אחד מאתרי החובה שלי בלונדון זה הרודס. לחנות הכולבו היוקרתית אין שום דבר להציע לי. יותר נכון, יש לה המון מה להציע לי, אבל לי אין שום אפשרות לרכוש בה כמעט כלום, למעט שקית הניילון הירוקה והנודעת שלה. למרות זאת, אני מקפידה להגיע לשם לסיור בכל פעם שאני בעיר. להסתובב במרחבים האינסופיים תוך שאני מפנטזת על כל הדברים שאוכל לרכוש שם יום אחד (אחרי שאתחתן עם שייח או אזכה בלוטו) ועל טיפול בספא המפורסם שלהם, שנחשב לאחד הגדולים בעולם (ומציע כ-20 אלף טיפולים מדי חודש!).

 

והנה, כנראה שבכל זאת עשיתי משהו טוב בחיים, כי לא רק שלא הייתי צריכה להגיע עד ללונדון כדי לגלות סוף כל סוף מה קורה בתוך הספא המסתורי, אלא שהטיפול של הספא

הזה ממש הגיע עד אליי – לתל אביב.

 

 

התענוג הזה קרה כחלק מביקור של פטריצ'יה מזיטלי, מנהלת ההדרכה הבינלאומית ומומחית הטיפוח של מותג הטיפוח והבישום EISENBERG PARIS, שהגיעה לארץ לרגל הבחירה של המותג כחברה המובילה בספא של הרודס.

 

מזיטלי היא קוסמטיקאית בחסד, שתוך שניות מזהה את החולשות והחוזקות של כל עור, ומיד התאימה לי טיפול ממבחר הטיפולים שאפשר למצוא בספא האנגלי, בהם טיפול אנטי אייג'ינג וטיפול עם אבקת יהלומים לגוון עור קורן ואחיד. כמובן שכל הטיפולים האלו, כמו גם זה שאני עברתי, נעשים רק ממוצרי החברה, שידועים בזכות טכנולוגיית ה- TRIO-MOLECULAR: 3 מולקולות הפועלות בסינרגיה כדי לחדש, להמריץ, ולהחדיר חמצן לעור.

 

 

וזה הרגע לגילוי נאות: בשנה האחרונה, יצא לי לנסות כמה תכשירים של EISENBERG PARIS ומיד התאהבתי. בקרמים שלהם יש שילוב מושלם בין מרקם נעים ולא כבד לבין אפקטיביות ולחות שנשארת לאורך שעות. גם טיפול הפנים לא אכזב, ואחרי ניקיון יסודי, פילינגים, מסכות ועיסוי מרגיע ומזרים את הדם – הוא חשף עור שנראה בריא יותר וזוהר.

 

הבעיה היחידה בטיפול היא העובדה שככל הנראה ייקח עוד טיפונת זמן עד שאזכה לעבור אותו שוב. מה שכן, בינתיים אני – ואתם – יכולים להתנחם במוצרים עצמם, שבארץ נמכרים באופן בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

 

 

אז אם אתם או מקורביכם נוסעים בקרוב, כדאי שכבר עכשיו תשננו: Eisenberg First Wrinkles Tender– קרם מעולה ללחימה בקמטים ראשונים, עם מרקם קליל שמאוד מתאים עכשיו לקיץ (60 דולר ל-50 מ"ל); Hydra Lifting– קרם הדגל של החברה, שמעניק לחות נעימה לאורך כל היום, ומגיע בגרסת ג'ל נעימה (103 דולר ל-50 מ"ל).