כשמדברים על מערכת הבחירות הזאת אין ספק שהאמון כבר הלך מזמן, אבל מה עם האמונה? ב"הארץ" החליטו לבדוק והפנו שאלון בנושאי מדע לראשי המפלגות. השאלה המעניינת ביותר היתה "האם את/ה, באופן אישי, מאמין באלוהים". תוצאות חלקיות וכלליות בקרב החילונים: כחלון ענה "כמובן, נו באמת, כאילו דה", בוז'י התחמק באלגנטיות, ביבי בכלל לא רצה לענות ורק זהבה הביאה תשובה כנה ישירות לפנים: "לא". היי, תודו שיחסית לאדם שחי בסרט מבחינת אג'נדה פוליטית הריאליזם שלה מפתיע. וביבי- טוב, הוא אולי לא מאמין באלוהים (ככה מספרים), אבל אם בסופ"ש הזה דיברנו יותר על מזג האוויר מאשר על הדו"חות והמצב של הבית שלו כנראה שמישהו למעלה אוהב אותו בכל זאת.

 

בנט, יש'ך חתיכת שבת

ואיך אפשר להזכיר את אלוהים מבלי לדבר באותה נשימה גם על אח שלו, הלוחם האמיץ במיל' נפתלי בנט, שבסך הכל רצה לעודד את חיילי צה"ל בפוסט נוסף שלו בפייסבוק. "שלוש השנים יעברו בסוף", כתב, "ואז תשנו בסמיכות פוך ואחרים ישמרו עליכם". שגיאת הכתיב לא תוקנה גם לאחר הערות חוזרות ונשנות של הגולשים (אם למישהו היה ספק בזה שבנט לא הולך להתנצל יותר על כלום בחיים שלו יותר), אבל הם מצדם הפנימו גם את המסר (שלא לומר את הסמיכות) ועם כניסת השבת החלו להציף את התגובות לפוסט במאות תמונות בלתי מתנצלות בעליל מהסרט "יוסי וג'אגר", תוך איחולי אהבה לחיילים, גם כאלה שאוהבים חיילים מאותו המין רחמנא ליצלן.

 

 

יש לשער שבנט קיבל הלם-בקו"ם קל כשפתח את הפייסבוק שלו במוצ"ש, אך לזכותו ייאמר שהשאיר את הפוסט באוויר. וחוץ מזה אל תשכחו, חיילים יקרים, שלוש השנים יעברו בסוף, ואז תצאו לאזרחות, תבנו את החיים שלכם, תהיה לכם עבודה, תהיה לכם משפחה, ובאמצע של כל זה יקראו לכם שוב ושוב למילואים ושוב תמצאו את עצמכם במדבר או ברמת הגולן באמצע ינואר אוכלים חלבה צבאית עם האצבע (כי נגמר הסכו"ם פלסטיק באפסנאות) גם בגיל 37. נכון כיף? לב-לב-לב לכולם.

 

מרצח רבין אפשר ללמוד

יש קטע כזה לימנים, להתלונן שתמיד מאשימים אותם משמאל כאילו הם כקבוצה רצחו את רבין. זה כמובן ממש לא נכון. באמת, אני מכירה איזה ימני אחד והוא, כאילו, בנאדם סבבה לגמרי. בלי המבט המטורף הזה בעיניים שהייתם מצפים והכל. אבל זה הספיק למחנה הציוני, שהחזיר השבוע את המתיחות בין המחנות לשטח בקמפיין המצונזר - "יגאל עמיר מצביע בנט".

 

קודם כל הפתעה. וואלה? יגאל עמיר באמת מצביע לבנט? כי הוא תמיד נראה לי יותר מרצ כזה. כמובן שבנט נעלב מאוד מהמחשבה שמישהו מקשר לבית היהודי דבר כמו תימנים, ומיהר להשיב אש בתמונה מימי הסיירת, נובמבר 95', "קצת אחרי שרצחתי את רבין", ואף הוסיף כי "השמאל לא למד כלום מהרצח".

 

טוב, תראו, זה מאוד מעליב שאומרים שהשמאל לא למד כלום מרצח רבין אבל אני מבינה למה זה מבלבל - פשוט כל השמאלנים שהפנימו את החומר כבר עזבו את הארץ מזמן. אה, ויש גם את המסקנה הזאת שאם יש תהליך מדיני שעושה לך כאב ראש אז בקטנה, שום דבר שכמה כדורים לא יפתרו. הגיון פשוט.

 

ואם התגעגעתם, אז הנה זה בא

מה, האם זהו עוד סרטון בחירות ויראלי ומטורף לפנים מטעם הליכוד? כן, אני מתנצלת. זה באמת לא ייקח עוד הרבה זמן. פחות מחודש וכל זה מאחורינו, מבטיחה. על המוקד הפעם חנופה נוספת לצעירים, ומה הצעירים המאגניבים של היום עושים? נכון!!! מזמינים פיצה. איזה פיצוח אסטרטגי מדהים. ובכן, בקצרה, ישנו בחור בסרטון, והוא מזמין פיצה בוז'י עם אקסטרה-מחנ"צ ומקבל עם זה חינם בעל כורחו גם ציפי לבני כזאת שנתקעת בכל מקום והורסת את הבית.

 

לצערי אין לי תובנות מיוחדות בעניין חוץ מזה שכל הדיבורים האלה על פיצה ואקסטרה-מחנ"צ עושים אותי אחושילינג רעבה. שובו אלינו בשבוע הבא לסרטון התגובה הצפוי- ציפי בחנות בגדים, מודדת חולצה ושואלת את המוכרת "סליחה, את יכולה לעזור לי? הכל פה אקסטרה-שמאל" והמוכרת עונה: "רק אנחנו יכולים לעזור לעצמנו, ציפינקה, בקלפי בשבעה-עשר במרץ! עושים מהפך ובוחרים מחנה ציוני!" ואז נכנס ברוך מרזל ואומר "סליחה, ציפצף לי פה ביציאה, נראה לי השאירו לי את התג מחיר". אין, אין, הבחירות האלה זה הטופ של הקריאייטיב.

תחשבו יצירתי ותחזיקו מעמד - עוד חמישה ימים סופ"ש.