בעולם מושלם אנחנו מתניידות עם תיק האובר-סייז החתיך ששילמנו עליו ממיטב כספנו וסוחבות בו את כל הבית, פלוס מטען ספייר. בעולם המציאותי, זה שאנחנו חיות בו, בתיק יש חבילת טישו שנראית משומשת, כמה עטים שנזלו ושפתון ריק. חולשתו של התיק הלא-מתוקתק מתגלה במיוחד במצבי חירום – כשקולגה המאיימת מהעבודה מתייצבת מולנו בחדר מדרגות, כשהאקס מהצבא מפציע עם אשתו המהממת, או סתם כשהבוס קורא לך לשיחת הבהרה. בדיוק ברגע שאת צריכה להיראות הכי נפלא שיש, את מגלה שבתיק שלך יש רק, נכון, חצי חטיף אנרגיה משלשום. אז לסחוב את כל הטואלט הביתי זה לא נוח ולא אפקטיבי, אבל הכנו לך רשימת חובה של שמונה פריטים שאת חייבת להכניס עכשיו לתיק כדי להנצל מהפגישה הבאה:

 

מטליות להסרת איפור של ניטרוג'ינה, 54 שקל   

מטליות לחות, בואי נודה בזה ככה בשקט, הן המצאת המאה. הן מוחות כמעט כל כתם, מטשטשות כל טעות ומסייעות להפוך את היום שלך לקצת יותר נקי. את יכולה לספוג איתן עודפי זיעה, לנקות לכלוך ולתקן את האודם שנמרח לך בכיף על השיניים. המטליות של ניטרוג'ינה ניקו גם כתם עקשני שהילד התעקש להשאיר על החולצה המגוהצת. וטיפ מאיתנו – תוודאי שסגרת טוב את האריזה ואכסני בשקית ניילון. ולו כדי שגורלן לא יהיה כמו חבילת הטישו המשומשת.

 

 

 

-כתבה פרסומית-

בואי למצוא את האיפור שלך בהנחה

מגוון מבצעי קוסמטיקה, בישום וטיפוח בסופר-פארם ולכתבות טיפוח נוספות

 

 

 

 

שפתון אדום קולור ריש של לוריאל, 96 שקל

שפתון אדום הוא מחייה נפשות. במיוחד אם הנפש שלך התנזרה העונה מהשמש ואת -  איך להגיד בעדינות - חיוורת כמו ניצב ב"משחקי הכס". השפתון הנכון יוסיף בוסט של צבע ואור לפנים, יעזור לך להיראות אלגנטית, ועבור משתמשת יצירתית במיוחד הוא יכול גם לשמש כסומק עדין ואפילו צללית קלילה. מקסימום תספיגי את השאריות עם המטליות.

 

 

ג'ל ניקוי של לייף, 15 שקל 

אל תשלי את עצמך. העולם מטונף. האוטובוס מלא חיידקים ותא המדידה בזארה? אסופת טינופת מיקרוסקופית שלא העזת לדמיין. בין אם את עושה משמרות ליד מיטת בית חולים של קרוב משפחה, או פשוט נוהגת לאכול את ארוחת הבוקר שלך בהליכה, את צריכה ג'ל הגייני שיבדיל אותך מהלכלוך שבחוץ, יצמצם את הסיכוי שלך לחטוף את השפעת העונתית ויעזור לך לצלוח בביטחון את ההוויה הישראלית.

 

 

קרם לחות של אוון עם מקדם הגנה, 160 שקל

נתחיל בחומר שאת כבר יודעת: קרם לחות זה חשוב. זה הכי חשוב. בעצם, חוץ ממקדם הגנה. זה הדבר הראשון שאת מורחת על הפנים אחרי שסיימת לשטוף אותן ולצחצח שיניים. אבל קרם לחות טוב יכול לשפר במיידי מראה עור שהתייבש בגלל שמתעקשים להחזיק את המזגן בעבודה על 15 מעלות, או סתם יום ששכחת לשתות בו והותיר קמטוטים מעצבנים ליד העיניים. הקרם של אוון נספג בצורה כל כך מעוררת השראה, שבעיתות חירום אפשר להרחיב את גבולות השימוש שלו ולמרוח גם על המרפקים, הידיים ואפילו לעסות אותו על שפתיים יבשות. מכיוון שהוא מכיל גם מקדם הגנה מרשים של SPF50, הוא סוגר לך גם את הפינה הזו, כך שהוא חוסך לך עוד מקום בתיק גם עבור מוצר אחר. 

 

 

פינצטה עם מנורה של סופט טאץ', 40 שקל  

לילד נתקע קוץ? שערה סוררת בשפם? גבות שלא צריכות להיראות כאילו התעלמת מהן חצי שנה בכיף? פינטצה היא מוצר צריכה כל כך בסיסי, שפלא שהיא לא מגיעה על חשבון המדינה, יחד עם קצבת ילדים של ביטוח לאומי. הפינצטה המוארת של סופט טאץ' היא המצאת המאה מבחינתנו ויכולה גם להעביר לך בכיף תור ארוך לקופת חולים, אבל גם לעזור לך לעשות טאצ'-אפים מהירים בחושך, לפני שהבליינד דייט נכנס לך לאוטו.

 

 

בליסטיקס, 25 שקל  

כולנו היינו שם. רגעים לפני שצריך להפגיז. לפני שעולים לשאת הרצאה, מציגים פרזנטציה או פשוט מחכים שראיון העבודה יתחיל. השפתיים מתייבשות. אין מראה בשטח ואת, תמימה שכמותך, סירבת למלא את בקבוק המים שלך. מצד שני, יכולת להיות שהזמנת קפה ופשוט ועברה רבע שעה מאז שהמלצרית הטינאייג'רית נראתה לאחרונה. השורה התחתונה היא שאת מתייבשת, שהשפתיים שלך צורבות ואת לא יכולה להתרכז בסרט. משיכה מהירה של בליסטיק שקוף (פה לא היינו לוקחות סיכונים) והרווחת לפחות רבע שעה של רווחה אישית.

 

 

מראה עם צד אחד מגדיל של לייף, 30 שקל  

כי צילום סלפי בסלולר לא מספיק. כי לפעמים את צריכה לראות מקרוב אם השפתון (ע"ע) נכנס לך לחריצים בין השפתיים, אם הגבות מסודרות ואפילו אם הבחור המוזר שהולך מאחורייך, באמת מוזר והולך אחרייך. חוץ מזה, ככה תמיד תוכלי לבדוק אם יש לך משהו בין השיניים.

 

 

פלסטרים של בנד אייד, 28 שקל

כי החיים מלאים פינות חדות, חוטי תיל עירוניים, ניירות חדים ונעליים חדשות ולוחצות. חוץ מזה שתמיד יש מישהו שצריך פלסטר, והוא לעולם יהיה אסיר לך תודה.