על תמונות העירום של ענת הראל נשאלתי רק אתמול בערב וכשאמרתי שאין לי מושג במה מדובר מיד נשלפו התמונות מהסמאטרפון של ידיד קרוב כדי להמחיש לי את חומרת המצב.

 

הנקמה: הפצת תמונות פורנו ללא ידיעת

המצולמת

האנטר מור מסקרמנטו הפיץ תמונות של נשים ערומות באתרי פורנו חובבים בלא ידיעתן. הוא לא לבד

לטור המלא

 

אני יודעת שאני אמורה כעת לנזוף באופן בוגר בידיד על זה שהוא חשף בפני את התמונות ולצד זאת לחזק את ענת הראל כי היא עשתה מעשה פמיניסטי, אבל במקום זה אני בוחרת לומר את האמת:

1. אל תצטלמו בעירום.

גם אמא שלכם לא הצטלמה בעירום וגם סבתא שלכם לא הצטלמה בעירום וגם חווה אמנו הסתדרה יופי בלי להצטלם בעירום. אפשר להיות נחשקת ומדהימה גם בלי להצטלם בעירום. הדברים נכונים לנשים וגברים גם יחד.

 

2. הדרך היחידה שבה זה בסדר להצטלם בעירום היא אם אתם סבבה לגמרי עם המחשבה שיום אחד כל העולם יראה את התמונות שלכם מצולמים בעירום.

 

3. אני כמובן שיקרתי בסעיף 2 - האנשים היחידים שסבבה לגמרי עם המחשבה שכל העולם יראה אותם מצולמים בעירום במסיבת חשק פרועה הם אנשים שאין להם עדיין ילדים. אבל לילדים יש נטייה מעצבנת להיוולד ואז גם לגדול. אם אתם עדיין סבבה עם המחשבה שהילד העתידי שלכם יגיע לגיל 16 וכל החברים שלו מבית הספר יראו את הפיפי שלכם בתנוחה מגרה אז תצטלמו בעירום אבל אל תביאו ילדים.

 

4. אם אתם בכל זאת ממש חייבים להצטלם בעירום אז תדאגו לכסות את הפרצוף שלכם במגבת, בסיר של החמין או במסכה של סימבה מפורים 98, כל מה שעושה לכם את זה ובלבד שאף אחד לא יוכל לזהות אתכם. אין לי שום טענה נגד העדפות מיניות כאן, רק נגד טמטום וחוסר זהירות.

 

5.אל תסמכו על פרטיות - גם אם תסתירו בתוך התת מודע של המחשב, גם אם תמחקו מהסמארטפון וגם אם תצפינו בענן - היו סמוכים ובטוחים שהענן יספר לעננה, הזבוב לזבובה והבן אדם לבן האדמה. אנחנו חיים בעולם אחר, חדש, מהיר ומציצני. רוצים פרטיות? אל תצטלמו בעירום.

 

6. ענת הראל פרסמה סטטוס שבו היא כתבה שהיא לא מוכנה להתנצל על כך שהיא חוגגת את הגוף שלה ואז כעסה נורא על האנשים שמעבירים את התמונות האלה בוואטסאפ כי זאת חדירה לפרטיות. אני הייתי שמחה לקבל ממנה תגובה אחרת - במקום לכעוס על האנושות הבלתי מושלמת , היא יכלה למנף את הסיטואציה ולהזהיר אנשים מהטעות שהיא עשתה. מי יודע, אולי היא יכלה להציל את התחת (תרתי משמע) של בחורה אחת שבדיוק קיבלה מהחבר שלה באסמס בקשה לתמונה בעירום.

 

7. ענת הראל היא בהחלט דמות נשית ראויה להערכה - היא מצליחה, מרוויחה, בריאה וחטובה להפליא. אתם לא יותר טובים ממנה בכלום פרט לעובדה שאותה תפסו ואתכם לא.

 

8. אל תצטלמו בעירום.