איך הייתם מגיבים אם הייתם שומעים על מתיחת פנים חדשה שבמקום לעלות עשרות אלפי דולרים, עולה מאה שקל? 

 

אישה אמריקאית בשם קים אשאוור (Kim Aschauer) שבנה עמד להתחתן, הלכה לייעוץ קוסמטי לגבי מתיחת פנים לכבוד האירוע, וכששמעה את המחיר כמעט התעלפה. היא החליטה, במקום להוציא עשרות אלפי דולרים, להמציא טריק שיגרום לכל אחת להיראות כאילו עברה מתחת לסכין, אך ללא התערבות כירורגית כלשהי. 

 

תחת השם מתיחת פנים בצנצנת היא המציאה "מכשיר" שמותח את הפנים כמו בניתוח. מדובר ב-2 מסרקות קטנות שביניהן מחוברת גומיה עבה, שתוקעים באזור הרקות. הגומייה מותחת את אזור העיניים למעלה ואחורה ובכך "מורידה" לכל אישה כמעט 10 שנים מגילה האמיתי. 

 

 

אם פעם נשים היו פוצחות בדיאטה רצחנית לפני אירועים חשובים, או הולכות למעצבי בגדים נחשבים, קפיצת המדרגה של היום והחשיבות שמקנים למראה החיצוני גורמת לאנשים לעבור ניתוחים קוסמטיים בשווי עשרות אלפי שקלים רק כדי להיראות טוב יותר בחתונת הבת או בכנס מחזור. 

 

"מתיחת פנים בצנצנת" מאפשרת לנשים הרוצות להוריד 10 שנים מגילן האמיתי תוך 5 דקות ללא עלות כספית וללא התערבות של סכין המנתחים. וכאמור, זה עולה רק 100 שקל (25 דולר).

 

את המראה אפשר להשיג בכל רגע שרוצים, הוא לא משאיר סימנים, אפשר לשים את הגומייה עם שיער אסוף או פזור, ובסוף הערב, פשוט להוריד אותה ולתת לפנים מנוחה.

 

מה אתם אומרים, שווה את הכסף?

 

הסרטון שמדגים איך הגומייה עובדת: