בית חולים משכנע נשים שרוצות לסיים את ההיריון שלהן, לוותר על ההפלה וללדת את התינוק ולמכור אותו ב-1,500$ (כ-6,000 ?) לזוגות חשוכי ילדים.

 

עוד באון לייף:

 

"חוות התינוקות" המזעזעת נחשפה בבית חולים פרטי בו 30 מיטות במחוז גווליור במדינת מאדהיה פארדש. בבית החולים הזה עוסקים בהחלפה ומכירה של תינוקות לא רצויים. כל הנשים הן צעירות מאוד והעוברים הם תוצר של אונס או "יחסים אסורים". שניים מהתינוקות שנמכרו כבר חולצו על ידי המשטרה.

 

מכירת תינוקות בהודו

 

פטריק קומאר, אחד מהשוטרים המופקד על החקירה, אמר ל- india times: "שלושה ילדים אחרים נמכרו לזוגות חשוכי ילדים במדינות אוטר פראדש וצ'האטיסגאר. במקרה אחד, הגיע זוג הורים לשני בנים, עם הבן השלישי שאך נולד והחליף אותו בבת".

מנהל בית החולים, אהרון בהדוריה נעצר. לטענתו, סוכנויות שונות באזור הן ששכנעו את הנשים להמשיך עם ההריונות הלא רצויים. נפתחה חקירה אולם המנהל לא הצליח לספק את מקום הימצאם של התינוקות שנמכרו.

 

אחד מהקצינים סיפר "כשבחורה או הוריה פנו לבית החולים כדי להפסיק את ההיריון, הרופאים בבית החולים הזה נהגו לשכנע אותם להשאיר את ההיריון תוך שהם מבטיחים שכל תהליך המכירה יתבצע בדיסקרטיות מוחלטת. ברגע שהתינוק מועבר והאם משתחררת מבית החולים, רשויות בית החולים מתחילות לצוד זוגות נאיביים שיכולים לקנות אותו".

 

הפשיטה על בית החולים התקיימה בשבת בערב בעקבות דיווח על סחר בתינוקות. בסך הכל, עד כה, הואשמו חמישה בני אדם בעבירות עבדות, ביניהם מנהל בית החולים ושעל פי החשד העסיק כנופית גברים שתפקידה היה לחפש נערות שנכנסו להיריון. המשטרה ארגנה חוליות חיפוש אחר הזוגות שקנו תינוקות מבית החולים.

 

מכירת תינוקות בהודו

 

הודו ידועה ביחסה המחפיר לעתים קרובות למדי לנשים ותינוקות. במדינה חוות פונדקאות אליהן מגיעות נשים כדי להביא לעולם תינוק עבור שכר. הן מתגוררות בחווה הזו, מיטה ליד מיטה במשך 9 חודשים תחת השגחה קפדנית כדי שלא יקרה שום דבר ל"מוצר" שהן מייצרות וגם משום שהן נאלצות להסתיר את הפונדקאות שלהן מהקהילה.

 

אולם נראה כי כעת מדובר בעליית מדרג ה- מדובר בנשים שנכנסו להיריון כתוצאה של אונס או טעות והן מעוניינות להפיל את התינוק. הלחץ הנפשי המופעל עליהן ברגע הקריטי הזה הוא לא פחות ממחריד. סביר להניח שיחד עם השכנוע האינטנסיבי המתבסס על מצבן הכלכלי הגרוע מלכתחילה מגיעים גם איומים על חייהן. ועוד לא אמרנו מילה על היכולת להחליף תינוק משל היה מוצר פגום בסופרמרקט.