"כמה שעות יש לך ביממה?" שואלים אותי -"48 שעות" אני עונה בחיוך גדול. כן זו אני, מעדיפה להפוך את הלימון ללימונדה. מציבה יעד ומשיגה אותו, בוחרת את הדרך שלי בעצמי ולא נגררת אחרי החיים. בפן המקצועי אני מנכ"ל משרד פרסום במשרה מלאה פלוס, ובחיי האישיים אני נשואה ואם ל-6 ילדים.

גם אני לא יודעת איך אפשר להספיק את הכל, אבל יום אחד גיליתי שאני מרשה לעצמי סוכריות קטנות  במהלך היום. וזה הפטנט שלי:

הסוכרייה הראשונה: התובנה שתפקידי לעשות את המקסימום, אך מה שצריך לקרות - קורה. ואם הוא עדיין לא קרה אני מנסה לגרום לו לקרות. לאחר שהבנתי את התובנה הזו (בשנה האחרונה) הצלחתי להתחיל לחיות.

הסוכרייה השנייה: פסקי הזמן שלי לעצמי. באותן שעות קצובות אני מתנתקת מהפלאפון. כולם יודעים מראש שאני במצב טיסה ולא אהיה זמינה לשיחות וואטסאפ או סמסים. גם יום שבת הפך ליום מנוחה משרדי. ואז גיליתי שגם הצוות שלי מאושר. ביום ראשון הם חוזרים רעננים ויעילים.

הסוכרייה השלישית: נעליים נוחות (ותודה לאימי החכמה). תמיד סבלתי מנקעים, כאבים ואפילו שבר ברגל. בעבר נעלתי נעלי ספורט והן פתרו את הבעיה. אבל היום, כשאני בתפקיד ייצוגי אני לא יכולה להרשות לעצמי לצעוד בנעלי ספורט. אז גיליתי את נעלי הנוחות.

 

מסתבר שטבע נאות חשבו על נשים כמוני, הם מייצרים (כאן, בישראל!) נעליים אלגנטיות יפהפיות והכי חשוב – אורתופדיות. אני כבר 15 שנים בהתמכרות. עוברת מטבע נאות של הבית לטבע נאות של העבודה, ומשם לטבע נאות של אירוע ערב. בקיצור – התפנקתי עם אינספור נעליים אלגנטיות ונוחות.

בשבוע שעבר הרצאתי על שיווק ופרסום, האולם בהדר דימול (מתחם הבורסה, ר"ג). היה מלא, ושאלתי אילו נעליים אני נועלת. התשובות היו מגוונות אך אף לא אחת חשבה לענות 'נעליים אורתופדיות'. הן אלגנטיות, עסקיות ומכובדות, וממש לא נראות כמו הסטיגמה הישנה על נעליים מהסוג הזה

 

הסוכרייה הרביעית: תפקידים קבועים. כן, גם בבית בדיוק כמו בעבודה. במשרד יש תפקידים מוגדרים, מנהלת לקוחות, מנהל קריאייטיב, אחראי יח"צ ומנהל סושייל מדיה, כך גם בבית. לכל אחד מבני המשפחה יש תפקיד מוגדר לזמן קצוב. אם ירצה להחליף (הוא לא חייב...) הוא יוכל בהחלפה הבאה. אז אם תגיעו לבקר אותי בבית, אל תשאלו מתי העוזרת קפצה לביקור.

הסוכרייה החמישית: הכל עניין של טרמינולוגיה. לדוגמא: יציאה קבועה עם בן הזוג.  אני לא מהאנשים שמצליחים לשכוח מכל העולם וליהנות. אם לחוץ לי ואין לי פנאי אני אשים את עצמי בצד, וזאת למרות שהיציאה חשובה לי. אז עכשיו ארגנתי לי אליבי. פגישה עם בן הזוג היא פגישה חשובה! מאד..