ברוכות הבאות למדור המהפכים החדש שלנו. מדי שבוע נפנק אישה מדהימה שיצרה מהפך בחייה במהפך חיצוני – מתוך האמונה שכשהפנימיות והחיצוניות משתלבים ביחד, את יכולה לכבוש את העולם.

עוד כתבות של גאלה רחמילביץ':

הנבחרת הראשונה שלנו היא איילת רדעי - מעצבת אופנה עצמאית בתעשייה לא פשוטה, מתניידת עם תינוק לפגישות עבודה וחולמת על חמישה ילדים. היא לא מבינה למה מצקצקים בסביבתה על הבחירה להרחיב את המשפחה ומסבירים לה שבעולם של היום עדיף לסגור את הבאסטה עם שלושת הילדים שכבר הביאה, ובמיוחד אחרי שהחליטה לעזוב משרה נחשבת, להגשים את החלום שלה ולהפוך לעצמאית.

איילת רדעי לפני

אחרי שנים של עבודה כמעצבת בחברת אופנה גדולה החליטה רדעי, בת 34 כיום, להגשים חלום ולצאת לעצמאות. את עולם העבודה היא מכירה כבר מגיל 16, כשעולמה התהפך והוריה החליטו לחזור לארץ מוונצואלה. "גדלתי בתוך קהילה יהודית, עם אותם ילדים וחברים מגיל שנתיים, ופתאום מצאתי את עצמי בתיכון חדש, בלי חברים ובלי שפה. שם היה השינוי הגדול שהוכיח לי את יכולות ההסתגלות שלי, ושאני יכולה הכל".

"היו רגעים שהרגשתי שאני לא אצליח להיות חלק, אבל לשמחתי זה עבר", היא מספרת. "לכן גם החלטתי לקחת ריזיקה, לקפוץ למים ולהגשים את החלום שלי לעצב קולקציות שאני מאמינה בהן.לפני כשנה וחצי פתחתי את המותג שלי AYE. אני יודעת שכולם אומרים שמה שנכון היום זה טרנדים וכדומה, אבל אני לא כזו. זה אחד הדברים שהובילו אותי להחלטה לצאת לעצמאות - אני שונה. אני אוהבת בגדים נוחים שמאפשרים לי לתזז מהבוקר עד הערב, אני אוהבת קלאסיות ובעיקר לא אוהבת להחליף כל יומיים מלתחה. אני אוהבת ללבוש שוב ושוב את הבגדים שגורמים לי להרגיש בנוח. כן, גם אחרי שלוש לידות".

לפני 8 שנים כשנישאה לגונן, איש היי טק, איילת ידעה שהיא חולמת על משפחה גדולה. "גונן הוא הבכור מבין ארבעה אחים ואני מגיעה ממשפחה של חמישה אחים ואחיות. תמיד פנטזתי שיהיו לי חמישה ילדים, אבל מצאתי את עצמי חשופה לאחרונה להמון הרמות גבה והערות מצד אנשים בסביבה שטוענים שכמות כזו עושים רק במשפחות דתיות ושמעצם העובדה שאני עצמאית, זה לא יהיה אחראי מצידי להביא כל כך הרבה ילדים. אני לא מבינה מאיפה אנשים מביאים את החוצפה להתערב בבחירת דרך החיים המשותפת של גונן ושלי".

"כמעצבת אופנה אני מאוד מודעת לעליות ולמורדות. אני חיה מדי יום את העובדה שאין יציבות בתחום הזה. יכול להיות חודש מהמם ואחריו חודש קטסטרופלי מבחינת הכנסות. אבל אני מאוד מאמינה בדוגמה אישית ובחרתי להראות לבנות שלי שאני, כאישה, שוות ערך לכל גבר, ואם יש לי חזון, רצון ונחישות – אני יכולה להגשים את החלומות שלי".

"נכון שלפעמים זה לא קל, במיוחד ששלושת ילדיי הם קטנים", היא מודה, "אבל הסיפוק כשהם רואים אותי מלבישה לקוחות שמחייכות ונהנות הוא עצום, והוא שווה את זה. כן, זה שווה גם את הרגעים שהגדולה חולה והקטן איתי, וכולנו נסחבים ביחד בגשם לספקים כדי לבחור בגדים. האתגרים שהחיים מציבים לנו לא מפחידים אותי, אני צולחת אותם בדרכי ומאמינה שגם עם עוד שני ילדים נמשיך ליהנות, להיות מאושרים ולהצליח, למרות שלכולם זה נראה מטורף".

"כן, יש גם את הימים שפשוט לא בא לי להתלבש או 'לדפוק הופעה'. אלה הימים שאני בריצות ותיזוזים, מגיעה למחסנים לדוג בדים מיוחדים או מתרוצצת בין המתפרות. יש את הימים בהם אני מתפשרת על המראה שלי, כי כמו לכל משפחה, ולא משנה כמה ילדים יש בה, גם לנו יש בקרים קשים שעד שאני מפזרת את כולם בגן כל מה שמתחשק לי לעשות זה לחזור לישון".

איילת רדעי אחרי מהפך

"אל המהפך הגעתי ממש במקרה. נתבקשתי לשלוח בגדים שלי לצילומים וכשהגעתי עם הסחורה אחרי בוקר עמוס בריצות, נתבקשתי להישאר ולעבור מהפך. שמחתי. היה לי בוקר קשה, חזרתי מסיבוב ספקי בדים לכבוד הקולקציה החדשה והייתי מבואסת שלא מצאתי עדיין את הבד שחלמתי עליו לאיזה דגם. זה בא לי בדיוק ברגע הנכון".

"הרגשתי שחיי הגיעו לאחרונה למקום הכי נכון, אחרי אינספור תהפוכות, וכמה שעות הפינוק האלו העלו לי חיוך על הפנים. הרגשתי שמגיע לי לפנק גם את עצמי וללבוש את הבגדים שאני מעצבת, בדיוק כפי שאני חולמת שכל אישה תלבש אותם, למרות שבימי ריצות אני דווקא בוחרת בדגמים ישנים שלי, תמיד כאלה שיש לי הרבה מרווח תזוזה בהם שאני חורשת עליהם כבר כמה שנים".

צילום: BARE by Pazit Oz

סטיילינג, הפקה ואיפור: גאלה רחמילביץ' ל-GALA'STYLE

שיער: ליז לוי ל-HAIRVISION המרכז לתוספות שיער והחלקות

בגדים: AYE

מהפך איילת רדעי