בין נוסעי טיסת אלסקה איירליינס מפורטלנד, אורגון לאנקורג', אלסקה שהתקיימה בשבוע שעבר הייתה גם נערה בת 16 שטסה לבדה. היא נמנמה על מושבה כשלפתע הרגישה ביד זרה אוחזת בירכה.

 

עוד באון לייף:

 

על פי הדו"ח המשטרתי, היא דחפה אותו מיד ורצתה להאמין שהמגע הלא רצוי היה לגמרי בטעות. אבל אז זה קרה שוב, ופתאום, כך סיפרה הנערה לרשויות, האיש שישב לצדה נישק אותה במהירות על פיה ודחף אליו את לשונו. הילדה הדפה אותו פיזית וניסתה לחמוק ממגעו אולם האיש תפס את ירכה כחמש פעמים.

 

בסופו של דבר, גבר אחר באותה השורה התערב, קרא לאחת הדיילות ואמר לה שהאיש הזה שולח ידיים לנערה שטוענת שהיא כלל לא מכירה אותו. הדיילת דיווחה לטייס וזה החליט שהטיסה לא יכולה להמשיך כסדרה והסיט את המטוס ממסלולו המקורי לטקומה בסיאטל- נמל התעופה הקרוב ביותר.

 

המטוס נחת והתוקף זוהה כג'סי סאלאס, גבר בן 23. הילדה סיפרה את גרסתה לחוקרים והצעיר הופרד ממנה במיידי והובל לחקירה. היא המשיכה בטיסה לאנקורג'.

 

נוסע הורד מהמטוס

 

הנערה סיפרה למשטרה על ההטרדה האלימה וכי היא נגעלה ממנו. לסאלאס, כך סיפרה, היה ריח וטעם של אלכוהול.  ואכן, כשהמשטרה פגשה אותו בשער התעופה בסיאטל, הוא נראה שיכור ונתקל בנוסעים בדרכו מהמטוס. סאלאס מרדונדו ביץ', קליפורניה נעצר באשמת תקיפה ושוחרר מאוחר יותר בערבות של 1,000$.

 

זהו כבר האירוע השני המתרחש במטוס בחודש האחרון, מה שהעלה שאלות רבות בקרב הורים שנוהגים לשלוח את ילדיהם לטוס בגפם, כיצד לשמור עליהם מפני זרים מנצלים באוויר.

 

ב -15 ביוני, נעצר צ'אד קמרון, גבר בן 26 שאנס, כך על פי כתב האישום, נוסעת בת 13 בטיסת אמריקן איירליינס מדאלאס לפורטלנד, אורגון. הטיסה הייתה כמעט ריקה לחלוטין וקמרון בחר להתיישב דווקא לצד הילדה שטסה לא ליווי מבוגר. כ-30 דקות לקח לדיילת להגיע למושבם של השניים כדי לספק להם משקה או אז היא ראתה את ידו של האיש על המפשעה של הילדה ואת דמעות הילדה זולגות על פניה.  

 

"אלו היו 30 דקות של גיהנום עבור הגברת הצעירה הזאת," אמר ברנט גודפלו, עורך דינה. מלבד האנס, הואשמה גם חברת התעופה שלא הגנה כראוי על הילדה והמשפחה מתכננת לתבוע אותה.

 

בהצהרה הרשמית לתקשורת נמסר מאמריקן איירליינס כי החברה "מחויבת עמוקות לנוסעיה הצעירים ומשתדלת לספק להם חווית טיסה בטוחה ונעימה" אולם מומחים טוענים כי ההורים חייבים לזכור שלמרות שחברות תעופה רבות מספקות סיוע לילדים שטסים לבד, דיילות הן לא מטפלות.