה לא נראה לנו כל כך מוצלח. אם את לא דוגמנית המהדסת על המסלול, כנראה שלוק הכולל מכנסונים כאלו יראה עליך כמו טעות טראגית בעיקר כשהמכנסיים מעל גרביונים כהים ומגפיים סטייל "אישה יפה". בקטלוג זה יפה, עליך – כנראה שפחות. תסמכי עלינו.

טווח מחירים: 500 שקל - 50 שקל.