בכל יום יזכו שלוש משתתפות בהגרלה במקום זוגי על מטוס מיוחד של

סופר-פארם לשופינג בסיילים בפריז כולל כסף לבזבוזים וארוחת בוקר מפנקת.

איך משתתפים: מה-28.11 ל-23.12 קונים ב- 99 ? ממגוון מוצרי החנות ונרשמים להגרלה או משתתפים בתחרות  בעמוד הפייסבוק של סופר-פארם. הטיסה תצא

ב-8.1.2014. סופר-פארם תשקיע במהלך כ-4 מיליון ש"ח

 

הסיילים בפריז הם יעד נחשק עבור נשים וגברים מכל העולם וגם מישראל. סופר-פארם החליטה לאפשר ללקוחות נבחרות לצאת ליום שופניג יחד עם חברותיהן בפריז ויוצאת במהלך: ""Best friends Paris.

 

סופר-פארם שכרה מטוס מיוחד אשר יטיס 148 זוכות ליום אחד לפריז. הטיסה תצא מנתב"ג לפנות בוקר ביום רביעי ה-8.1.14 וכשינחתו ייהנו הזוכות מארוחת בוקר מפנקת בפריז, לאחריה יגיעו לאזור קניות מוביל, יבלו בו את היום וישובו לישראל לפנות בוקר המחרת. בנוסף, ייהנו הזוכות מארוחת בוקר זוגית ומ- 200 יורו לבזבוזים ללקוחות לייף סטייל או 100 יורו ללקוחות הרשת הנוספים.

 

סופר-פארם תשקיע במהלך 4 מיליון ? והוא ילווה בקמפיין בכיכובן של מגי אזרזר ודינה סנדרסון בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. 

 

איך משתתפים?

מבצע "Best friends Paris"יתקיים בין התאריכים 28.11.13 עד 23.12.13 וניתן יהיה להשתתף בו בקנייה של 99 ? ומעלה ממוצרי החנות. לחשבונית העסקה יצורף מספר השתתפות אותו יש להקליד באתר סופר-פראם www.super-pharm.co.il יחד עם כמה פרטים אישיים.

 

מידי יום (למעט שבת) במהלך תקופת המבצע, בין התאריכים 29.11.13 עד 24.12.13, יתקיימו הגרלות בין הלקוחות שנרשמו באתר באותו יום. בכל יום יוגרלו 3 זוכים מאושרים בטיסה זוגית.

 

בנוסף תערך בדף הפייסבוק של סופר-פארם תחרות "Best friends Paris"בה יוכלו לזכות שמונה זוכות נוספות במקום להן ולחברתן בטיסה. מידי יומיים או שלושה ימים תתפרסם משימה בטאב ייעודי בעמוד הפייסבוק בה יתבקשו הגולשים להעלות תמונות לפייסבוק. בצד כל תמונה ישולב כפתור "הצבע". גולש שיזכה למספר הלייקים הגבוה ביותר וייבחר על ידי צוות שופטים, יזכה אף הוא בכרטיס טיסה זוגי.

סך הכל יהיו 74 זוכים בפעילות כלומר 148 אנשים יזכו לעלות על המטוס לפריז.

 

לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם: "סופר-פארם מחפשת כל העת כיצד לחדש ולהפתיע את לקוחותיה. מדובר במבצע מורכב וחסר תקדים שדורש הערכות ארוכה ואנחנו מאמינים שהוא יזכה להיענות גדולה מצד הלקוחות וכן יזכה את הטסות בחוויה חד פעמית ומרגשת. Best friends Parisמהווה את יריית הפתיחה של סופר-פארם לקונספט החברות הטובות, שילווה אותנו בהמשך השנה. סופר-פארם, כחברה שפונה בעיקר לנשים, תציע ללקוחותיה בילויים איכותיים עם חברותיהן".

 

לפרטים נוספים והרשמה למבצע באתר סופר-פארם: www.super-pharm.co.il

או להשתתפות בפעילות בפייסבוק של סופר-פארם:https://www.facebook.com/super.pharm.co.il

 

לפרטים נוספים: ניצן נתנאל, שלום תל אביב, 050-8879313, Nitzan@shalomtelaviv.com