בלונדון, במרכז אזור תיירותי ושוקק, סמוך לתחנת הרכבת פדינגטון, עתיד להיפתח בית קפה שמגיש לצד האספרסו והלאטה גם אייפדים, בהם הלקוחות הגברים יוכלו לדפדף בין תמונות של נשים ולבחור ממי הם רוצים לקבל מין אוראלי למשך 15 דקות יחד עם הקפה.

עוד באון לייף:

בית הקפה הראשון במתכונת זו אמור להיפתח בדצמבר 2016 בז'נבה בשוויץ, בה הזנות ממוסדת. היזם בראדלי שארבה מכוון כעת לגרסה הבריטית עם סניף אחד בשכונה מרכזית בעיר הבירה, בתקווה להרחיב את העסק מחוץ ללונדון למקומות נוספים בבריטניה. בית הקפה יעוצב בסגנון "בארוקי" בצבעי ורוד-שחור-לבן, יתפרס על פני 150 מטרים מרובעים ויגיש קפה יחד עם מאפים וכריכים.

קפה מאפה ומציצה - היזם בראדלי שארבה ונערת ליווי

היזם שהגה את הקונספט, בראדלי שארבה. צילום: יחסי ציבור 

ללקוחות יוגשו גם מכשירי אייפד מהם יוכלו לבחור מתוך פסיפס תמונות את "נערת הליווי" ממנה הם יוכלו לקבל מין אוראלי. העלות תהיה 50 פאונד לקפה יחד עם המציצה, מה שהופך אותו ל"קפה היקר ביותר בממלכה המאוחדת", כאשר כל 15 דקות נוספות של השירות המיני יעלו ללקוח 10 פאונד נוספים.

האתר הבריטי אינדפנדנט שאל את היזם שהגה את הרעיון, בראדלי שארבה על העסק החדש שהוא מתכנן לפתוח: "למה קפה ומציצה? למה לא קפה וגלידה?". "כולם שותים קפה, זה אקט חברתי", משיב שארבה. "היום גלידה היא לא המוצר הפופולרי ביותר בגלל תנופת הדיאטות. אנשים רוצים להיות בכושר, לעשות ספורט ולאכול בריא. את הרעיון לשלב את הקפה עם מין אוראלי קיבלנו מפאטאייה בתאילנד, שם ראינו בית קפה כזה לפני כמה שנים".

התומך המקומי של היוזמה הבריטית הוא האתר BumPix הבריטי, שמשווק את עצמו כ"רשת חברתית לנערות ליווי בלונדון ובבריטניה", ולמעשה מתווך בין הלקוחות לבין הנשים – דהיינו אתר לפרסום זנות. שיתוף הפעולה בין האתר לבין שארבה יתבטאו במיקומו של בית הקפה באזור תיירות ותעבורה מרכזי – ברחוב פרייד הנמצא בקרבת תחנת הרכבת פאדינגטון ובית המלון הילטון. "יש עוד בתי מלון קרובים באזור", אומר היזם, "וטונות של מבקרים בכל יום".

קפה ומציצה: כך ייבחרו הלקוחות את נערת הליווי שתספק את השירות

כך ייבחרו הלקוחות את נערת הליווי שתספק את השירות. צילום: יחסי ציבור

לשאלה על הגדרת חוקיות המיזם בתחום האפור – שכן זנות כשלעצמה חוקית בבריטניה, אבל ניהול בורדל הוא בגדר פשע – משיב שארבה כי בתיווך שיתוף הפעולה עם האתר באמפיקס, עורך הדין של היזמים "כרגע מסדר את הכל כדי שזה יהיה סגור שהקונספט שלנו יהיה חוקי כמו שהוא חוקי בז'נבה".

"מה תהיה האווירה במקום כזה? יהיו תאים נפרדים?", שארבה נשאל. "זה יהיה בית קפה כמו כל בית קפה אחר, פלוס שני תאים עבור הגברים הביישנים. בשוויץ אסור כבר להחזיק תאים. אנחנו מדברים עם המשטרה באנגליה כדי לאפשר את התאים לבחורים הביישנים". שאלה נוספת שנשאל היתה, "האם הנשים יגישו גם את הקפה, או שיהיו עבור כך מלצריות?". היזם משיב: "מלצרית תגיש את הקפה, ונערות הליווי רק יגעו באיברי המין של הלקוחות".

בית קפה ומציצה - היזם בראדלי שארבה

ומה עם הנשים שיגיעו לבית הקפה? צילום: יחסי ציבור

ומה עם נשים שיגיעו לבית הקפה? האם הן יזכו לשירות דומה? "רבים יטענו שהרעיון של לקבל מציצה בזמן שתיית קפה הוא מיזוגני. מה תענה על זה? האם נשים שיגיעו לבית הקפה יתקבלו בברכה עם בקשה לקצת קנילינגוס וקפה?". על השאלה הנוקבת הזו ענה שארבה כי "זה לא מתוכנן עבור נשים בשלב זה. השאלה הזו נשאלת לעיתים קרובות ונחשוב על זה מאוחר יותר. אם תהיה דרישה אמיתית, נעשה מה שצריך".