1. צעד ראשון – קבלת ייעוץ חינם באולם התצוגה של קליל.
צלצלו למוקד שירות הלקוחות לקביעת פגישה אישית ללא תשלום או התחייבות, עם איש מקצוע של קליל. מומלץ להביא תכניות של הבית ומידות של הפתחים על מנת שנוכל לסייע לכם לתכנן באופן מושכל את התקנת מוצרי קליל בפתחי הבית, ובכלל זה להמליץ על סוג החלון ועל סוג זכוכית קלילGLASS המתאימים לצרכיכם.
 
חייגו (8555* מכל טלפון)
 
2. צעד שני – קבלת שמות מתקיני אלומיניום מורשי קליל וביצוע הפרויקט.
בשלב זה יימסרו לכם שמות מתקינים מורשים של קליל על מנת שתוכלו להשוות בעצמכם בין המתקינים, איכותם ומחיריהם וגם לתאם עם המתקין בו תבחרו מועדי התקנה.
 
3. צעד שלישי – בדיקת עבודת האלומיניום וקבלת תעודת אחריות משולבת. לפי הזמנתכם, תתבצע בדיקה לאחר ההתקנה בביתכם, על מנת לוודא כי המוצרים שהותקנו על ידי המתקין הינם מתוצרת קליל.
 
רק המתקינים המורשים של קליל רשאים לספק את תעודת האחריות המשולבת, המקנה אחריות של קליל על הרכיבים מתוצרת קליל ואחריות המותקין המורשה על שאר מרכיבי העבודה, בכפוף לתנאי מסלול שלושת הצעדים ולתנאי האחריות המשולבת.
 
כעת הרבה יותר קליל..... בהצלחה!