כנראה שרובנו לא היו מכירות את השם דני מאת'רס אילולא הסערה שהתרחשה סביב כוכבת פלייבוי בסוף השבוע האחרון, וככל הנראה תגרום לכם לזכור טוב טוב את שמה של הבחורה שאחראית למעשה הנבזי שהצית את הפצצה: ביום חמישי האחרון, מאת'רס העלתה לפרופיל הסנאפצ'ט שלה תמונה של אישה עירומה שהתקלחה בחדר הכושר בו התעמלה, והוסיפה לצידה תמונה שלה נחרדת עם הכיתוב המלבב – "אם אני לא יכולה למחוק את זה מהראש, גם אתם לא תוכלו". כמה שעות אחרי כן כבר אפשר היה להכתיר אותה כאחת הנשים השנואות ביותר בארה"ב.

עוד באון לייף:

דני מאת'רס

התמונה שהתחילה הכל. צילום מסך: עמוד הסנאפצ'ט של מאת'רס

התגובות המזועזעות לתמונה היו כמעט מיידיות. מאת'רס בת ה-29 נבחרה בשנה החולפת כ"פליימייט השנה", הכוכבת הנבחרת של פלייבוי לשנת 2015, והיו לה כמיליון וחצי עוקבים ברשתות החברתיות – אך כולם נמחקו ונעלמו מפני הרשת בעקבות הסערה. חלק מעוקביה הספיקו להביע את מחאתם ואף לומר ששברה להם את הלב במעשיה. "לא פלא שכל כך הרבה אנשים סובלים מהפרעות אכילה וחרדה (כולל אותי), כשאנשים כמו דני מאת'רס עדיין קיימים", כתבה אחת המגיבות בטוויטר. אחרת כתבה: "וואו איזו אישיות מגעילה יש לך, בהצלחה עם לשים על זה מייקאפ".

מאת'רס, שלטענתה פרסמה את התמונה בטעות וכנראה התחרטה על ההחלטה המרושעת והגסה שלה מיד, כבר הספיקה להתנצל על המעשה. "זה היה שגוי וזה לא מה שרציתי לעשות", סיפרה בסרטון. "בחרתי לעשות את מה שאני עושה למחייתי כי אני אוהבת את הגוף הנשי, ואני יודעת שבאדי-שיימינג הוא רע, אלו לא הערכים שלי, זה לא מתאים למי שאני. התמונה הזו היתה אמורה להיות חלק משיחה עם חברה, וכיוון שאני חדשה בסנאפצ'ט לא הבנתי שפרסמתי אותה – זו היתה טעות ענקית".

אך ההתנצלות הזו והטענה שמדובר בטעות לא יעזרו למאת'רס מול חדר הכושר ממנו הושעתה לצמיתות, מול מקום עבודתה בתחנת רדיו בלוס אנג'לס ממנה פוטרה, וכן, גם מול המשטרה – שלפי דיווחים חוקרת את הסיפור. "הפשע הפוטנציאלי הוא הפצה של תמונה פרטית", אמר דובר משטרת לוס אנג'לס בהתייחס למקרה, והוסיף כי במידה ותורשע מאת'רס ככל הנראה תקבל עונש מאסר: "זה יהיה תלוי בתובע המקומי כמה זמן היא תשב".

נראה שהקהל הזועם לא יידע שובע עד שייראה את מאת'רס מורשעת בבית המשפט ונענשת על המעשה המכוער הזה. ומה דעתכם?