טיפוח הגוף: Victoria's Secret Fantasies של ויקטוריה'ס סיקרט

מסתבר שאפילו למלאכיות נמאס מעצמן לפעמים והן מרגישות צורך עז לעשות ריסטארט. המותג הסקסי ויקטוריה'ס סיקרט החליט לאחרונה לרענן את סדרת הדגל שלו, ולהשיק אותה מחדש עם אריזות וניחוחות משודרגים ונוספים. הסדרה כוללת לא פחות מ-20 ניחוחות עם שמות של קוקטיילים דביקים, כמו Pure Seduction, Love Addictו- Such a Flirt. כמובן שחלקם מתוקים (אפילו יותר מדי) וחלקם רעננים ונעימים במיוחד לקיץ, כמו Aqua Kiss. את כל אחד מהניחוחות אפשר למצוא במספר מוצרים: בושם, ספריי גוף, תחליב גוף וקרם גוף וידיים. עם זאת, הרעיון מאחורי ההשקה החדשה הוא שאפשר לשחק עם הניחוחות, ולא בהכרח להשתמש באותו ניחוח בכל המוצרים וכל הזמן. ממש כמו אקססוריס. המחירים נעים בין 80 שקל ל-180 שקל ובארץ אפשר למצוא אותם הכי קרוב לחו"ל: בדיוטי פרי או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוחות לקהל הרחב, קומה 3). ושימו לב: לרגל ההשקה, מוצרי הסדרה (לא כולל הבושם) יוצעו במבצע שלישיות במחיר של 39 דולר בדיוטי פרי או 170 שקל במתחם השחקים.

 

 

 

סבון וקרם וחלב הגוף: מסדרת Roses et Reines של לאוקסיטן

לכאורה אין הרבה פינוק בסבונים, אבל אלו של לאוקסיטן בכל זאת מצליחים לעשות נעים. כמעט כל אחת מסדרות הטיפוח שלהם תהיה הצלחה בטוחה, אבל כדאי לשים לב במיוחד לג'ל הרחצה ולחלב הגוף מסדרת הוורדים. הג'ל (100 שקל) מקציף ונעים על הגוף, החלב (140 שקל) נספג במהירות ומעניק לחות לא מעיקה שטובה לקיץ או לחורף, ושניהם מכילים תמציות של ורדים מבולגריה, מרוקו, טורקיה ופרובאנס – מה שמבטיח ריח חלומי שנשאר יציב לאורך כל היום.

 

 

הפילינג: פילינג לגוף חמאם של YVES ROCHER

סדרות ננייטיז כמו "אחיות" ובהמשך גם "סקס והעיר הגדולה" גרמו לנו לחשוב שכשנהיה גדולות, נקפוץ מדי שבוע לפינוק בסאונה או לאיזה מסאז' טוב. החיים, כמובן, הוכיחו אחרת ומקום הפינוק שלנו, האמבטיה, הפך להיות זה שבו אנחנו שוברים שיאי מהירות, עם מקצים כמו "עד כמה מהר אפשר לעשות מקלחת", ו"איך להתנגב בפחות מ-30 שניות".

הפילניגים הביתיים הם אחת מהדרכים שלנו בכל זאת להרגיש שאנחנו מפנקות את עצמנו, ובהם מצטיינים אלו של YVES ROCHER. זה מסדרת החמאם מכיל שמן ארגן מרוקאי אורגני ואבקת גרעי הארגן. יחד עם מקרצפים את העור ביעילות ובמהירות ומותירים אותו נעים למגע ועם איזכור קל של ריח נעים.

מחיר: 85 שקל.

 

 

 

השמפו: שמפו טיפולי לקרקפת רגישה של Phtyo Paris

המותג הצרפתי, שידוע בזכות התכשירים הטיפוליים שלו, השיק לאחרונה שמפו לקרקפת רגישה ומגורה – כי זה פשוט אחד הדברים הכי מעצבנים שיש, ולפעמים גם לא ממש אסתטיים. השמפו מבוסס על תרכובת של תמציות צמחיות, ובהן של שורש עולש ופסיפלורה, שגם מרגיעות, גם מנקות עודפי שומן ולכלוך, גם מזינות ומעניקות לחות ואפילו גם מחזקות את השיער.

מחיר: 75 שקל.

 

 

 

שמן הגוף: שמן טיפולי של ד"ר קליין

לכאורה שמן גוף נשמע באוגוסט כמו עינוי סיני, אבל זה של ד"ר קליין מצליח להיות קליל, להיספג מהר ולהותיר את העור נעים למגע ועם אזכור קל של ריח נעים. הוא גם מכיל מרכיבים מזינים, כמו  אומגה 3, שמן שקדים ושמן אבוקדו, אז בכלל טוב.

כמובן שהוא מצוין גם לזוגות הדביקים שאוהבים לעשות מסאז' זה לזו, אבל בעיני הוא מצוין פשוט להתמרח בו על עור קצת לח ממקלחת ולצאת ללחות שבחוץ.

מחיר: 168 שקל.

 

 

קרם הרגליים: FOOT BALM של WELEDA

בואו נודה על האמת – למרות כל הסבל שלנו בקיץ, מי שסובלות באמת אלו כפות הרגליים שלנו: או שהן חשופות לשמש, לחול ולאנשים שדורכים עלינו, או שהן סגורות מיוזעות בתוך נעליים. לכן אין פלא שפדיקור הופך למאסט בחודשים הלוהטים, אבל מאחר ובכל זאת אי אפשר לעשות פדיקור כל יומיים (בכל זאת, יש חיים) כדאי מאוד לתחזק אותו עם קרם רגליים טוב, שגם יפעל נגד יובש וסדקים, אבל גם יעניק תחושת רעננות מבורכת.

הקרם החדש של וולדה עושה בדיוק את זה – הוא נספג במהירות ומספק גם לחות נעימה ולא שומנית אבל גם קרירות נעימה לא פחות. כמו כל מוצרי החברה הוא מכיל תערובת של שמנים אתריים ומרכיבים צמחיים בלבד, והוא מתאים גם במקרים של הזעת יתר בכפות הרגליים.

מחיר: 55 שקל.

 

 

 

הנצנצים: Lalinista Glitter Mousse, מוס מנמצנץ של ללין

מוס קליל שמורחים על העור והוא משאיר אחריו שובל של נצנוץ עדין וחמוד. בעיקרון מתאים בעיקר לצעירות, אבל מצד שני – מתי נמאס לנו לזהור? לתכשיר יש עוד מספר יתרונות: הוא לא דביק אלא אפילו נעים על העור, מועשר בוויטמינים שמזינים ויש לו ריח נעים של מלון ומלפפון, שמתאים במיוחד לערבים קיציים דביקים

מחיר: 70 שקל.  

 

 

 

קרם הפנים: Multi-Active של קלרינס

קלרינס שידרגו לאחרונה את סדרת הטיפוח שלהם, המיועד לבנות ה-30 פלוס העסוקות (מעניין מי הן בנות ה-30 פלוס הלא עסוקות?). כעת המוצרים - שמיועדים למנוע סימני גיל ולהילחם בכל המזיקים שעורבים לנו בסביבת החיים האורבנית - מכילים תמצית של צמח שמקורו בדרום אפריקה, האמורה להעניק לחות רבה לעור, להגן עליו מפני השפעות סביבתיות מזיקות, למנוע סימני מתיחה, להחליק קמטוטים ולהעניק מראה עור חלק ואחיד.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם יום (430 שקל) ותחליב לחות במרקם קל (430 שקל) וכן קרם לילה (471 שקל), שגם הוא התחדש וכעת מכיל תמצית פרג אורגני מקליפורניה, המיועדת לסייע לעור לתקן את נזקי היום, להעצים את יכולת ההגנה הטבעית שלו ולצמצם את היווצרותם של קמטים ראשונים.

קרם היום הקל מתאים לעונה המיוזעת הזו באופן מיוחד, משום שהוא גם מספק את הלחות הנדרשת לנו בגלל כל המזגנים המייבשים, אבל מצד שני הוא לא נדבק לעור ולא מותיר את העור שמנוני.

להשיג בלעדית בסופר- פארם.

 

 

הסרום: SeboCalm Essence Serum של SeboCalm

אם גם אתן מאלו שאין להן כוח וחשק לשים בקיץ סרום שומני ומעליו עוד קרם לחות, יש מצב שזה הסרום המושלם בשבילכן – הוא קליל ודל שומן ונועד במיוחד לקיץ הישראלי. למרות הקלילות שלו הוא מספק לחות נעימה והוא מרגיע את העור, וכמו כל המוצרים הטובים של SeboCalm הוא היפואלרגני וללא פראבנים.

מחיר: 99 שקל.

 

 

קרם העיניים: ג?ל העיניים של הרבלייף

מילא שאנחנו עייפות, מילא שלא צפוי לנו שנת לילה רצופה עד 2030 לפחות, אבל למה אנחנו מוכרחות לקבל תזכורת לזה בכל פעם שאנחנו מציצות במראה? אז כן, מה שאנחנו באמת רוצות זה תכשיר עיניים שלפחות יעניק לנו מראה של "וואי, איך ישנתי". הג'ל של הרבלייף, המכיל ויטמינים, תמצית מלפפון ואלוורה, נספג מהר, קליל ונעים וגם יוצר אפקט מתיחה קל. לא צריך יותר.

מחיר: 175 שקל. 

 

 

 

CC של HL

קרם ה-CC של חברת הקוסמטיקה המקומית הוא פינוק אמיתי לעור הפנים - הוא מכיל שלל חומרים מזינים, כמו ויטמין C ו-E ונוגדי חמצון מצמחים וחומרים טבעיים, שאת האפקט המחייה והמרענן שלהם מרגישים כבר עם המריחה. הוא בעל ניחוח עדין וממכר, מכיל מסנני קרינה להגנה מהשמש ומותיר את העור מתוח ומבריק. אם ביום האהבה הזה את רוצה להיראות בריאה וזוהרת, זו המתנה שאת מחפשת. 

מחיר: 199 שקל. 

 

 

 

המסכה: Charcoal Rescue Masque של דרמלוג'יקה

טוב, עצרו את הכל – דרמלוג'יקה השיקה מוצר חדש, והיא עוד הכריזה עליו כמוצר מהפכני שהולך להיות אחד ממוצרי הדגל של החברה. אין ספק שמדובר בסוג של יום חג עבור חובבות לטיפוח והמכורות למותג.

אז על מה הרעש, הצלצולים והפומפונים? על מסכה חדשה לפנים, שכמו שמרמז שמה – היא מיועדת להציל את הפנים באופן מידי, כלומר להרגיע עור עייף ולהעניק לו ניקיון מסיבי ובוסט של חיות וברק. המסכה משלבת פחם עם מגוון של מרכיבים פעילים, חומצות פירות ועלי מנטה סיציליאנית. כל אלו מסירים תאים מתים ומטפלים בסימני הזדקנות, פצעונים ורגישות בעור וכמובן מעניקים גוון עור אחיד יותר ומראה כללי בריא יותר.

מחיר: 292 שקל.

 

 

תכשיר האנטי אייג'ינג: מסכה מסדרת ABSOLUE PRECIOUS CELLS של לנקום לנקום הרחיבה לאחרונה את סדרת הטיפוח היוקרתית שלה בשלושה מוצרים חדשים, בהם גם מסכה המיועדת לשעות הלילה. המסכה מיועדת להילחם בדלקות כרוניות בעור - שלדעת המומחים מופיעות עם העלייה בגיל, הלחץ הנפשי, הזיהום הסביבתי והעייפות - והיא אחת הסיבות העיקריות להזדקנות מואצת של הגוף בכלל ושל העור בעיקר. המסכה כוללת תמצית של ורד דמשק, שעל פי החברה מסוגל לחדש את מראה העור מפנים. מורחים אותה בלילה ובבוקר אמנם לא נקום צעירות יותר, אבל עם עור מלא בלחות נעימה וגוון קורן יותר. כמעט אפשר יהיה אפשר לחשוב שישנו שמונה שעות. 

מחיר: 870 שקל. 
 
 

הבושם: CK GOLD של קלווין קליין

הבושם שהמציא את היוניסקס התחדש בקיץ 2016 בגרסה מוזהבת ורעננה. הוא מכיל מרכיבים כמו שמן נרולי, תאנה ויסמין, שיוצרים ניחוח פחות יומיומי מהגרסאות הקודמות שלו, אבל עם זאת עדיין לא מתאמץ ובאמת מתאים גם לו וגם לה מבלי שאף אחד יתפשר. 

מחיר: 179 שקל ל-50 מ"ל ו-229 שקל ל-100 מ"ל. 

 

 

הבושם המוצק: Teint de neige של לורנזו וילורסי

יש שני דברים שאני אוהבת במיוחד: את הבושם TEINT DE NEIGEשל לורנזו וילורסי ובשמים שמגיעים כחומר מוצק, שנוחים לנשיאה בתיק ואין צורך לחשוש שישברו וישפכו (מניסיון, כן?). לכן אתם יכולים לתאר לעצמכם אילו קריאות של התפעלות וקפיצות צהלה אחזו בי כשהגיע לפתח ביתי הגרסה המוצקה של הבושם האהוב.

הניחוח הוא בדיוק אותו אחד שהפך את הבושם האילטקי לכל כך אהוב בארץ: טלקי עדין ועם זאת יציב לאורך שעות. הגרסה המוצקה לא רק נוחה לנשיאה אלא גם מגיעה באריזה יפיפה וכסופה עם מראה, ולאחר כמה מריחות ממנה במקומות אסטרטגיים על העור, מובטח לכן ניחוח נעים כל היום. כן, אפילו אם היום הזה הוא באוגוסט.

מחיר: 750 שקל.

להשיג בבוטיק  "יפה רוס"  במתחם "סי אנד סאן", תל אביב, ברשת אפריל ובבוטיקים מובחרים ברחבי הארץ ובאתר www.lorenzovilloresi.co.il.

 

 

המייק אפ: ColorStay REVLON 2 IN 1 של רבלון

ענקית האיפור התחדשה לאחרונה במוצר אחד שכולל בתוכו גם את מייק אפ הקולורסטיי הידוע והאהוב שלהם וגם קונסילר, שמגיע – כנדרש- בגוון אחד בהיר יותר, מה שעוזר לכסות פגמי עור. כמובן שגם אפשר לערבב את הגוונים על כל העור כדי ליצור גוון שמתאים בול. האריזה מאוד נוחה לנשיאה והיא כוללת מראה וספוגית קטנה, והמייק אפ עצמו קליל ונעים, אך עם זאת מכסה היטב ובטבעיות. מוצר כיפי במיוחד, ועוד אחד – כמו זה שמעליו – שכיף לזרוק בתיק.

מחיר: 169 שקל.

 

 

 

השפתונים: Pop Artistry של קליניק

קליניק חוגגת את שיא הקיץ עם סדרות חדשות של שפתונים, צלליות וסמקים קלילים וצבעוניים במיוחד. השפתונים מתרחבים בשתי גרסאות: Clinique Pop Glaze sheer Lip Colour + Primer, שפתון קליל שמגיע עם פריימר בילט אין, שעוזר להעניק לשפתיים לחות ומראה אחיד. השפתון עצמו נעים על השפתיים, לא מייבש אותן ועם זאת נשאר לאורך זמן (אמנם לא בעוצמה מלאה, אבל מעניק גוון אפקטיבי למדי). Clinique Pop Lacquer Lip Colour + Primer הוא הגרסה הנוזלית, שמצליחה להעניק כיסוי מלא.

מחירים: 99 שקל מחיר השקה (ו-145 שקל במחיר הרגיל).

 

עפרונות העיניים: KHOL COTOUR WATERPROOF של ג'יבנשי

כחלק מקולקציית האיפור לקיץ של בית האופנה היוקרתי, הם השיקו גם עפרונות עמידים למים (שלא נאמר – עמידים בזיעה). בדרך כלל אנחנו לא נוטות לייחס יותר מדי חשיבות לעפרונות, אבל פה בדיוק הטעות, כי על הקטנים והדקיקים האלו האיפור שלנו יכול להתרומם, ובעיקר ליפול במקרה שהם נמרחים ויוצרים עיגולים כהים יותר מאלו שאנחנו מנסות כל כך להסתיר. לכן בעיני שווה להשקיע בעיפרון טוב, ואלו של ג'יבנשי בהחלט כאלו – מדויקים, נוחים למריחה ויציבים לאורך היום. בנוסף אפשר להשיג אותם לא רק בחום ושחור, אלא גם בגוונים צוהלים יותר, כמו ירוק וטורקיז.

מחיר: 115.50 שקל.

 

 

הצלליות: קיט 15 צלליות של סופט טאץ'.

כבר כילדה חובבת איפור היתה לי חולשה לפלטת צלליות, וככל שהיא היתה גדולה יותר, כך הייתי אובססיבית אליה יותר. עם השנים אני לא ממש יכולה להגיד שהאובססיה הזו חלפה, למרות שברור לי שלא תמיד כל המרבה, הרי זה משובח.

קיט הצלליות של סופט טאץ', למשל, לא מכיל את הצלליות הכי עמידות או קטיפתיות שיש היום בשוק, אבל הוא כולל 15 גוונים מכל המנעד הקיים בפחות מ-40 שקלים, מה שהופך אותו למוצדק ושווה במיוחד.

 

 

הערכה: SHAPEMATTERS PALETTE של SMASHBOX COSMETICS.

טוב, זה הצעצוע המושלם לחובבות איפור: פלטה מושלמת הכוללת איפור  לפנים, לעיניים ולגבות. הפלטה מאפשרת יצירת הצללות בקלות, הדגשת עיניים וכן עיבוי ועיצוב הגבות וכל זאת בעזרת 4 פודרות (קונטור, ברונזר , הייליטר ושימר) 9 צלליות ו-2 פודורות לגבות +ווקס שמשאיר אותן יציבות לאורך כל היום. כמו כן היא מגיעה עם מברשת דו צדדית וכרטיסים שיעזרו לך לאפר את העיניים שלך בהתאם למבנה שלהן (וגם קישורים לסרטוני בדרכה ביו טיוב). בקיצור, מי רוצה ורדים ושוקלדים כשאפשר לקבל את זה? 

מחיר: 329 שקל.

 

 

ההתייפיפות: שיעור איפור אישי ב-MAC

חברת האיפור האהובה מציעה בסניפיה שירותי איפור משתלמים במיוחד, שמתאימים לאירועים מיוחדים או סתם, כפינוק שתמיד מגיע לנו. תפריט האיפור שלהם כולל שיעורים קצרים חינמיים בהם לומדים לאפר אזור אחד בפנים, וגם איפור מלא לאירועים מיוחדים (300 שקל) או סדנת איפור אישית שבה ידריכו אותך איך להתאפר לפי מה שמתאים לך (400 שקל). מעבר לזה שיש להם מאפרים מעולים ושזה תמיד כיף שמישהו אחר מאפר אותך ומשקיע בך, את מקבלת זיכוי בשווי הסכום ששילמת לקנייה מהמוצרים מיד לאחר המפגש. ואני לא יודעת מה איתך, אבל אני יכולה לבזבז מאות שקלים במאק בכל רגע נתון.  

 

 

הלק: מארז sea, love & sun של essie

אמנם בשביל המארז הזה צריך להגיע עד לחו"ל, כי הוא נמכר רק בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אבל זה לגמרי שווה, משום שהוא כולל את גווני הלקים הנמכרים ביותר של מותג הלקים האהוב. אז אחרי סקרים ומחקרים, הגיעו למסקנה שהלקים הפופולריים ביותר הם Fiji(ורוד חיוור ואטום), russian roulette(אדום בוהק כמובן), ballet slippers(ורוד חיוור, המועדף לפרנץ'), cute as a button(קורל אפרסמוני). עכשיו אתן אולי מבינות על מה כל ההתלהבות שלי.

מחיר המארז: 20 דולר (לק בודד עולה 10 דולר).

 

 

הפינוקים הקטנים: כיסוי עיניים, מפיץ ריח וכרית רייחנית של SABON

כמובן שלצד מוצרי טיפוח, יש דברים קטנים שעושים לנו שמח שתמיד נשמח לקבל וב-SABON השיקו לכבוד חג האהבה כמה שכאלו, חמודים במיוחד. בין אלו גם כיסוי עיניים (25 שקל) שיעזור לנו (או לפחות ינסה) להתנתק מהבלי העולם הזה; מפיץ ריח דקורטיבי (35 שקל) שאפשר לתלות בבית או ברכב מבלי להסתכן בבחילה הנובעת מניחוחות סינטטיים מדי וכרית לב רייחנית (35 שקל) שעושה את אותו דבר בדיוק – כלומר, ניחוח נעים באמת – רק בארונות.