אתם מתגוררים באותה הדירה כבר כמה שנים ומרגישים שהגיע הזמן לשינוי. אין באפשרותכם לרכוש דירה חדשה אלא רק לרענן את הקיימת. המחשבה הראשונית היא ליצור שינוי דרסטי הכרוך בשבירת קירות ועיצוב מחדש של החלל אולם הטרחה, הבלאגן והכסף הרב הכרוכים בכך מרתיעים אתכם.

 

בדיוק עבורכם ליקטנו מספר טיפים לשדרוג הדירה הקיימת. בעזרת רעיונות מקוריים וקצת מעוף ודמיון ניתן לבצע שינוי דרמטי במראה הדירה מבלי לפתוח תכנית חיסכון.

 

ורד בן סימון, סטייליסטית לעיצוב הבית ומרצה בתחום העיצוב, מציעה לכם שבעה פתרונות עיצוביים וישימים שיהפכו את החלל שלכם לרענן ומושקע ולא יקרעו לכם את הכיס.

 

 

ביטוח לבית זה לא סיפור

אבל בית בלי ביטוח.. זה כבר סיפור!30%  הנחה ויותר בביטוח לבית. לקבלת הצעה ללא התחייבות הקליקו

 

 

שדרוג המבואה 

הרושם הראשוני כן קובע. הדבר הראשון שאנו רואים כאשר אנו נכנסים הביתה זו המבואה. תפקידה להזמין את דיירי הבית וכמובן את האורחים  להיכנס פנימה. מבחינה עיצובית, אני ממליצה על שימוש בטפט ולא בצבע במבואה, ומבחינה פונקציונאלית מומלץ להעמיד קונסולה על מגירות עבור ניירות, מפתחות ותיקים בהתאם לצרכי הבית. למבואה המופיעה בתמונה נבחר טפט בכיתוב רומנטי  (המייתר את הצורך בתמונות), קונסולה מעץ צבוע בלבן ואגרטלים עם פרחים. ניתן גם לתלות מראה מתאימה במבואה.

 

צילום: ריקי בירנבוים

 

פינת הטלוויזיה

קיר מסך שטוח של הטלוויזיה - יש אינספור רעיונות לשדרוג קיר הטלוויזיה. אבל לעיתים רכישת מזנון ייחודי עולה לא מעט כסף. הרעיון הבא לקוח מאיקאה – שני לוחות שמיועדים להיות מראשות למיטה חוברו יחד והוצמדו לקיר. התוצאה היא שהשכנים מבקשים לדעת מי הנגר וכמה זה עלה...

 

צילום: ריקי בירנבוים

 

צילום: ריקי בירנבוים

 

מטבח

צביעת אחד מקירות המטבח בצבע גיר שחור הופכת אותו גם ללוח מודעות פעיל לבני הבית וגם לפינה ייחודית מושכת את העין ומלאה בסטייל.

צבעי גיר ניתנים להשגה אצל חברות הצבעים המובילות.

 

צילום: ריקי בירנבוים

 

חדר השינה 

אז מה נתלה בחדר השינה? תמונות מהחתונה, אלו של הילדים או תמונות של נוף ? במקום כל אלה כדאי למצוא רעיונות יצירתיים כמו שימוש  באותיות על הקיר ואפילו גם צלחות.

 

צילום: ורד בן סימון

 

חדר האמבטיה

בעבר, הדרך יחידה לחדש את מראה האמבטיה היתה לרכוש אמבטיה חדשה ולהחליף את הקיימת. תהליך זה כרוך בלכלוך רב ובמחיר גבוה ולמעשה דרש שבירה של חדר האמבטיה כולו ובנייתו מחדש. מסתבר שהתפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לחדש את האמבטיה פשוט בעזרת ציפוי מחדש. באמבטיות זאב יסירו עבורכם את שכבת הציפוי הישן ובשיטת התזה יכסו אותה בציפוי חדש במבחר גוונים ובמחיר סביר.

 

לפני

 

אחרי

התמונה באדיבות אמבטיות זאב

 

פינת עבודה

זה שאתם עובדים בה לא אומר בהכרח שהיא חייבת להיות משעממת. אם יש לכם קיר גדול מול שולחן הכתיבה אפשר למתוח עליו יריעת בד ופשוט לתלות עליו תמונות שמהוות השראה. גם לוח שעם או טפט נעים לעין יעשו את העבודה ויכניסו הרבה צבע לחלל.

 

צילום: ורד בן סימון

 

 טיפים למיקום אקססוריז

האביזרים המשלימים, כשמם כן הם - משלימים את תמונת העיצוב.

אגרטלים - רצוי להניח אגרטל קטן לצד אגרטל גדול.

אוספי יודאיקה וכלי נחושת - להניח יחד בקבוצה.

עציצים- מומלץ להניח בשורה - עד שלושה.

נרות - עדיף להציב בקבוצה ולשלב כמה גבהים.

 

צילום: ריקי בירנבוים