מי לא מכיר את הסיטואציה הבאה: אתם עומדים מול ארון הבגדים שלכם - יש לכם חצי שעה להספיק להתלבש, להתארגן ולצאת לארוחה, ואתם פשוט לא מצליחים להחליט?

 

עכשיו תעצמו עיניים רגע ודמיינו (כן, אי אפשר לקרוא עם עיניים עצומות. בסדר. תפקחו אותן). נכון שהייתם רוצים לעמוד מול ארון הבגדים שלכם - ולשלוף משם בגד אחרי בגד, צבע אחרי צבע, גיזרה אחרי גיזרה, ולדעת שבעוד דקה, פלוס מינוס, תמצאו ב-ד-י-ו-ק את הטוטאל לוק המושלם לארוחה החגיגית? ובנוסף, אתם גם יודעים שלא שברתם שום קופת חיסכון וולא מעלתם בדמי הכיס של הילדים - כדי לקנות את הבגדים שנשלפים מהארון?

 

הווידאו האינטראקטיבי שלפניכם, שצולם לפרויקט המיוחד של און לייף בשיתוף רשת H&O,  הוא הפנטזיה בהתגלמותה. תוך כדי הסרטון, אתם יכולים לקפוץ לכם בין הארונות של אמא מיכל, אבא ירון והילדה עלמה (וגם להציץ באח, עידו, שכל הזמן מפריע להתלבשות), ולראות איך בדיוק אפשר להתלבש תוך דקה, עם המון צבעים, המון גזרות, והמון פריטים - וגם תקבלו את התשובה לשאלה שפה בכותרת: איך אפשר להלביש משפחה בפחות מ-300 שקל.

 

מזכירים: בכל רגע נתון תוכלו ללחוץ על הכפתור ולדלג בין העולמות השונים, בין החולצות, המכנסיים, השמלות, הנעליים והתיקים. קדימה לשחק!

 

 

 

קרדיטים:

במאי: רועי שלם

מפיקה: אילנה ירון

צלם: אופיר פרץ

תאורן: קובי שרביט

מאפרת: ליטל שליט

סטיילינג: לבנת ארז

 

שחקניות ושחקנים:

שיר שומרון

רונן נוף

אמי אלדד

עידו ארמי

 

סוכנויות:

חני שלום

טייק טו

סי מודלס

יריב נתי

ציוד: פיטוסי השכרת ציוד

צולם באולפן לייט בוקס, תל אביב