גוף תאורה חכם שהוא גם רמקול וגם מחליף צבעים, ספה שמשנה את גודלה, קערה חכמה שמכינה גלידה וסורבה, מיטה ושידה באותו רהיט ואפילו מקלחת שעושה עיסוי מפנק – לא תאמינו איזה מוצרים מתוחכמים וחכמים ליקטה עבורכם קרן לבקוביץ פרקש, מעצבת פנים ומנהלת קשרי לקוחות מעצבים ואדריכלים במרכז מבנה ONE DESIGN,ראשל"צ שתוכלו להכניס הביתה ולשדרג את החיים בכל מיני מובנים.

 

יותר משניים באחד: אחד האתגרים הכי גדולים של המגורים המודרניים בדירות הוא איך להכניס את כל הפונקציות לחדר ממוצע של תשעה מ"ר. כל הורה יודע שעם תינוק במשקל של שלושה קילוגרם בלבד – מגיע ציוד במשקל של עשרות קילוגרמים, בהם מיטה, שידה, ארון, עגלה, טרמפולינה, כיסא אוכל ועוד רבים ונחוצים. כדי לחסוך במקום ועל הדרך לקבל את אחד הרהיטים הכי יפים שיש בסביבה כדאי שתכירו את מיטת תינוק ROMANTIC BABY של חברת דרים לנד. מדובר במיטה משולבת עם שידת החתלה ומגירת אחסון מעוצבת ופונקציונלית להפליא. התינוק הפך לילד והגיע לגיל שנתיים-שלוש? היחידה המתוחכמת גדלה איתו ומיטת התינוק הופכת למיטת יחיד עם שתי שידות ומיטת חבר.

 

מיטת תינוק משודרגת

 

מיטת תינוק משודרגת

 

Sweet Spot- מתקן להכנת גלידה מבית Chef'n יהפכו אתכם ללהיט בקרב האורחים, בייחוד בקרב הצעירים שבהם (אבל בואו נודה על האמת – כולם אוהבים גלידה, בייחוד ביתית, טרייה ואיכותית). בחנות BRASS - way of life, המציעה שלל כלי בית מעוצבים לאורח חיים בריא, תוכלו לרכוש את Sweet Spot בשני צבעים מתוקים כחול או ורוד. מדובר בלא פחות מכלי מהפכני להכנת גלידה תוצרת בית טעימה, תוך דקות, מחומרים טבעיים שאתם בוחרים ובלי משמרים, צבעי מאכל ואותיות E למיניהן. השימוש פשוט, כפי שתוכלו להתרשם בסרטון ההדרכה הקצר. מכינים את התערובת להכנת הגלידה לפי המתכון המצורף, מוציאים את Sweet Spotמהמקפיא ויוצקים על המשטח הקפוא. התערובת מתחילה לקפוא מיד, ואז מתחילים לערבב ולהפוך עד שמתקבל מרקם הגלידה שאוהבים. אפשר ורצוי להוסיף תוספות אהובות – פירות טריים, שברי עוגיות, שוקולד, קוקוס, אגוזים ועוד. הכלי להכנת גלידה, סורבה או מרגריטה קפואה כולל ספר מתכונים ושני כלים לערבוב.

לצפייה בסרטון

 

מתקן להכנת גלידה

 

גוף תאורה מוזיקלי – בריסל בלוטוס הוא גוף תאורה ייחודי מבית ברק תאורה, המשלב כמה פונקציות חדשניות בפריט פונקציונלי אחד. גוף התאורה מאיר בתאורת לד ונשלט בידי אפליקציה בסמרטפון. בנוסף לתאורה בגוני צהוב ולבן, מותקנת בו נורה צבעונית המעניקה תאורת אווירה בכל גוון שתבחרו. ואם זה לא מספיק - המנורה מתחברת ל-Bluetooth דרך הסמרטפון ודרך הרמקול המובנה בה אפשר לשמוע כל מוזיקה שאוהבים. בריסל בלטוס מתאים לכל חלל הבית, פרקטי, מעוצב ומשמש לכמה פונקציות חשובות. 

 

גוף תאורה מוזיקלי

 

מאוורר תקרה חכם– מוצר גאוני שמתאים בדיוק לקיץ הישראלי. מדובר במאוורר חכם עם כנפיים שנפתחות בעת השימוש ונסגרות כשמכבים אותו. המאוורר החכם של ברק תאורה מגיע עם שלט שפותח את הכנפיים לקוטר של 1.3 מטר, שלושה גוונים של אור (אור צהוב, ביניים ואור לבן), הדלקה וכיבוי, שליטה בעוצמת הרוח ואפשרות לטיימר. המאוורר החכם והאלגנטי בצבע ניקל כסוף (וכנפיים שקופות ומדליקות) מתאים לכל סוגי החללים והוא מאיר בתאורת לד חסכונית. 

 

מאוורר תקרה חכם

 

ספא בבית- מקלחון עיסוי מבית אליג'נט הוא מוצר גאוני המשלב כמה פונקציות – חלקן שימושיות וחלקן על טהרת הפינוק. מדובר במקלחון משודרג שהוא בעצם סאונה רטובה, מערכת עיסוי מתקדמת המשתמשת במתזים מדפנות הקיר וכמובן מקלחון המשמש לרחצה יום-יומית. זרמי המים הבוקעים ממערכת המתזים מרגיעים את הגוף, מרפים את השרירים, משחררים את הסטרס ומטיבים עם מערכת הנשימה. מותקן במקלחון אפילו כיסא קבוע או כיסא מתקפל לשימוש מפנק.אפשר לשמוע מוזיקה מפאנל הבקרה של המקלחון, ליהנות מתאורת לד מרגיעה או מקפיצה וכך הלאה. 

 

מקלחון משודרג

 

מיטת חלומות– בסימונס תוכלו למצוא מערכת שינה ייחודית ואיכותית עם כמה וכמה פיצ'רים חכמים ומתקדמים. מערכת Q vision היא מערכת מסוג ביוטירסט, מה שאומר מיטה מתכווננת עם שלטים אלחוטיים לנוחות ופינוק, המאפשרת שינה רציפה בלי לחוש את התזוזות של בן או בת הזוג, בד טבעי ונושם ושכבה בעלת 1,499 נקודות תמיכה לפיזור עומס הגוף בצורה אופטימלית. ואם זה לא מספיק, אז יש למערכת ארגז מצעים מרווח ומעוצב עם מערכת הרמה חדשנית וידידותית למשתמש. 

 

מיטת חלומות

 

ספה המשנה את גודלה– לפעמים יש אורחים מכובדים ואז מתאים לשבת זקוף ובנימוס, ולפעמים בא להתרווח שלא לומר להתמרח על הספה ולשלוח אברים לכל עבר. בשביל זה יש את הספה המשנה את גודלה של אסף רהיטי איכות. כשתבחרו המשענת תהיה קרובה במצב של ישיבה זקופה וכשתבחרו תוכלו להרחיק את המשענת ולהפוך את הספה למרבץ כייפי. ואם קשה לבחור או כל אחד אוהב אחרת? אפשר לשנות כל חלק לפי ההעדפה אישית. תודו שזה פתרון גאוני החוסך רכישה של שזלונג. 

 

ספה שמשנה את גודלה

 

מספריים רב שימושיים– לפעמים הגאונות באה לידי ביטוי דווקא בפרטים הקטנים. למשל המספריים הרב שימושיים של מותג Chef'n, שאפשר למצוא ב-BRASS - way of life. מדובר במספריים עם שלל שימושים במטבח ואף מחוצה לו, כמו קצה להב זוויתי מושלם לחיתוך דבקי אריזה עקשניים, מסור מובנה לחיתוך קרטון, חותך כבלים מובנה ופותחן לפקקי בקבוקים. גדג'ט קטן וסופר-חכם שכדאי להחזיק בבית. 

 

מספריים רב שימושיים