הדו קרב: קריסטן סטיוארט VS נעמי האריס

מי נראית טוב יותר בשמלה שקופה? קריסטן סטיוארט חשפה את בגדיה התחתונים בפני כל העולם בבכורה הכה מתוקשרת של "דמדומים", בשמלה של זוהיר מוראד. ואילו נערתו של בונד עושה את זה בשחור בשמלה של מיו מיו. אנחנו נאלצות לבחור באחרונה, ולו רק בגלל שצבע הניוד גורם לנו לחשוב שאנחנו ממש עוד רגע נחשפות למבושיה של סטיוארט.

 

נעמי האריס וקריסטן סטיוארט. הלוק השקוף

 

המתלבשות הרעות של השבוע

 

עוד ב-Onlife:

 

ג'וליאנה מרגוליס, אירוע אשת השנה של מגזין גלאמור בניו יורק

מה לעזאזל חשבה לעצמה ג'וליאנה מרגוליס כשהיא לבשה את השמלה הנוראית הזו? צווארון גולף הוא גם ככה חבר די בעייתי במלתחה, והוא גורם למרגוליס להיראות כמו אישה ללא צוואר – שיש לה ראש ענק. אבל היא לא מפסיקה שם. החלק התחתון של השמלה פונה לפתע לכיוון אחר – ומורכב מבד שונה לחלוטין. אבל הגוון שלו שונה מזה של החלק העליון של השמלה, ולכן לא נוצר פה משחק בדים נעים לעין, אלא מין שעטנז משונה. והפרנזים בתחתית? גמרו את הסיפור לחלוטין. זוועה.

 

ג'וליאנה מרגוליס. אישה ללא צוואר

 

לנה דנהאם, אירוע אשת השנה של מגזין גלאמור בניו יורק

היא לא אמורה להיות כוכבת סטייל, ואפילו מעבר לכך – היא כאילו אנטי גיבור של עולם הסטיילינג, אבל לנה דנהאם ממש הגזימה. אפילו בבני ברק היא לא הייתה יכולה לעבור עם הלבוש הסופר-דוסי הזה, ועל פי כמה וכמה על השטיח האדום. פשוט אי אפשר להבין מה עבר לה בראש, כשהיא בחרה בצווארון הדוחה הזה, בלי טיפת תכשיט. ולצרף לכל הכלום הזה נעליים בצבע זהב? ניסית בכל זאת להוציא מעצמך קצת זוהר? פשוט מראה נוראי, שאין אפילו מילה טובה שאפשר לשפוך עליו.

 

לנה דנהאם. דוסית שיק

 

כריסטינה אגילרה, אירוע של דה ווייס בהוליווד

לא נעים להודות, אבל יש דברים שאישה מעל גיל 30 לא יכולה להרשות לעצמה, והעומס הזה הוא באמת יותר מדי, אלא אם כן קוראים לך ניקי מינאז'. כריסטינה אגילרה יכולה ליצור מראה עם קצוות שיער כתומים, או מכנסיים מנצנצים, או עם כובע גדול. אבל פשוט אי אפשר גם וגם.

 

כריסטינה אגילרה. תעמיסי, תעמיסי

 

כריסטינה הנדריקס, בכורה של Ginger & Rosa בהוליווד

זו לא השמלה הכי גרועה שכריסטינה הנדריקס לבשה אי פעם, אבל אנחנו פשוט לא מבינות למה כריסטינה הנדריקס מתעקשת להבליט את החזה שלה ככה. הרי תנו לנו לגלות לכם סוד – הוא לא עומד ככה במצבו הטבעי, אי לכך נעשים מאמצים רבים כדי שהוא יבלוט כך מחוץ לשמלה. כבר הבנו את הקטע עם הקושי להתלבש יפה כשיש חזה כל כך גדול, אבל הגיע הזמן למצוא פתרון אחר.

 

כריסטינה הנדריקס. חזה לתפארת

 

המתלבשות הטובות של השבוע

 

סלינה גומז, אירוע אשת השנה של מגזין גלאמור בניו יורק

אם אתם מחזיקים בבית בנות נוער, יש שני שמות שבטוח שמעתם השבוע: קריסטן סטיוארט וסלינה גומז, כל אחת על מערכת היחסים שלה. גומז עשתה השבוע צעד, שלא ננתח אותו רגשית, אבל מבחינת הקריירה הוא כמעט היה הכרחי. אם גומז רוצה לצעוד קדימה – ולהפוך מכוכבת ילדים לאישה, היא חייבת בויפרנד שווה יותר. ולפי איך שהיא מתלבשת על השטיח האדום, אישה זה הכיוון שהיא צועדת אליו.

 

סלינה גומז. רווקה וטוב לה

 

ג'וליה סטיילס, הקרנה של Silver Lining Playbook בניו יורק

כשאהבנו אותה בניינטיז עם "10 דברים שאני שונאת בך", לא תיארנו לעצמנו שהיא תיעלם כל כך מהר. אבל הנה סטיילס חוזרת, והיא שופעת סטיילס. משחק מילים מתבקש, בכל זאת. אז השבוע היא משיקה סרט חדש, במראה רגוע אבל שיש בו נגיעות בלינג עדינות – עם קלאצ' כסוף, ונעליים כסופות, שמשדרגות את השמלה מסתם שחורה קטנה, לשחורה קטנה וחגיגית. השיער הפזור שלה ממש מעורר קנאה, ומעוצב בגלים עדינים מושלמים.

 

ג'וליה סטיילס. בלינג בלינג

 

קים קרדשיאן, השקת הקולקציה של הקרדשיאנס בדורות'י פקינס בלונדון

נכון, אנחנו לא היינו נתפסות בשמלה הזו לעולם, אבל כשקימי קרדשיאן נראית טוב, אפשר בכיף לפרגן לה. אבל מעבר לשמלה הזוהרת, ולרגליים החטובות – אנחנו עומדות להיתפס על פלא אחד מיוחד - הנעליים העדינות שקימי לובשת. הטום פורד האלה כל כך עדינות, שקשה לראות שאפילו יש להן עקב, והזהב משדרג את השמלה השחורה למשהו מפואר למדי.

 

קים קרדשיאן. בלי עקבים

 

קמרון דיאז, בכורה של גאמביט בלונדון

זוכרות שלפני שבועיים קוננו על הצווארון המאוד מוגזם שקמרון דיאז לבשה בשמלה צהובה מופרעת? הנה ההוכחה שצדקנו. תראו כמה נהדר היא נראית במחשוף. בשמלה עם מראה מאוד יוקרתי, בעיקר הודות לבד הזוהר, ובשיער אסוף שהולם אותה הרבה יותר מהפזור המרושל, היא נראית פשוט נפלא. הסנדלים עם שתי הרצועות לא מפסיקים להופיע על השטיח האדום, וכשהרצועה העליונה כל כך דקה, הם נותנים צורה נהדרת לקרסוליים.

 

קמרון דיאז. מושלמת ועדינה