איגוד הטניס האמריקאי (U.S.T.A.) ניסה "להוריד לספסל" את טיילור טאונסנד, שחקנית טניס אמריקאית בת 16 שמדורגת מס' 1 בעולם כיום. הטענה: היא שמנה מדי.

 

האיגוד הודיע למאמניה של טאונסנד שהוא אינו מתכוון לממן את כרטיס הטיסה של השחקנית הצעירה משיקגו (שם היא נמצאת כרגע) לניו יורק, בה נפתחה

אליפות ארה"ב הפתוחה (ה-US open), עד שלא תעשה שינוי משמעותי בהרגלי הדיאטה שלה. 

 

פטריק מקנרו, מנכ"ל איגוד הטניס, אמר כי האיגוד דואג לבריאותה של שחקנית הטניס לטווח הרחוק ולהתפתחות שלה לאורך השנים. "יש לנו מטרה אחת והיא שטיילור טאונסנד תתחרה עבור תארים משמעותיים במשך הזמן. כך קיבלנו את ההחלטה הזו (לא לשלוח אותה לאליפות הפתוחה - י.ב.כ)".

 

טיילור טאונסנד - נראית לכם שמנה מדי?

צילום: Shutterstock

 

גם אם מקנרו התכוון לדבריו, ואיגוד הטניס האמריקאי באמת רואה רק את בריאותה של טאונסנד לנגד עיניו, חבל מאוד שהוא בוחר לבזות את השחקנית הכי טובה בעולם כיום, בצורה כה פומבית והצהרתית, רק בגלל שהיא לא נראית כמו מריה שראפובה.

 

אמה של טאונסנד, שחקנית טניס בעצמה בעבר, אמרה שההחלטה של איגוד הטניס האמריקאי הגיעה כהפתעה מוחלטת עבורה, כי הבת שלה, כידוע, אינה רק מס' 1 בארה"ב, אלא בעולם כולו.

 

וזו גם הבעיה ב"גירסה" של ארגון הטניס האמריקאי: השימוש בתירוץ הבריאות של הספורטאית אינו קביל, משום שהנערה "השמנה" היא למעשה מכונת ספורט משומנת היטב.

 

אמה של טאונסנד מימנה, כמובן, מכיסה את הכרטיס לתחרויות עבור בתה, ובימים אלו טיילור טאונסנד עושה חיל ומתקדמת בשלבים המוקדמים של התחרויות.