אחד המיתוסים הכי ידועים בהקשר של אופנה לנשים שמנות הוא האיסור המוחלט ללבוש בגדים מבריקים. אין בעיה להתאבזר באקססוריז מבריקים, אבל בגדים? לא ולא – יאמרו שזה יהפוך אותך לבולטת מדי וצעקנית או שאת תראי כמו כדור דיסקו מהלך. ואת הרי צריכה להיות בת ישראל צנועה ומוסתרת לא?

אז זהו, שלא. הטרנד המטאלי והמבריק כובש כל חלקה טובה, וכן, גם באופנת הפלאס סייז. בקיץ הזה את משתחררת מהפחד לבלוט, ומתחילה להבריק.

עוד במדור של גאלה:

בעוד שבעבר בגדי ערב חגיגיים לשמנות היו רק אוהלים שחורים עם קצת לורקס או הדפס תוכי מצופה פאייטים, העונה ניתן למצוא אופנה טרנדית ומבריקה, בדיוק כמו של הרזות, גם במידות גדולות. קבלו 5 דרכים שייאפשרו לך להבריק בשיק.

1: שמלה

לא משנה מה הגיזרה, תתפרעי. נכון שעל הקולב שמלה מבריקה יכולה להיראות קצת צעקנית, אבל כאשר תמדדי אותה תגלי שהיא דווקא משתלבת עם גוון עורך, פנייך ושיערך בצורה הרמונית ויוצרת מראה מואר, שיקי וממש לא מוגזם. מסקנה? לפעמים פשוט חייבות למדוד. בגד נראה אחרת לגמרי על הגוף מאשר על הקולב, וזה נכון לא רק עם בדים מבריקים.

שמלה מבריקה למידות גדולות LA VIOLY

שמלה: la violy, בשבוע האופנה לפלאס סייז ב-220 שקל בלבד. צילום: כרמל יהלום

2: טופ מבריק

חולצה מבריקה יכולה להשתלב נהדר עם מכנסיים או חצאית שחורים למראה קלאסי עם קורטוב דרמטי, או דווקא עם חלק תחתון בהיר יותר למראה פייתי / נסיכתי למדי. זיכרי, את לובשת את הבד- לא הבגד לובש אותך, לכן את יכולה לשלב אותו בכל צורה שבא לך.

טופ מבריק טליה

טופ: טליה, צילום: פזית עוז

3: טוטאל לוק

אל תפחדי מטוטאל לוק מבריק, כגון שילוב של חצאית וחולצה. זה לא יותר מדי, להיפך. פעמים רבות כאשר משלבים פריט מבריק עם פריט מאט, הפריט המאט מקפיץ את הבוהק של הפריט השני ומדגיש אותו יותר. דווקא כאשר את לובשת שני חלקים מבריקים, במיוחד באותו הגוון או מאותה משפחת צבעים, נוצר מראה הרמוני וחגיגי.

גופיה וחצאית מנצנצות

גופיה וחצאית מנצנצות, טולה. צילום: מעיין בן ארצי

4: בהדרגה

מבריק זו מילה ענקית. יש המון סוגי הברקות: מפאייטים ולורקס זרחני ועד בד עם נגיעות ברק. בחרי את רמת ההברקה שנוח לה איתה, שתגרום לך להרגיש מוארת ומהממת אבל לא תגרום לך להרגיש כאילו התחפשת בפורים. גם שמלת מקסי עם הברקות עדינות יהפכו את הלוק שלך לחגיגי.

שמלה מבריקה נומה

שמלת מיקי מאוס, נומה

5: אובר סייז זה לא אובר מוגזם

נכון, שמלת אוברסייז מבריקה תראה על הקולב מוגזמת בטירוף אבל כבר סיכמנו שבגד נראה אחרת על הקולב מאשר על הגוף, ושצריך למדוד. בקיץ מלא החמסינים שלנו אל תפחדי משמלה בגזרת אוברסייז מתנפנפת, שרחוקה מהגוף, גם אם היא מבריקה. זה ממש לא אומר שתראי כמו כדור דיסקו ענקי. כל מה שאת צריכה זה רק לוודא שהגיזרה ואורך השמלה מתאימים למבנה גופך.

שמלה הגר קדמי

שמלה, הגר קדמי. צילום: פזית עוז

גאלה רחמילביץ' היא סטייליסטית ופעילה המתמחה במידות גדולות. לעוד המלצות, סטיילינג ואופנה היכנסו לאתר שלה - GalaStyle