עיצוב הבית ב-3 שלבים פשוטים

לבחור חלונות לבית זה עניין לא פשוט. יש המון סוגי זכוכיות, עיצובי חלונות וחומרי גלם שיהפכו את ההחלטה שלכם למורכבת במיוחד. לשם כך מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיביא בפניכם את הפתרונות הנכונים ביותר לצרכים שלכם.

 

איך זה עובד? קבלו 3 שלבים פשוטים שיפתרו לכם את הבעיה. לחצו כאן >>

 

אדריכל: נסטור סנדבנק

מיקום: כפר שמריהו

שטח החלקה: 800 מ"ר

שטח הבית: 500 מ"ר

 

חומרים טבעיים ועיצוב מודרני מאפיינים את הבית הזה בכפר שמריהו.

 

בעלי הבית חזרו משהות ממושכת ורצו בית מעץ כפי שמקובל בפרברי המדינה.

 

הקושי שעמד בפניהם הוא שרוב בתי העץ האופייניים בארה"ב הם בסגנון ויקטוריאני כבד או קלאסי, ואילו בעלי הבית רצו משהו מודרני ומינימליסטי.

 

 

 

הפתרון של האדריכל נסטור סנדבנק היה בית שכולו מחופה בעץ ונתמך (או מרחף) בזכות קיר בטון דומיננטי מאוד.  כך נולד הבית המכונה Wooden Concrete House. החלל הפנימי המואר בחמימות משקיף לבריכה הנמצאת בחוץ ולמעשה מזמין את החוץ פנימה תוך שילוב אלמנט אורגני בתכנון.

 

 

בעוד החלק החיצוני של הבניין מצטיין בפשטות מתוחכמת, פנים המבנה מציג אוסף של פריטי ריהוט אוונגרדיים הנטועים בחלל מינימליסטי. חזית הבית פונה לרחוב הומה ולכן יצר סנדבנק חלונות היוצאים מהרצפה בגובה של 80 ס"מ, אשר כוסו על ידי הגדר החיצונית וכך כל מי שעובר ברחוב יכול לחשוב שלבית אין בכלל חלונות לחזית.

 

 

גרם של מדרגות ברזל מחבר בין הקומה הראשונה לשנייה והבית כולו מתאפיין בצבעוניות מונוכרומטית. לצבעוניות הנוספת תורמות עבודות האמנות התלויות על הקירות.

 

 

 

קוביית הבטון מרחפת מעל אלמנט של מים עם דגי נוי והיא משמשת כשירותי אורחים.

שילוב העץ והבטון מהווה ניגוד. אבל מצד שני, יש פה הצהרה מודרניסטית של פשטות יוקרתית יחד עם מינימליזם עכשווי.