יעל יעקובי מהבלוג Yafutoo in LA LA LAND

 

אני מודה ומתוודה שבמשך 13 שנות עבודתי כמאפרת וחמש שנותיי כבלוגרית טרם נתקלתי בקונקורנציה ראויה ושוות ערך למסקרה המופלאה של איב סאן לורן

-"Volume Effet Faux Cils" בגוון חציל #5.

טעמתי, בדקתי, זניתי בשדות זרים למשך תקופה מסויימת (במיוחד לאור העובדה שחברת איב סאן לורן שייכת לתאגיד לוריאל שנמצא ברשימות השחורות שלPETA  ואני משתדלת להימנע מחברות כאלה עד כמה שניתן), אבל תמיד ובלית ברירה, אני חוזרת אליה.

מדובר במסקרה היחידה שדגמתי עד היום שב-א-מ-ת מצליחה לעגל את הריסים הבלתי מתעגלים בעליל שלי, לתת להם נפח ועיבוי ולהדגיש בצבע המופלא שלה את העיניים הירוקות שלי, שלא לדבר על כך שאני מתה על הריח האופייני לה כל כך.



לא מומלצת לחובבות המראה היומיומי והנחבא אל הכלים, שכן היא סופר דרמתית, אבל היי-גם אני כזו, אז אנחנו מסתדרות היטב.

 

 

מחיר: 190 שקל

ניתן להשיג בסופר-פארם וברשתות המתמחות.

 

דנרה מהבלוג Danra's Vault

 

כששואלים אותי מה מוצר המאסט שלי אני עונה אוטומטית - ברונזרTerracotta  של גרלן, שמעניק מראה חיוני ובריא לעור ברגע, ומתאים לכל לוק בכל עונה בשנה. אני מודה, אני מכורה למוצר הזה לגמרי.

 

הברונזר אמנם מזוהה עם יצירת מראה שזוף בקיץ, אבל זה ממש לא השימוש היחיד שלו. הוא מנטרל את החיוורון, מחמם את המראה, מעניק עומק ובאמצעותו ניתן לחטב את תווי הפנים באמצעות יצירת הצללות. הכל תלוי בסגנון ההנחה שלו, וטשטוש מוצלח זה שם המפתח.

 

החוכמה היא למצוא ברונזר שלא יראה כתום מדי, אלא בגוון ניטרלי, הוא לא סומק אז אל תתייחסו אליו ככזה. הברונזר של גרלן הוא האהוב עלי, ולא יוצא מתיק האיפור שלי. יש לו גימור טבעי וניחוח סיגליות נפלא.

 

ברונזר נפלא נוסף בגימור מט הוא ה- Bronze Light של סמאשבוקס. אין מה לחשוש מלהתנסות בברונזרים במרקם קרם, הם מתמזגים בעור ומאוד מחמיאים. ברונזר משובח כזה הוא ה-Bronzing Makeup Base של שאנל. מי שרוצות לאמץ ברונזר אך לא יודעות להשתמש בו, יכולות להיעזר בסרטוני הדרכה ביוטיוב. 

 

מחיר ברונזר של גרלן: 303 שקל

 

 

אביגיל לאפין גרא מהבלוג הפיה השחורה

 

יש מוצרי איפור שאני מכורה אליהם שנים, ויש כאלה שממש פיתחתי בהם תלות. אחד מהם הוא הקונסילר של גרנייה. לא מדובר במוצר היוקרתי ביותר, אבל הוא עושה עבודה טובה יותר מכל קונסילר אחר שבדקתי.

 

האריזה היא סטיק ארוך עם גולה בקצה (רול און) שמורחת את החומר, המרקם שלו קליל והוא לא מדגיש קמטים כמו קונסילרים אחרים, אלא מכסה בשלמות את העיגולים השחורים מתחת לעיניים. למעשה, בזכותו אני לא נראית כמו דב פנדה שברח מהשבי. גם המחיר מאוד נוח והוא מחזיק מעמד להרבה זמן. פחות מתאים לבנות שלא מתאפרות כי כדאי לשים מייקאפ על הפנים, אחרת יראו שהבחורה שמה קונסילר.

 

 

מחיר: 150 שקל (אבל תמיד יש מבצעים)

ניתן להשיג בסופר-פארם וברשתות המתמחות.

 

מירב קאופמן מהבלוג בארון של גברת קאופמן

 

המוצר הנבחר שלי הוא שמפו  Nutri-Thermiqueשל KERASTASE. הכרתי את הדארלינג הזה לפני שנתיים ומאז אני משתדלת מאוד לא להתנייד בעולם הזה בלעדיו. חיי נחלקים ל-לפני-הנוטרי-תרמיק-ואחריו:

 

לפני – סבך שערות הזקוק לתעלולי פן בכדי להיות ראוי להופעה בציבור.

אחרי – פריזורה שמחה ובריאה שכמעט ולא זקוקה לתחנונים ושכנוע.

 

השמפו מיועד לשטיפה במים חמים, כך שגם האשמה על נזקי המים החמים לשיער, עפה מחלון האמבטיה.

 

 

מחיר: 117 שקל.

ניתן להשיג במספרות מורשות קרסטס

 

ישראלה מהבלוג שקר החן והבל היופי

 

אני מעריצה מאד נלהבת של מייקאפים של המותג Bourjois, וגם אחרי שנה שלמה של שימוש קבוע אין לי כמעט מילה רעה להגיד. המותג מוכיח את עצמו כיצרן המייק-אפ ה"עממי" הטוב בסביבה, ובמהלך השנה האחרונה העדפתי את המייקאפים האלה על פני מייקאפים של מותגים יוקרתיים בהרבה שיצא לי לנסות.

 

אז על מי ומה המהומה? אתמקד ב-3 מייקאפים שונים מהמגוון של המותג הפריזאי:

 

מייקאפ Healthy Mix הוא ללא ספק האהוב עליי ביותר של המותג, אם לא האהוב עליי ביותר, נקודה. מתאים כמעט לכל סוגי העור ולכל תנאי מזג האוויר, הכיסוי בינוני עם גימור מושלם והניחוח מעלף.

 

מייקאפ Healthy Mix Serum - האח הקטן והמגניב של Healthy Mix. מרקם וכיסוי קלילים וגימור מושלם.

 

מייקאפ Perfect 123 - לכל מי שסדרת הלת'י מיקס לא הספיקה לה מבחינת כיסוי וגימור, בהחלט יש לה סיבה לבדוק את המייקאפ הזה. עמידות מצויינת וגימור מאט בלי מרקם כבד ובעייתי זה לא דבר של מה בכך.  

 

בקיצור ולעניין - מחפשות מייקאפ טוב שלא יעלה לכן כמו משכנתא? המייקאפים של בורז'ואה הם לחלוטין התשובה.

 

 

המחיר הרשמי של המייק-אפ הוא 170 שקלים, אבל הוא תמיד נמכר במבצעי 1+1 או 40% הנחה, כך שיוצא שהוא עולה בין 80 ל-90 ש"ח, תלוי ברשתות.

 

ניתן להשיג בסופר-פארם וברשתות המתמחות.

 

ניבה מגור מבלוג off-na

 

ה-מוצר שלי בהא הידיעה, הוא קרם הפנים הוותיק והמוכר של קליניק, הלא הוא ה-Dramatically Different Moisturizing Lotion, או כמו שיודעות דבר קוראות לו - ה-DDML.

 

הקרם מהווה שלב 3 בשיטת 3 השלבים של קליניק (ניקוי, הסרה, לחות). מדובר בקרם קליל מאוד, בצבע צהבהב, מיועד לעור יבש, שפשוטו כמשמעו, הציל את עור הפנים שלי. במשך שנים השתמשתי בו לסירוגין כי אני אוהבת לגוון ומנסה לא לשעמם את העור, אבל לפני מספר שנים עברתי התקף אלרגיה לא קל בכלל, שכלל תפרחת אדומה גדולה וכואבת על כל עור הפנים. היא גם גירדה מאוד.

 

לא יצאתי מהבית שבוע מרוב כאבים והאמת, גם מהבהלה שנשקפה מולי במראה. כל תכשיר שניסיתי - קרמים, ג'ל, אלוורה – כלום לא עזר. ואז חשבתי על הקרם של קליניק, וידעתי שמכיוון שנוצר במעבדה על ידי מדענים – אולי הם יודעים דברים שאני לא יודעת ויכולים לעזור לי, לכן נתתי לו צ'אנס. וזה עבד.

 

מיד אחרי המריחה הראשונה הרגשתי הקלה. לא צרב, לא גירד. לאחר שימוש של מספר ימים ומריחות רבות במשך היום (העור "שתה" את הקרם), הכול עבר. התפרחת, הכאבים, הגירודים. לא נותר סימן. כאילו לא היה כלום.גם אם אני לא תמיד משתמשת בקרם, תמיד יש לי בקבוקון או שפופרת בבית, ליתר בטחון.

 

 

מחיר: בקבוק בגודל 50 מ"ל 166 שקל, ובגודל 125 מ"ל 333 שקל.

ניתן להשיג בסופר-פארם וברשתות המתמחות.

 

קרין היל

 

ההמלצה שלי היא הפריימר של דרמלוג?יקה שנקרא סקין פרפקט פריימר שכשמו כן הוא - יוצר עור מושלם. כאחת שמתאפרת כל יום ופעמים רבות יוצאת בבוקר וחוזרת רק בערב, חשוב לי מאוד שהאיפור שלי ישאר אותו דבר לאורך היום והפריימר הזה מספק את הסחורה.

 

הפריימר מקבע את המייקאפ למראה רענן ונטול ברק כל היום, וגם הלא מתאפרות יכולות לשים אותו מעל קרם הלחות להחלקת מראה הפנים. לא פחות חשוב, הפריימר מספק הגנת SPF30 וכמו כל המוצרים של דרמלוג?יקה, הוא לא נוסה על בעלי חיים.

 

נכון שהוא מעט יקר יותר מפריימרים אחרים בשוק, ורכישתו אצל הקוסמטיקאית יכול להביא אתכן לומר יפה שלום לבערך 300 שקל, אבל ניתן לרכוש אותו ב-Ebay או אתרי קוסמטיקה אחרים במחיר של בין 150-200 שקל.

 

המחיר שלו אולי כואב, אבל זו נקודת החיסרון היחידה של הפריימר. בקיצור, must have לכל מתאפרת.

 

שירי בן טובים מהבלוג Beauty in Bloom

 

עד לפני כשנה בערך לא הייתה לי ממש שגרת טיפוח - מקסימום השתמשתי בסבון גרגירים פעם או פעמיים בשבוע, ועל קרם לחות לא היה בכלל על מה לדבר. ואז, לפני כמה וכמה חודשים נתקלתי במקרה באייטם בעיתון על ג'ל ניקוי לפנים של חברת קאמדיס (Kamedis) שמטרתו לעזור עם אדמומיות. מכיוון שזו הבעיה העיקרית בעור הפנים שלי, מאוד רציתי מאוד לנסות אותו. 

 

לג'ל מרקם קליל וצבע ירקרק בהיר. אין לו ריח דומיננטי במיוחד, פשוט ריח של "נקי". אני מוציאה כמות קטנה של חומר (גודל של שני אפונים קטנים בערך) ואיתו מעסה את הפנים עד להקצפה ואז שוטפת. כבר בשימוש הראשון הופתעתי מהג'ל הזה לטובה - הוא הצליח ל"ייבש" לי את האיזורים השומניים בפנים (איזור ה-T) כמו שאף סבון אחר לא הצליח.

 

קאמדיס היא חברה שלא יצא לי להיתקל בה עד אז. לדעתי זה בעיקר היה משום שהמוצרים שלה לא נמצאים באיזור הטיפוח והאיפור בחנויות אלא באיזור הרפואי (ליד הויטמינים ותוספי התזונה למיניהם).

 

 

מחיר: 61 שקל