העונה החמה ממתינה לנו מעבר לפינה, ולנו יש את הטרנד שיעניק פייט קריר לכל חמסין: צבעי הפסטל הם המרעננים הרשמיים של העונה החמה. כמו בכל עונה, יש את הבסיס, המראות הקלאסיים ועליהם אנו מוסיפים את ה'קצפות' או ה'קרמים' למיניהם. 

 

 

ורוד הוא המלך

על חמישה גוונים דיבר הטרנד: ורוד, אפרסק, צהוב בננה, ירוק תפוח ותכלת. מדובר בגוונים רכים ועדינים המתאימים בדיוק לקיץ. הוורוד הוא הצבע המדובר ביותר בעונה הקרובה, ולצידו צהוב בננה. כדי להימנע ממתיקות יתר ולייצר לוק מעודן, אני ממליצה לצרף פריטי ג'ינס המקנים מראה קליל ולא מתאמץ, או שילוב הצבע הלבן, ש'מחזק' כל צבעוניות אליה הוא מתלווה.

 

למעשה, ניתן לשלב כמעט כל גוון עם צבעי הפסטל, הוא יכול להעניק תוספת הרמונית, כמו פודרה או ניוד, או דווקא לתת קונטרה מחוספסת בעזרת קאמל או שחור. 

 

 

זהירות, גלידה

כל אחת יכולה ללבוש פסטל: באופנה אין חוקים. אם את מרגישה טוב עם משהו שאת מודדת, סביר להניח שזה מתאים לך. עם זאת, כדאי לזכור שקל מאד להפוך ל'גלידריה' כשמשלבים בין פריטי פסטל, כך שהמינון משחק כאן תפקיד חשוב. כדי לא לייצר מתקפת פסטל מתוקה רצוי למתן מעט את המראה, מהבחינה הזו תקופת הקיץ היא קלה יותר – לובשים פחות, כך לא נוצר עומס של פריטים שונים. מכנסיים בצבע בננה עם חולצת ג'ינס, למשל, יראו נפלא על כל אישה. אפילו טי שירט קלילה בגוון ורוד או תכלת מספיקה כדי להקפיץ לוק שלם.

 

 

אם מישהי מרגישה שהגוונים הפסטליים בהירים מדי עבור צבע העור שלה, היא יכולה לבחור רק צבע אחד באגף האקססוריז– כמו תיק או חגורה, או להרחיק את הגוון מאזור עור הפנים – ללכת על מכנסיים או חצאית בגוון אפרסק או ירוק תפוח, למשל, ואת החלק העליון לחזק עם צבע יותר אינטנסיבי.

 

הנה עוד כמה דוגמאות: 

 

 

גוון בננה מתאים לבעלות גוון שזוף אבל לא רק. נסו לשלב את הבננה עם גווני קאמל או צבעים ניטרליים כמו שחור, לבן או אפור.

 

יש באפרסק משהו קצת יותר "סולידי", לכן ניתן לצוות גם לצבעי פסטל אחרים כמו פיסטוק, תכלת או בננה.

תכלת נראה נפלא בשילוב עם חום, קרם ואפילו בשילוב עם צבע מאותה משפחה – כחול על גווניו, וכמובן בצירוף ג'ינס.

 

הטרנד החם ביותר העונה. יראה נהדר על עור כהה או שזוף, אבל עלול להיראות מעט חיוור על נשים בהירות. לאלו רצוי לצרף כאקססורי נלווה – תיק, נעליים, או לחילופין כחלק תחתון של האאוטפיט, רחוק מאיזור הפנים.