ביום חמישי שעבר, נמצאה גופתה של הכבאית הנעדרת ניקול מיטנדורף בפארק הלאומי שננדואה במדינת וירג'יניה. לדברי WHSV, תחנת החדשות המקומית, המשטרה מצאה פתק ליד המנוחה וקבעה כי מיטנדורף התאבדה. חקירת המשטרה העלתה כי טרום מותה עברה התעללות ברשת.

 

עוד באון לייף:

 

אשת צוותי הכיבוי וההצלה נפלה קורבן לבריונות סקסיסטית ברשת על ידי עמיתיה לעבודה שעשו שימוש בפורום מקומי בשם Fairfaxunderground כדי לרדת לחייה. "יש לנו עובדת חדשה שבאה להרוס לעצמה את החיים. ניקול מיטנדורף, רק בת 32 וכבר משתרללת בכל רחבי המחוז," כתב גולש אחד.

 

ביום שבת, מפקד מכבי אש, ריצ'רד באוורס, פרסם הצהרה בה נאמר כי הרשויות מודעות לקיומן של ההודעות, והמחלקה "תחקור ביסודיות תחקור את העניין ותנקוט לפי צורך בפעולות מתאימות". אולם לא נראה כי יש כעת תכנית ספציפית למאבק בסקסיזם של הכבאים.  

 

מכבי אש. ניקול מיטנדורף

הודעות רבות בפורום נשאו את שמה. ניקול מיטנדורף

 

למכבי אש בווירג'יניה יש היסטוריה ארוכה של ביוש נשים העובדות בצוות ובפורום עולים לעתים קרובות דיונים ארוכים ומרושעים הכוללים שמות ספציפיים של נשים בצירוף ביקורת סקסיסטית ואלימה. בשנת 2014, משתמשת בפורום עם שם יוזר funtimegalשיתפה את הגולשים בהטרדות המיניות הרבות שהיא סופגת הודות לתרבות המאצ'ואיסטית של מכבי האש המקומיים.

 

"הייתי כבאית במשך 15 שנים," כתבה funtimegal, "אני יודעת שאנשים מדברים מאחורי הגב שלי וכבר ראיתי שהם תלו תמונות שלי בלוקרים שלהם. כבר יצא לי לוותר על יציאה לפעולות ומבצעים ספציפיים רק בגלל הצוות".  

 

סוג הבריונות שמיטנדורף נאלצה להתמודד איתולא יוצא דופן במכבי אש במחוז פיירפקס. הכבאית לשעבר, אלישיה דאבניי, סיפרה לניו יורק טיימס כי בעבודה שלה הייתה "אווירה של נערים חרמנים" ותיארה כיצד מצאה ערימה של פליירים עם הכיתוב "אלישיה דאבנייזונה" על רצפת תחנת מכבי האש. 

 

ג'ון מרפי, סגן מפקד מכבי אש בדימוס בוושינגטון דיבר בגלוי על הצורך להתייחס לתרבות המיזוגינית של הכבאים שונאת נשים ברחבי "הדמוקרטיה הגדולה בעולם": "יש תחושה בחוץ שנשים לא מתאימות לסוג השירות שנדרש במכבי אש. יותר מדי נשים שעוברות שורה של עבירות מין- מהטרדות מיניות ועד אונס- בעת מילוי תפקידן והן לא מדווחות על כך כי הן רוצות להמשיך את עבודתן.  חייב להיות מנגנון דיווח אנונימי, עבור נשים מוטרדות, כדי שנוכל באמת לעצור את ההתנהגות הזאת".

 

מהטרדה ועד לתקיפה פיזית, מרפי מאמין שנשות הצוות חוששות לדווח על סקסיזם עבודה כי הן לא מאמינות בכלל שיזכו לסיוע. "גם כאשר הן כבר מדווחות, ההנהלה לא עושה שום דבר בקשר לזה," הוא אומר, "תרבות הכבאים היא עדיין "מועדון צעירים הלבנים הישן והטוב," בו נשים, גברים לא-לבנים והומוסקסואלים שבחרו להיות כבאים נאלצים לקום בבוקר לסביבת עבודה עוינות. אני מכיר שניים או שלושה כבאים הומואים ולקח להם המון זמן כדי למצוא תחנה בה הם לא הוטרדו," אמרו מרפים. "יש גישה כזאת של "לך תמצא לך מקצוע אחר".

 

לא ברור אם ההטרדות החוזרות והנישנות שעברה מיטנדורף בחודשים שקדמו להתאבדות הם שהכריעו את הכף והובילו להחלטתה לשים קץ לחייה. יחד עם זאת, סביר בהחלט להניח שהם הסבו לה סבל יומיומי רב שתרם להחלטה.

.