כשיש לך את האמצעים ואנשי המקצוע הנכונים, סביר להניח שתדעי בדיוק מה לעשות. אלא ששגרת היופי של כמה מהנשים היפות בעולם לא מסובכת כל כך כפי שנדמה. ממש כמו כולנו, גם להן יש את הקרמים המועדפים ותרופות הסבתא הקטנות, כדי להבטיח שהן תיראנה במיטבן. אז הנה כל הסודות הכי שמורים בכספת של תעשיית הבידור.

ג'ניפר אניסטון

בגיל 42, ג'ניפר אניסטון מצליחה להיראות טוב יותר מרוב בנות ה-30 שאנחנו מכירות. חוץ מלהקפיד על שגרה אובססיבית של אימוני יוגה אינטנסיביים ותזונה על פי דיאטת ה-ZONE, שמאזנת בין פחמימות לחלבונים, יש לה עוד כמה סודות בשרוול.

 

שיער: כשאת הופכת את מעצב השיער שלך לאחד החברים הכי טובים שלך, רק טוב יכול לצאת מזה. ואכן, גם עשור אחרי ש"תספורת רייצ'ל" התפוגגה מן העולם, אניסטון עדיין אוחזת בשיער קרוב למושלם. כריס מקמילן, מעצב השיער וה-BFF של אניסטון, מצייד אותה בשמפו ומרכך שהוא עצמו פיתח, שבהם היא חופפת מדי יום (וכך גם החברה הכי טובה שלה, קורטני קוקס), ומדי מספר שבועות עושה לה טיפול הזנה מיוחד במוצרים של חברת Shu Uemura.

 

עור: את טיפולי הבוטוקס היא מכחישה בתוקף, למרות שקשה להאמין שהעור שלה נותר חלק כמו שהוא רק בזכות מוצרי הטיפוח שלה. ובכל זאת, על הפנים היא מורחת את קרם הלחות Future Skin Foundation של חברת Chantecaille ומוסיפה לו שכבה דקה של Caudalie Vinoperfect Day Perfecting Cream, עם SPF 15. את עור הגוף היא מעדיפה לטפח בעזרת תחליב לחות פשוט של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מסדרת holiday skin.

 

הסוד הקטן שלה: כדי לספק לשפתיים שלה מראה זוהר, ג'ני מוסיפה למברשת השיניים שלה חצי כפית סוכר מדי יום ומשפשפת אותו על השפתיים. לטענתה, זה מה שעושה אותן כל כך זוהרות.

אנג'לינה ג'ולי

היא תישאר האישה היפה בעולם גם אם לא תמרח על עצמה אפילו זרזיף של קרם (ובינינו, מספיק שיש לך בראד פיט אחד שנמרח עלייך), אבל בגיל 36 גם אנג'לינה ג'ולי צריכה לשמר את המראה וכמו כל דבר בחיים, גם בענייני טיפוח יש לה את השיטות המיוחדות שלה.

 

שיער: אנג'לינה אוהבת למשוח את השיער שלה בתערובת ביתית שמבוססת על שמן זית, חלמוני ביצים ודבש (הריח בטח לא משהו), מה שלדבריה עוזר לשמור על השיער שלה מבריק ובריא. היא מכינה את התערובת בעצמה ומשאירה אותה על השיער במשך חצי יום. חוץ מזה, היא מכורה למוצרים של חברה AVEDA, שמייצרת רשת ספא בעלת אותו השם.

 

עור: את המלחמה שלה באנטי אייג'ינג עושה אנג'לינה, שמתנגדת נחרצת לניתוחים פלסטיים (לפחות ככה היא טוענת), באמצעות מוצרים הוליסטיים של חברת Yon-Ka, שמכונים "מעיין נעורים בבקבוק". בנוסף, היא עוברת טיפולי פנים וגוף שמבוססים על טהרת הקוויאר של חברת La Prairie.

 

הסוד הקטן שלה: ה"שיקגו טריביון" דיווח בשנה שעברה שאנג'לינה משתמשת במכשיר סדיסטי במיוחד על העיניים שלה. קוראים לזה B-2255 derma rolling beauty ומדובר בהמצאה של מנתח פלסטי מדרום אפריקה, מעין מכשיר מכוסה מחטים שמגלגלים על העיניים, מה שעוזר להחליק את הקמטים או לפחות להוכיח שנשים באמת יסבלו כל סוג של כאב כדי להשאיר את העור חלק.

ג'ניפר לופז

עוד אישה שחצתה כבר את גיל 40 ובכל זאת מצליחה להישאר צעירה וזוהרת יותר מנשים שהן מחצית מגילה. תגידו שאלה הגנים הלטיניים המשובחים שלה או העובדה שהישבן שלה מושך יותר תשומת לב מהפנים – השורה התחתונה היא שלופז, שנבחרה בתחילת השנה לאישה היפה בעולם על ידי מגזין "פיפל", נראית פשוט מדהים.

 

שיער: בתור הפרנזנטורית של לוריאל, לופז כמובן משתמשת במוצרים שלהם לטיפוח השיער המהמם שלה. חוץ מהם, לופז גם חובבת מוצרים אחרים, כמו הסרום לשיער של חברת Rene Furterer. השיער של לופז מתולתל במקורו ולכן נפל קורבן למשטר רצחני של פנים והחלקות. כדי לשמור עליו, היא משתמשת בקרם מיוחד של חברת Phyto.

 

עור: גם לופז נשבעת שאף מזרק בוטוקוס לא בא אל פניה, ולפי המראה הטבעי שלה די קל להאמין לה. היא טוענת שסוד הטיפוח החשוב ביותר שלה הוא שהיא מתרחקת ככל האפשר מהשמש, וגם כשהיא כבר נחשפת אליה, היא מקפידה על מקדם הגנה של 50 SPF לפחות. כבסיס היא משתמשת בקרם הלחות של Cr?me del la Mer.

 

הסוד הקטן שלה: לופז נוהגת למרוח על עורה דבש טהור, שלטענתה עוזר לצמצום קמטים ומניעתם ומזין את התאים. 

 

גווינת' פאלטרו

היא לא השחקנית הכי צעירה בהוליווד ומן הסתם גם לא הכי יפה, אבל איכשהו גווינת' פאלטרו מצליחה רק להשתבח עם השנים ולשמר מראה אלגנטי ואפילו זוהר כשצריך. למעט העובדה שהיא נוקשה מאוד בכל מה שקשור לתזונה שלה ולשגרת האימונים שלה (הרבה מאוד יוגה), היא גם משקיעה לא מעט זמן בטיפוח.

 

שיער: השיער של פאלטרו סובל מנטייה ליובש (תחושה עמומה אומרת לנו שזה קשור לבלונד שלה) לכן היא משתמשת באופן קבוע בשמפו  Klorane Gentle Dry Shampoo with Oat Milk שסופח ומנים מהקרקפת ועוזר לשמור על שיער עם מראה בריא. חוצמזה היא מודה שהיא חומדת את רוב מוצרי הטיפוח לשיער שמיוצרים בצרפת ותמיד כשהיא שם, היא דואגת להצטייד בכמויות.

 

עור: כדי לשמור על העור שלה היא משתמשת במוצרים של חברת הקוסמטיקה האורגנית Clarisonicוגם בקרמים של חברת ד"ר האושקה הגרמנית.

 

הסוד הקטן שלה: רק לאחרונה גווינית' דיווחה שהטריק הכי חשוב שגילתה כדי לשמור על מראה מטופח הוא להקפיד על שעות השינה שלה. אפילו שיש לה שני ילדים היא דואגת לישון לפחות שמונה שעות מדי לילה. 

קייט מידלטון

הרכש החדש של בית המלוכה האנגלי ביססה לעצמה מעמד של אייקון יופי הרבה לפני שוויליאם ביסס את הטבעת על האצבע שלה. המראה שלה הוא שילוב מנצח בין הנערה מהבית השכן לנסיכת גלאם עם שיער בוהק ועור חלק. היא אף פעם לא מגזימה מדי באיפור (למעשה, אפילו לחתונה המלכותית שלה התאפרה בעצמה) ותמיד שומרת על מראה טבעי ונקי.

 

שיער: מידלטון היא לקוחה נאמנה של מעצב השיער הבריטי ג'יימס פרייס מסלון השיער והספא "ריצ'רד וורד"המפורסם בכיכר סלואן בלונדון. היא קופצת אליו פעם בחודש לתספורת. ביומיום היא משתמשת במוצרי "קרסטס" מסדרת Kerastase Nutritiveלשיער יבש. את הפן שלה היא עושה בשיטת Infusion Blow Dryשל ריצ'רד ווד - שיטה שמשלבת פן עם שימוש בקונדישנר מיוחד – החימום ממייבש השיער מאיץ את התהליכים הכימיים של המרכך ומזין אותו לתוך השיער.

 

עור: מידלטון משתמשת במוצרים של Karin Herzog: ליין של מוצרים בשם Vita-A-Kombiשתורם לחידוש תאי העור ולהענקת מראה זוהר. סבון הפנים שלה הוא תכשיר של The organic pharmacy– חברת קוסמטיקה אורגנית שגם מדונה וגווינית' פאלטרו מחבבות מאוד. פעם בחודש היא עוברת טיפול פנים במכון היופי של הרצוג.

 

הסוד הקטן שלה: הקפדה כמעט אנאלית על מניקור-פקידור. פעם בשבועיים היא מתייצבת בסלון של וורד אצל המניקוריסטית האהובה עליה והציפורניים שלה תמיד חפות מפגמים.