לנירית בקשי קשה לזהות את עצמה בתמונה המפורסמת שנקלחה רק רגעים מספר לאחר שהונח עליה כתר מלכת היופי של ישראל. בשנת 2000 היא היתה בת 18 בלבד, ועד אז עוד לא האמינה שהיא יכולה להיות דוגמנית. היום, כשהיא אמא ועצמאית, היא יודעת שהיא יכולה להיות לא רק דוגמנית מצליחה, אלא למצוא את האיזון המושלם בין כל הדברים שהיא אוהבת לעשות.

 

 

בקשי בכלל לא חשבה על קריירה של דוגמנות. כשאמא של חברה שלחה אותה לקורס דוגמניות בבאר שבע, היא הלכה בשביל החוויה. וככשם המליצו לה ללכת לתחרות מלכת היופי של "לאשה", היא הלכה בשביל הספורט. היא לרגע לא תארה לעצמה שככה דברים יתגלגלו, ושהיא תהיה הזוכה הגדולה.

 

את השנים שאחרי התחרות, העבירה בקשי מול המצלמות, אבל זה אף פעם לא בא לה בטבעיות. "לקח לי המון זמן לראות את עצמה כדוגמנית ותמיד ניסיתי לתת לזה איזשהו ערך מוסף, כי להיות קולב אף פעם לא הרגיש לי נכון".

 

עם השנים, בקשי למדה אדריכלות ונישאה, וכשהחליטה ללכת לצילומי סטודיו בזמן ההיריון – שוב הגורל שלה קיבל תפנית מפתיעה. בקשי מספרת כי באותו רגע היא החליטה שאם עד עכשיו היא כיכבה לפני המצלמה, כעת הגיע תורה להיות גם מאחוריה. היום, היא בעצמה צלמת המתעדת נשים בהריון, תינוקות וילדים. "אני רוצה לתעד כל רגע קסום מהשבועות האחרונים להריון, לצילומי ניו-בורן, צילום ילדים ומשפחה. לתעד את התהליך הזה בו אנו הופכים מאדם פרטי למשפחה", בקשי מספרת.

 

"היום אני נמצאת בשגרת חיים מאוד מגוונת, יש בה הכל מהכל. אני עדיין קצת מדגמנת, אני מצלמת, אני אמא, ויש פה איזשהו שילוב שהוא מאוד מאוזן מבחינתי". בקשי מכירה היטב את הקושי שיש להרבה נשים- לעשות את ההפרדה בין הבית למקום עבודה. היא בעצמה מנסה לעמוד בכללים שהיא קבעה לה, על מנת לאזן בין הכל. "חשוב לי להגדיר שעות שבהן אני עובדת", היא אומרת, "ולכן בשעות הבוקר אני לא מתחילה לסדר צעצועים או לעשות כלים, אלא מקדישה את עצמי לעבודה בלבד".

 

למרות העומס, בקשי מודה שהיא אוהבת את העבודה שלה, "אני שותפה לרגעים המרגשים בחיי משפחות, נהנית מכל סשן, לא יכולה לבקש יותר מזה". מפעם לפעם היא עדיין חוזרת לקדמת המצלמה, "זה כיף, להתרענן ולהיות בצד השני של העדשה. כשמאיה הייתה רק בת 4 חודשים נסעתי לארבעה ימים לצילומים בטורקיה, וממש לא היה לי קל. התגעגעתי בטירוף, וכשחזרתי בהיתי בה שעתיים כשהיא ישנה. למרות זאת, היה לי גם כיף. חשוב תמיד לזכור שאנחנו כאימהות נותנות 100 אחוז מעצמנו לילדים, לעולם לא נחסוך מהם תשומת לב או טיפול גם אם זה בא על חשבוננו. כשזוכרים את זה, קל יותר להתמודד עם הפעמים בהן לא ניתן להעניק להם את כל ה-100 אחוז". 

 

המאפרת יעל יעקבי מסבירה כיצד איפרה את נירית בקשי:

הטייטל של נירית בעבר, אומר את הכל. דווקא במקרים כאלה, שבהם היופי הטבעי ניכר, פחות-הוא יותר. מייקאפ קליל מאד, מועשר בלחויות, מסגור עדין של קו הריסים העליון והתחתון עם עפרון אפרפר ומסקרה שחורה שנותנת מראה פתוח לעיניים. לנירית מתאים מאד סומק על תפוחי הלחיים, בשל מבנה הפנים הנפלא שלה, לכן השתמשתי בכזה בגוון ורדרד ועל השפתיים משחתי מרכך שפתיים בגוון אפרסק. נמנעתי מפידור על מנת לשמר את מראה העור החי והקורן". 

 

מעצבת השיער: מעצבת שיער: צליל שן. טל': 052-8191171. 

לעמוד הפייסבוק.