מכירים את המושג 'הזמן טס כשנהנים? אז מסתבר שהמושג הזה מקבל מימד אחר כשזה נוגע לילדים הקטנים שלנו. לאחרונה רק הבנתי כמה באמת הזמן טס כשנהנים. הרי לא מזמן הפכתי לאמא לראשונה והנה בני בכורי כבר עולה לכיתה א'.

 

כן כן, הפיצפון הזה שלימד אותי מה זה גזים, שיניים, לילות ללא שינה ואהבה בלי תנאים,

מלמד אותי כעת את שלל המותגים שהוא אוהב ורוצה במוצרי הלימוד ובמכשירי הכתיבה.

 

הדבר הבא שהוא הולך ללמד אותי הוא דאגה. דאגה מסוג אחר, אם פעם הייתי דואגת מכל עליית חום, אדמומיות או פריחה, היום הדאגות שלי הן בעיקר מנטליות. איך הוא ישתלב בבית הספר? איך יהיו המורות? באיזו כיתה הוא ישובץ? איך הוא יתמודד עם פער הגילים שיש בשכבות מעליו. המון שאלות לא פתורות שאף הורה לא יכול לענות עליהן. אני יודעת שבסוף כולם מסתדרים ומוצאים את המקום שלהם, אבל חשוב לי שהוא ייהנה מהדרך, ילמד מהחוויה ויתבגר ממנה להיות נער עצמאי וחזק.

 

 

בינתיים אני מסיחה את המחשבות והדאגות בראשי בדרך הטובה ביותר שהורה יכול לבלות בה לפני עליית בנו לכיתה א' – שופינג. עם תיק כבר הצטיידנו, מחברות, ספרים, כלי כתיבה, אפילו שולחן כתיבה רכשנו אתמול. כשחושבים על זה אנחנו כבר די מוכנים לכיתה א', או שלא. חסר לנו רק דבר אחד – חולצות בית ספר.

 

בתקופתי, יכולנו ללבוש לבית הספר מה שרצינו, לא הייתה תלבושת אחידה, רק בימים בהם היה שיעור ספורט התבקשנו להגיע עם חולצה אדומה עם סמל בית הספר.

 

היום התלמידים מתבקשים להגיע בכל יום עם תלבושת אחידה שהיא חולצה עם סמל בית הספר בצבעים מסוימים ומכנסיים. לטעמי זה מעולה, כך אין יותר מדי כאב ראש של מה ללבוש ונחסכים גם הבדלי מעמדות שונים. אני לגמרי בעד. אז דקה לפני שמתחילים את השנה צריכים להצטייד גם בבגדים חדשים –חולצות עם סמל בית ספר.

 

כאמא לילד שעולה לכיתה א' שמחתי לשמוע שבקסטרו יש שירות של הדפסת סמלי בית ספר על חולצות טי שירט יפות ואיכותיות בשלל צבעים. גם בגלל ההיכרות שיש לי עם עולם חולצות בית הספר: אחרי הכביסה הראשונה אפשר רק לנסות ולהיזכר בצבע החולצה המקורי.

 

 

ה-"עיגולדים" בוקעים החוצה ומתעוררים לחיים, מאיימים להשמיד את החולצה מהר מן הצפוי. אם יש משהו מכעיס זה להגיע 4 פעמים בשנה לחנות כדי לרכוש את אותן החולצות, פשוט כי הקודמות כבר נהרסו או דהו בכביסות. כאן, על פניו, השוני נראה כבר במגע: החולצות נעימות יותר, הבד איכותי יותר, ואחרי כביסת ניסיון – אפשר לומר בביטחון שהצבע לא דוהה, והעיגולדים נשארו בתרדמת. עכשיו נשאר להתמודד עם נזקי הטבע: בוץ, לכלוך, קשקושי עטים ומיצים שנשפכים על החולצה. חבל שלזה לקסטרו עדיין פתרון

 

אגב, שכחתי לציין את השוס הגדול בכל הסיפור: יש עכשיו מבצע מעולה שמציע 5 חולצות ב-100 ? + הדפסת סמל בית הספר בחינם! (יש להם מאגר ענק של סמלי בית ספר, כך שלא צריך להגיע עם הסמל בנפרד). לירון בחר את הצבעים שהוא הכי אוהב, ואני מסמנת 'וי' על הדבר האחרון שנותר בדרך ל-1/09.

 

כיתה א' הנה אנחנו מגיעים. שתהיה שנה טובה ומוצלחת לכולם J