מאחורי שמלת הבשר הפרובוקטיבית והבחירות האופנתיות השנויות במחלוקת, ליידי גאגא היא ללא ספק אחד הקולות המשמעותיים בעולם הפופ בעשור האחרון. הפעילות של גאגא סביב קהילת הלהט"ב, בין השאר, מצליחה לעורר הדים בעולם ולגרום לשינוי ממשי בכל הנוגע למדיניות ארצות הברית מול הקהילה הגאה.

 

 

עוד באון לייף:

 

גאגא מבינה את הכוח שיש לאמנים להעלאת מודעות בחברה, ובקליפ חדש שהיא מוציאה היא נוגעת בנושא חיוני שבוער בה – תקיפות מיניות ברחבי הקולג'ים בארה"ב.

 

 

הקליפ מלווה את שיר הנושא של סרט דוקומנטרי חדש, "The Hunting Ground" (ציד הקרקע), ונקרא "עד שזה יקרה לך", הסרט עוסק בתקיפות מיניות באוניברסיטאות בארה"ב, ונפתח בהודעת אזהרה לצופים על התוכן הקשה שהם עומדים לצפות בו.

 

הקליפ מציג שלושה סיפורים של תקיפה מינית, כולם מוצגים בפרטי פרטים וקשים לצפייה, כדי "לשקף את המציאות היומיומית והאכזרית ברחבי הקולג'ים השונים בארה"ב". הדימויים, כאמור, אכזריים ולא נעימים לעין, וניתן לראות איך האלכוהול לוקח חלק מרכזי במסיבות. בין הסצנות נראות נשים שיכורות שגוררות את עצמן חזרה למעונות, ותמונות חוזרות ונשנות של גברים אלימים שגוררים נשים בשיער ומטיחים אותם כנגד קירות. מצליחות להחזיר את הטראומה לחיים.

 

 

את הקליפ ביימה קטרין הארדוויק ("דמדומים"), ואורכו הוא למעלה מ-5 דקות. בסוף אנו עדים לנתון המצער לפיו אחת מ-5 נשים תותקף מינית בשנה הקרובה. העיסוק בנושא נחשב להצהרה חשובה מפיה של הגאגא, והקליפ מצליח לטפל באופן ישיר וללא אמצעים בנושא שעד עכשיו לא היה פופולרי.

 

צפו בקליפ המלא: