סופר-פארם אופטיק תייבא לראשונה ובאופן בלעדי את מותג המשקפיים של בית האופנה הצרפתי KENZO. משקפי השמש של מותג קנזו ומסגרות משקפי הראייה של המותג ימכרו ממרץ בכל 33 סניפי רשת סופר-פארם אופטיק ברחבי הארץ.

בנוסף לבשורה האופנתית שמביאה סופר-פארם אופטיק עם השקת משקפי קנזו בישראל היא מביאה גם בשורת מחיר: משקפי השמש (כ-20 דגמים שונים) יימכרו ב-499 שקל ואילו משקפי ראייה אופטיות כולל עדשות וציפויים יימוכרו ב-499 שקל גם הן.  

 

קולקציית מסגרות משקפי הראייה והשמש של מותג קנזו, שזכה לשם ומוניטין בינלאומיים, מעוצבים לפי חזון המותג, המציג איזון בין צבעים תוך שילוב מוטיבים מעולם הטבע המחברים בין המזרח והמערב. הקולקציה משלבת מגוון רחב של מסגרות בצבעוניות המתכתבת עם הטרנדים הבולטים בעולם האופנה לצד צבעים קלאסיים.

 

לקוחות סופר-פארם אופטיק יוכלו ליהנות ממגוון רחב של עיצובים החל ממסגרות חתוליות, מלבניות ועד לסגנון האוברסייז הטרנדיות. בקולקציה ניתןלראות גם שילוב של מתכת ופלסטיק זה לצד זה שיוצרים עיצובים חדשניים וצעירים.

 

עופר לוי, סמנכ"ל סחר ושיווק בסופר-פארם: "מאז השקת סופר-פארם אופטיק ב-2008 הקפדנו להציע ללקוחותינו מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים כמו רייבאן, ג'וצי ועוד, מותגים בלעדיים כמו לקוסט, וכעת אנו עולים מדרגה נוספת עם הבאתו לישראל של המותג היוקרתי קנזו".

 

KENZO

המותג קנזו הוקם על ידי המעצב היפני Kenzo Takadaשגילה את אהבתו לתחום האופנה כבר בגיל צעיר ועבר לבירת האופנה פריז על מנת להגישם את שאיפותיו כמעצב, לאחר שסיים את לימודיו בבית ספר לאופנה. החנות הראשונה שהקים בפריז בשנת 1970 נקראה JANGLE JAPופתיחתה סימנה את נקודת הציון ממנה המריא המותג, התרחב והפך לאחד המוכרים בזירת האופנה הבינלאומית