הלילה הלבן בתל אביב כבר מזמן הפך למסורת של חגיגות, אבל עבור נשות הקריירה והאמהות העסוקות, זה תירוץ מושלם להספיק לקפוץ למכירה מיוחדת ולרענן את המלתחה כשבתי העסק פתוחים עד שעה מאוחרת (לאחרים זה אולי נראה זעום, אבל בשגרה עמוסה ומטורפת – את פשוט לא מספיקה להגיע לזה). לכבוד המאורע, ליקטתי עבורכן את המכירות הכי לוהטות בסביבה וגם את הפריטים שממש אסור לך להחמיץ:

 

5 פריטים נבחרים: יריד החלומות של נתנאלה

צמידי סטייטמנט נועזים, שמלת אוברסייז לכל מידה וסנדלים מושלמות: ההמלצות החמות של גאלה רחמילביץ' לשופינג בסופ"ש

יריד החלומות של נתנאלה

לכתבה המלאה

סטודיוMOTIF  חוגג יומולדת שנה ומארח חברים

מותג האופנה 'מוטיפ' חוגג שנה לסטודיו ומארח את 'מלכת השושנים' שמכינים קשתות וסיכות פרחים, מותג בגדי הים Numaהתכשיטים של LOKITA ואת מותג האופנה טונשיניו. בחגיגה בגדים ממידה 36-50, אבטיח, בירות ועוגה. שקיות הפתעה ומוזיקה לאווירה. המכירה המיוחדת תתקיים בסטודיו ברחוב קומפורט 11 בתל אביב, ביום חמישי משעה 12:00 בצהריים ועד שעה 22:00.

פריט ה-MUST HAVE של המכירה הוא ללא ספק בגד הגוף של מוטיפ. גילוי נאות: אני מכורה לדגם הזה ויש לי כבר שלושה עותקים שלו. הוא מגיע עד מידה 50, דקיק ונעים וללא ספק גורם לך להרגיש שוב ילדה. באירוע ימכר בהנחה מיוחדת של 2 ב-200 שקל.

בגד ים מוטיף

הכיני גופך לקיץ עם DRAGONFLY

בוטיק הלנז'רי ובגדי הים DRAGONFLY בשוק הפשפשים של יפו, חוגג את הלילה הלבן עם מכירה מיוחדת לעונת הרחצה. החגיגה תחל בשעה 16:00 ותסתיים בשעה 22:00 בבוטיק בשוק הפשפשים (בית אשל 22), ובמהלכה יהיו 20% הנחה על כל מותגי בגדי הים (גם לחזה גדול ומידות גדולות), 30% הנחה על שמלות החוף של המותג 'קרנית' (עד מידה 52), סייל 3 תחתוני כותנה ב-100 שקל, 2 טייצים למניעת שפשפות ב-100 שקל ועוד.

פריטMUST HAVE  של המכירה הוא ללא ספק הטייצ. כן, נשמע מוזר והזוי, אך מדובר בטייצ קצר, דקיק ונושם, שאינו מתגלגל או לוחץ ומעניק פתרון מושלם למי שסובלת מכך שיריכייה מתנשקות בקיץ ומחפשת פתרון מתחת לשמלה או חצאית. מגיע עד מידה 6XL.

דרגונפליי שוק הפשפשים

לילה לבן בנורמן אנד בלה

מותג הנעליים והתיקים Norman & Bella חוגג את הלילה הלבן עם מכירה מיוחדת של הפריטים הלבנים. בסטודיו המותג ברחוב מרגוזה 30 ביפו, תוענק הנחה בגובה של 30% על כל הפריטים הלבנים מקולקציית הקיץ, לצד סייל של דגם סינדרלה במחיר מיוחד של 390 שקל. המותג הישראלי המתמחה בנעלי ותיקי עור בעבודת יד יפתח את הסטודיו בחמישי הקרוב עד שעה 22:00.

פריט המאסט של המכירה הוא הקלאץ' הלבן: תיק מלבני קטן, מושלם לאירועים או יציאה לבר. הוא נהדר במיוחד לנשים שחוששת ללבוש לבן (כי הן ישר יעשו כתם) או לפאשניסטות שרוצות להכניס טוויסט מדליק להופעה.

נורמן אנד בלה

חגיגת אופנה וסטיילינג אצל מאיה נגרי

בית האופנה מאיה נגרי מנצל גם הוא את ההזדמנות של הלילה הלבן בשביל דייט לקוחות עם המעצבת, ומכירה מיוחדת של סאמפלים ופריטים יחודיים עם עד 70% הנחה. נגרי, הידועה בדגמיה הנשיים והמוקפדים תגיע להעניק ללקוחות ייעוץ סטיילינג אישי. האירוע יתקיים בחנות רוטשילד 1, תל אביבעד שעה 23:00.

פריט המאסט באירוע הוא ללא ספק חולצת האוברסייז מקולקציית היוניסקס של נגרי, קולקציה שהציגה לאחרונה. הפרקטיות והמחיר הופכים אותה לרכישה מוצלחת במיוחד, והיא מתאימה גם למידות 36 וגם למידות 48.

מאיה נגרי

קיפלינג ושרונה חוגגים

מתחם שרונה בתל אביב חוגג לילה לבן עם הופעות ומכירות מיוחדות. מותג התיקים הבלגי kipling במתחם מציע 60% הנחה על מגוון רחב של תיקים ואקססוריז: תיקי החתלה , תיקים בצבע לבן , תיקי גב, תיקי אופנים , אקססוריז ועוד. בנוסף, יהיה דוכן בשדרת האומנים במתחם עם פריטים בהנחה שניתן יהיה לרכוש כחלק מהקונספט העירוני בשרונה הכולל מסיבות והופעות בשלל הרחבות במתחם.טווח מחירי המותג אחרי ההנחות יעמוד על  99–700 שקל ויהיה בתוקף משעה 17:00 ועד חצות.

פריט הMUST HAVE- באירוע הוא דווקא צמיד עדין ומדליק של קיפלינג. כן כן, אני יודעת שכולנו רגילות לרכוש מהם תיקים, אבל אין ספק שהפיס הקטן הזה יוסיף שיק חסר מאמץ לכל ג'ינס וגופייה או שמלה קייצית.

קיפלינג - צמיד

לעוד המלצות, הצעות ורעיונות סטייל כנסו לאתר של גאלה רחמילביץ': Gala's Style