בית החוה של ג'ורג'יו ארמני:

 

בית החוה של ג'ורג'יו ארמאני, הממוקם במרחק דקה הליכה מהים בחוף ורסיליה שבאיטליה שופץ מ-א' ועד ת' לפני 20 שנה אך העיצוב שנבחר נשאר אותו עיצוב קלאסי. הסלון כולל בתוכו מתחם ישיבה לאירוח אורחים, האריחים הלבנים שמחפים את הקירות והתקרה משרים על החדר אוירה "ימית" הבית, שהוצג במגזין Architectural Digest לראשונה ב-1983 שמר על אותו סגנון עיצוב מאז ועל פי בעליו הוא "בית אידיאלי לחופשות מרגיעות עם חברים ובני משפחה".

 

טקסטיל לבית

רהיטים

 

 

 

 

כריסטיאן דיור בביתו בצרפת:

 

מעצב האופנה כריסטיאן דיור בחצר ביתו בצרפת. הבית העתיק שוחזר ושופץ על ידי דיור בסוף שנות ה-40.

 

 

 

אצל דונטלה ורסאצ'ה במילאנו:

 

"הבית עצמו הוא לא מה שחשוב – מה שאתה עושה הוא שנותן לו חיים" אומרת מעצבת האופנה דונטלה ורסאצ'ה.דירתה במילאנו מעוצבת בסגנון ניאו- קלאסי, בסלון 2 םסלי אבן של סוסים מהמאה ה-19.

 

 

 

בית החוף של דונה קארן:

 

מעצבת האופנה ובעלה, הפסל סטפן וייס, שיתפו פעולה בעיצוב בית החוף שלהם באיסט המפטון.

 

 

 

בית הנופש של ראלף לורן:

 

"זה בית נופש נפלא" מספר מעצב האופנה ראךף לורן על בית הנופש עשוי האבן שלו ושל אישתו בעיירה בדפורד בניו יורק. הבית הוקם ב-1919 ובהתאם לכך 2 רכבי אספנות מתוך אוסף הרכבים של לורן מאכלס את החנייה בכניסה לבית.

 

 

 

 

דירתה הניו יורקית של אנה סוי:

 

כשמעצבת האופנה הניו יורקית אנה סוי עיצבה את דירתה היא מצאה השראה בספרים על בתים אנגליים, "בכל הבתים האהובים עלי בספרים היו חדרים אדומים" החדר האדום של סוי כולל כמה פריטים לא קונבנציונליים כמו בובה בגדול אדם שבגדיה משתנים לעיתים (על פי מצב הרוח של בעלת הבית), הריהוט בסלון הוא מטאלי והכריות ושאר אוצרות מגיעים כולם משווקי פשפשים וחנויות ענתיקה.