לפני שבוחרים בחולצה או שמלה בעלת מחשוף, חשוב לייצר בסיס נכון בעזרת חזיה מתאימה. לחזה גדול הדבר חשוב שבעתיים, שכן חזיה לא תומכת תייצר לוק חסר פרופורציה או פשוט לא מחמיא. סגנונך האישי לוקח חלק בבחירת המחשוף – נועז או חסוד, טרנדי או קלאסי וחנוט. ההמלצה שלי היא לא להימנע באופן אבסולוטי – למדוד על עצמך ולבחון כל מקרה לגופו: האם הפריט מחמיא לך באופן אישי או לא. מקסימום תחזירי את החולצה לקולב בחנות.

 

הנה כמה מהמחשופים הפופולאריים וקצת הסבר על המראה שהם נותנים:

 

 

מחשוף וי

האס המנצח של המחשופים. המחשוף מחלק את אזור החזה ו'שובר' אותו. מחשוף וי מחמיא במיוחד לבעלות חזה גדול, ומאריך את פתח הצוואר. עבור נשים רזות ובעלות חזה קטן מאוד, לעומת זאת, מחשוף וי עמוק עלול להיות מעט פחות מחמיא.

 

 

מחשוף עגול

מחשוף ביצה, עגול ופתוח מתאים אף הוא לבעלות חזה גדול או לבעלות מבנה גוף מלא. המחשוף העגול 'מאזן' את הפרופורציות כך שהוא מצר את חלק הגוף העליון וכן מאריך צוואר קצר. גם המחשוף העגול והעמוק פחות ידידותי לבעלות החזה הקטן, שכן הוא מציע מראה שדוף. 

 

 

 

צווארון ניקי

צווארון ניקי כמעט עוטף את הצוואר, הוא קרוב לעצמות הבריח. מדובר במחשוף סגור, המחמיא בעיקר לבעלות צוואר ארוך וחזה קטן. 

 

 

מחשוף סירה

מפתח סירה סטנדרטי –יושב מעל עצמות הבריח וחושף בעדינות את הכתפיים – מומלץ לבעלות צוואר ארוך וחזה קטן, ולא לבעלות כתפיים רחבות, חזה גדול או צוואר קצר.

 

 

מחשוף סירה פתוח

מחשוף סירה פתוח, היורד מתחת לגובה הכתפיים, מציע חשיפה טרנדית ומחשוף זה יכול בהחלט לחמיא גם לבעלות החזה הגדול. מדובר במחשוף שמכסה ומגלה בעת ובעונה אחת.

 

 

חצי גולף

צווארון המכסה חצי צוואר ואופנתי מאוד בקיץ 17'. ניתן למצוא אותו בגזרת גופיות ושמלות A  חושפות כתפיים – פריטים אלו עובדים על כיסוי טפח וחשיפת טפחיים.

 

בדרך כלל צווארון גולף נחשב לפריט ממנו בעלות החזה הגדול מתרחקות כמו מאש, אבל גם כאן, יש יוצאים מן הכלל: כשהמטרה היא להדגיש את החזה אבל לא לחשוף באופן בוטה, בהחלט ניתן ללבוש חצי גולף עם פתח טיפה המייצר 'אוויר' והופך את המראה ליותר סקסי וקליל. 

 

 

מחשוף קולר

גזרת הקולר הסגורה עוטפת את אזור הצוואר ומתאימה במיוחד לבעלות חזה קטן יחסית משום שהיא מעניקה אשליה של נפח. גזרת קולר בעלת מחשוף עמוק מתאימה לבעלות חלק עליון רחב מאחר והיא "מצרה" את האזור.