כשהייתי נערה, ממש בשנים הראשונות של שנות ה-20 שלי - סבלתי מבעיה רפואית בעור, או כמו שהרופאים קראו לזה -  סבוריאה יבשה. מזה אומר? העור למעשה מקבל מין מראה יבש כזה, ממש כמו מעין קשקשים לבנים על הפנים (וסליחה שאני מגעילה אתכן, אבל רק שתבינו עם מה התמודדתי...). זה לא מסוכן בשום צורה אבל זה לא אסתטי וכנערה מאוד התביישתי בזה. הייתי מורחת טונות של מייק אפ, בלי שהבנתי שזה רק מדגיש יותר את חוסר האחידות בעור (המייק אפ היה "נכנס" בתוך האזור הנגוע ומדגיש אותו). לקח הרבה זמן והרבה רופאים ותכשירים שונים עד שהבעיה הזו נפתרה בעזרת סבון פנים רפואי.

השנים חלפו והבעיה הרפואית חלפה לה, אבל אני המשכתי להשתמש באותו סבון רפואי מכורח ההרגל. בשנתיים האחרונות החלטתי שנמאס לי והתחלתי לחפש סבון פנים חדש, אבל לא הצלחתי למצוא אף סבון מצא חן בעיני מספיק בשביל שארצה להשתמש בו באופן קבוע. ניסיתי המון מוצרים אבל אף אחד לא היה בדיוק מה שחיפשתי.

חלקם היו נעימים על העור אבל לא הרגישו כאילו הם באמת מנקים. הייתי צריכה אחרי הרחצה להשתמש בעוד מסיר איפור בשביל להרגיש שהפנים שלי נקיות לגמרי. זה קריטי לי גם כי לאחרונה אני מתנסה אט אט באיפור קל, מה שבעבר לא הייתי עושה, וחשוב לי שסבון יוכל להסיר את זה.

חלקם ניקו טוב אבל לא היו נעימים – למשל סבון גרגרים שהשתמשתי בו תקופה, היה מנקה טוב אבל השאיר את העור יבש באופן שהחמיר ככל שהשתמשתי בו יותר. זה בכלל לא היה אופציה בשבילי כי התחושה של העור היבש ממש החזירה אותי לתקופה שהייתה לי את הסבוריאה היבשה, ולמרות שבפועל זה לא היה המצב זה פשוט שיגע אותי.

והיו כאלה שעל פניו היו גם נעימים וגם מנקים, אבל בכל זאת לא מצאו חן בעיני מספיק בשביל שאשתמש בהם באופן קבוע. סבירים שכאלה.

http://www.neutrogena.fr/sites/www.neutrogena.fr/files/imagecache/product_list_main/3574660462487_neutro_deepclean_vivifiant_gel_nettoyant_pompe_blanche.png

כך שאת סבון הפנים של ניוטרוג'ינה Deep Clean קיבלתי בספק מסוים. בסופו של דבר, זה עוד סבון פנים. מה כבר יכול להיות כל כך שונה..? הנחתי שאשתמש בו וכשיגמר אעבור הלאה.

ההתרשמות הראשונה שלי ממנו דווקא לא הייתה חיובית. כשפתחתי אותו הריח היה סטרילי מדי לטעמי. זו כמובן כבר ה"שריטה" שלי מימי הסבון הרפואי, אבל היה במדובר במעין הפתעה שכזו, שכן אני מכירה נהדר את שאר המוצרים של ניוטרוג'ינה וציפיתי לריח הפירותי הממכר, ולאו דווקא ריח שמרגיש כמו תהליך חיטוי של ממש.

לשמחתי התחושה השתנתה כשהתחלתי בשימוש עצמו. הסבון יוצר תחושת קרירות ממש נעימה בפנים שאני אישית מאוד אהבתי. אני מתארת לעצמי שבקיץ כשיהיה חם זה יהיה אפילו יותר נעים.

הוא מותיר את העור נקי ורענן מאוד, ואחרי שלושה שבועות של שימוש אני מרגישה שהוא לא ייבש לי את העור ולא ייצר "בעיות" שלא היו קודם אלא באמת שיפר את מראה העור.

לסיכום, אני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה ממנו. הוא עונה על כל הצרכים שלי ומשאיר את טראומת הסבוריאה מאחור – לא מייבש ולא משאיר פגמים בעור גם בשימוש ממושך, מרענן, משאיר את העור נקי ועושה את העבודה. אני לגמרי התאהבתי, ואפשר לומר בפה מלא -  נראה לי שמצאתי לי סבון פנים קבוע חדש.

* קרדיט צילום: לובה פיין ואוסף פרטי