כולנו אוהבים להיות בשליטה וחשוב לנו להיות מודעים למה שקורה סביבנו ובביתנו בכל עת. המערכת החכמה של קליל קונטרול תשפר את חיי היומיום שלכם בבית ותסייע לכם לשלוט על רמת התאורה והחשיפה של חללי הפנים. כחלק אינטגראלי מהפתרון הכולל של מערכת האוטומציה, ניתן לשלב חיישנים שונים כמו אור, בטיחות, רוח ושמש. בעזרתם תזכו לשליטה מלאה, שבאה לידי ביטוי בנוחות מקסימלית בחללי הפנים בבית ובחסכון משמעותי בחשמל ובאנרגיה.

 

למה?

החיישנים מודדים באופן אובייקטיבי פרמטרים שונים ומסייעים לנו לשלוט על פעולת התריסים. לחיישנים יתרונות ארוכי טווח רבים, כמו למשל חיסכון באנרגיה ובחשמל. זאת בעזרת שמירה על מצבי נוחות טרמית בתוך הבית בכל זמן ובכל שעה עפ"י טמפרטורה אידיאלית המוגדרת מראש. חיישן האור לדוגמא ממוקם בחלקו הפנימי של החלון ומודד את רמת הקרינה של השמש. כאשר ימדוד החיישן תוצאה גבוהה מהמידה שנקבעה, התריס ירד באופן אוטומטי עד לגובה החיישן עצמו. כך תוכלו למנוע התחממות יתר של חלל הפנים ולהמעיט את השימוש באמצעי קירור חשמליים בזבזניים.

 

 

היתרון המשמעותי של החיישנים נעוץ ברמת השליטה שהוא מקנה לנו על החלונות והתריסים בבית. חיישן הבטיחות למשל, שהפך להיות מוצר פופולארי ומבוקש, יסייע לכם למנוע תאונות בבית. החיישן ממוקם בין החלון לבין מובילי התריס וביכולתו לזהות הפרעה בירידת התריס. ברגע שהחיישן יזהה הפרעה כלשהי, התריס יעלה באופן אוטומטי וימנע פגיעה של דיירי הבית, של חפצים שונים ושל התריס עצמו.

 

איפה?

מלבד חיישן הבטיחות הרלוונטי בכל מקום ובכל בית, יתרונותיהם של יתר החיישנים הופכים למשמעותיים במיוחד על פי מיקום הבית, כיווני הפתחים שלו, גובהו ותנאי השטח המשפיעים על הנוחות בחללי הפנים. חיישן רוח למשל יהיה רלוונטי עבור דירות בקומות גבוהות, בתים בקרבת חוף הים או באזור הדרום, בו נפוצות סופות חול. דוגמא נוספת היא חיישן האור, אותו תוכלו למקם עבור חלון ספציפי בבית על מנת לשמור על טמפרטורה ורמת תאורה נוחה בכל שעה. החיישן יהיה שימושי במיוחד כהשלמה לחלון החשוף מאוד לשמש ושאינו מקבל צל מאלמנט חיצוני כלשהו כמו פרגולה. במקרה כזה השמש עלולה לסנוור והחלל הפנימי עלול להתחמם מאוד, עד לרמה שמשפיעה באופן משמעותי על נוחות הנמצאים בבית.

 

 

איך?

החיישנים הם חלק ממערכת האוטומציה של קליל קונטרול, שפועלת באמצעות מנועי רדיו המפעילים את התריסים, הסוככים והתאורה בבית. כדי למצוא את הפתרון המתאים לכם ולביתכם אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם נציגי החברה בסניפינו השונים. בהתאם למיקום ביתכם, כיווני הפתחים, סוגי המערכות ששולבו בבית והצרכים הספציפיים שלכם, תוכלו לקבל המלצה למפרט טכני ולחיישנים המתאימים עבורכם.