בעוד זמן קצר אביא לעולם את ביתי הבכורה, וזה כמובן משמח עד מאד. אבל האמת שעברה עלי תקופה לא קלה, הריון, עם כל ההתרגשות והציפיה, הוא תקופה לא קלה, בחילות, בדיקות מלחיצות והרבה שינויים גופניים (בעיקר התרחבות...) היוצרים גם אתגר אופנתי לא קטן, וגם לי כסטייליסטית היה מאד לא פשוט: הבגדים, הנעליים והאביזרים שלי הם חלק בלתי נפרד מהביטוי העצמי שלי, הם מדברים אותי, בלי מילים, לעולם. וכשהגוף משתנה, מתרחב וגדל, הרבה מהפריטים שהייתי רגילה ללבוש ביום-יום כבר לא עולים עלי!! וכמישהי שרגילה לטופף על עקבי 15 ס"מ בלי בעיה (ולא יורדת מהגובה הזה) גיליתי שככל שהשבועות עוברים, כך היכולת שלי להמשיך ללכת על עקבי 15 ס"מ הולכת ופחתה.

מעבר לכך, בואו נודה על האמת- אנשים מצפים ממני להראות אופנתית ומתוקתקת כל הזמן. הריון, לא הריון, נח או לא נח – כסטייליסטית אני צריכה להראות במיטבי ולהמשיך להוות דוגמא אופנתית.

 

המצב חייב אותי למצוא פתרונות אופנתיים ומהר: השמלות הדוקות המותן שאני כל כך אוהבת (ומאד החמיאו למבנה שעון החול שלי) פינו את מקומן לגזרות אמפייר (מותן גבוהה שיושבת ממש מתחת לקו החזה) שפיארו בטן הריונית מתעגלת וגדלה.

 

אחרי שעניין הבגדים איכשהו נפתר, הייתי צריכה למצוא פתרון לנושא העקבים. היה ברור לי שאני לא מוותרת עליהם לגמרי, הרי עם כל הרוחב שמתווסף במהלך ההיריון, צריך עוד קצת אקסטרה גובה כדי לאזן זאת. כל מה שנשאר זה למצוא את הנעל הנכונה שתהיה גם נוחה לימים שאני עומדת על הרגליים ו/או מסתובבת עם לקוחות מספר שעות -  והישועה נמצאה:

 

כפכפי פלטפורמה מדליקים של טבע נאות שקניתי בקיץ שעבר (והתווספו לאוסף של עוד עשרות סנדלים וכפכפים) אך הפעם הם היו שחקן יחיד במערכה. הצבעים הניטרליים השתלבו נפלא בכל מראה ולמרות העקב היחסית גבוה (שכמובן מבחינתי זה יתרון אדיר) הם היו נוחים להפליא ופשוט לא הורדתי אותם מהרגל (אפילו בבית נעלתי אותם). רפידת השעם המותאמת בדיוק לכף הרגל היא פלא – רכה ונעימה וגם עקב הגומי הופך את כפכף העקב הזה לדבר הכי נוח שיש לי בארון ולדבר היחיד שנעלתי בימים הקשים של סוף ההיריון, אין ספק שהם הצילו אותי.

 

והנה כמה טיפים אופנתיים להריוניות שביננו:

  1. צבעים ניטרליים – אני לא חושבת שצריך לקנות מלתחה שלמה וחדשה למספר מועט מאד של חודשים (עד חודש 5 אפשר עדיין ללבוש הרבה מהבגדים ה"ישנים" שלנו) ועל מנת שתוכלי להתלבש בקלות יחסית יום יום מומלץ שרוב פרטי הלבוש ההריוניים יהיו בצבעים כמו שחור, לבן, נייבי, אפור וכו'
  2. אביזרים הם החברים הכי טובים שלך בתקופה זו של ההריון - כשהבגדים יחסית "משעממים", מה שיסגנן את המראה, יוסיף כיף וצבע הם האקססוריז שלך.
  3. מצאי לך נעלי עקב נוחות – כאלו שהן גם נוחות, בעלות רפידה מותאמת לכף רגלך וגם ורסטילית לרגע שתצטרכי אותה: באירועים, יציאות ערב או שסתם כשבא לך להרגיש נשית וחטובה יותר.
  4. שמרי על גישה חיובית – כן זה כבד, זה מעייף, זה מרגיש נפוח, הריון לא הדבר הכי קל. אבל גישה חיובית, חיוך והידיעה שזה "פג תוקף" אחרי 9 חודשים יכולים מאד לעזור לך לעבור את התקופה בקלות ובנעימות.