כל מי שעוקבת אחרי הפוליטיקה האמריקאית עכשיו ובעבר יודעת שאחד הנושאים שמלווים כל מערכת בחירות הוא נושא ההפלות, ובהרחבה - זכות האישה על גופה. באביב האחרון זכינו לפנינים כגון פאנל על טהרת הגברים בנושא נחיצות גלולות למניעת הריון, כינוי הסטודנטית סנדרה פלוק שהעידה בקונגרס שהיא משתמשת באמצעי מניעה "Slut" על ידי שדרן הרדיו המיזוגן ראש לימבו, הגבלות שונות על הזכות לעשות הפלה, הדחה מדיונים בקונגרס פוליטיקאית שהעזה לשאת את המילה וגינה, ועכשיו גם הגדרה מחודשת של אונס, ועל הדרך - שיעור באנטומיה הנשית.

טוד אקין, רפובליקני ממיזורי שמתמודד על תפקיד סנטור, קבע בראיון כי נשים העוברות אונס לגיטימי לא יכנסו להריון, מאחר שלגופן יש דרך למנוע מזרע האנס להכנס לרחמן ולהתעבר. "אם זה אונס לגיטימי, לגוף הנשי יש דרכים לסגור את כל העסק", הסביר ברהיטות רפואית. "אבל בואו נניח שאולי זה לא עבד או משהו. אני חושב שצריך להיות איזשהו עונש. אבל העונש צריך להיות על האנס ולא בתקיפת הילד". כמה נחמד, האישה בכלל לא חלק מהמשוואה.

חדשות טובות, לכל הדעות, במיוחד אם נצרף את הגילוי המרעיש של הסנטור לכל מה שאמרו לנו גברים עד היום על הגוף הנשי - המחזור שלנו מוכיח שיש לנו כוחות כישוף שמחוברים לבוהק הלבנה, אכילת חבל הטבור מעניקה לנו נעורי נצח, ויש לנו שיניים נשלפות בווגינה שמגינות עלינו מכל אנס, או סתם גבר אומלל שלא יודע לספק אותנו. גבירותי, המצב נפלא!

למתקשים להאמין, הראיון של טוד אקין:

מדריך להפיכת האונס שלך לאונס לגיטימי

נפלאה לא פחות היא הידיעה שלא צריך לשבור את ראשינו הקטן והיפה על הגדרות מסובכות כמו אונס בפגישה, אונס על ידי זר, אונס במשפחה ואונס אפור. מהיום יש שני סוגים של אונס - לגיטימי, ולא לגיטימי. למי מאיתנו שבדיוק בווסת ולא מקבלת מספיק דם למוח, הנה מדריך קצר לדרך הפשוטה להפוך את האונס שלך לאונס לגיטימי:

ראשית, יחסך למין חייב להיות שלילי. נשים שעוברות אונס לגיטימי שונאות מין, ורצוי

שבכלל יהיו בתולות. שנית, על האונס להתבצע מחוץ לבית, על ידי זר (רצוי מקבוצה עדתית או גזעית שונה - סתם כדי שיהיה יותר נוח לרתום את הסבל שלך למאבק לאומני) שאורב לך במקום כלשהו. על המיקום להיות חשוך אולם מהוגן (אחרת עוד יחשדו כי ביקשת להאנס בהולכך בשכונה מפוקפקת), ועל האנס לזנק עליך מהשיחים, חמוש בכלי נשק כלשהו - לכל הפחות סכין, עדיף בזוקה.

שלישית, עליך להיות פיכחת לחלוטין. בדיקת דם שתכיל עדויות לצריכת אלכוהול או סמים תשלול ממך באופן מיידי את הטייטל "נאנסת לגיטימית". עליך ללבוש בגדים ארוכים ורפויים בצבעים נייטרלים (מאחר שאת לא מעוניינת למשוך מישהו אף פעם, כי את הרי שונאת מין - זו לא משימה קשה במיוחד). עליך לעבור הכשרה קרבית - לשם היידישקייט אפשר קרב מגע - וכן שיעורי פיתוח קול על מנת שקריאותיך לעזרה ישמעו היטב. תגובת קיפאון תהפוך את האונס שלך ללא לגיטימי, ולכן שווה להתאמן מראש. רצוי שתישאי איתך כלי נשק, לכל הפחות תרסיס פלפל, עדיף וגינה משוננת. וכמעט שכחתי, באונס לגיטימי את לא נכנסת להריון מהזרע של האנס.

הדגמה: כך אמור להראות אונס. כל השאר לא לגיטימי (צילום: Shutterstock)

"מין שאינו בהסכמה" זו הגדרה כל כך מיושנת לאונס

האם האונס שלך עמד בכל התנאים שהוצבו מעלה? ברכותי, האונס שלך היה אונס לגיטימי! את רשמית חלק מאחוז בודד של כלל הנאנסות שעומדות בכל התנאים האלו. הגדרת האונס הלגיטימי גאונית, משום שהיא גם חוסכת למדינה המון כסף על העמדה לדין של אנסים ב - 99% ממקרי האונס, שהופכים עתה למקרי אונס לא לגיטימיים. רק שיהיה ברור: מקרי האונס הלא לגיטימיים הם אלו בהן הנאנסת היא אישה פעילה מינית שנאנסת על ידי מישהו שהיא מכירה, קופאת ולא תוקפת את האנס בחזרה.

ותודה שוב לסנטור ממיזורי, שחסך המון כסף לממשלה, פישט לנו את המערכת המסובכת הזו, ומנע מכל כך הרבה נשים להגדיר את עצמן כנפגעות אונס. כן, כל אלו שעד עתה חשבו כי הן נפגעות אונס תחת ההגדרה הישנה והמיושנת כל כך - מין שאינו בהסכמה - עתה יכולות לחזור לחייהן בלי עול הטראומה והתיוג כנפגעת אונס. איזו הקלה!

תקשיבו לגברים הרציונלים שמבינים את הגוף שלכן יותר טוב מכן

לכל תתי הפלגים של הרפש המיזוגני שזורם מארה"ב יש מקור אחד משותף: התפיסה של האישה כאחר האולטימטיבי. יצור שפועל בצורה שונה, שגופו פועל בצורה שונה. יצור שיש לפחד ממנו. לפחד שיעליל עלילת שווא על איזה גבר מסכן, לפחד שיגנוב זרע ואז יתקע גבר מסכן אחר עם תשלום מזונות, יצור מניפולטיבי, חייתי, המסונכרן עם הטבע ומונע על ידי הורמונים, יצור שלא ראוי לאמון, שיכול לתקוף את האיבר הכי רגיש של הגבר בשיני הווגינה החדות שלו מתוך גחמה.

לפיכך, בנות, אל תאמינו למה שרופאת הנשים שלכן אומרת. תקשיבו לגברים הרציונלים והשקולים שמבינים את הגוף שלכן הרבה יותר טוב מכן: אתן יודעות לבד איך למנוע הריון באמצעות כיווצי רחם מתוזמרים (ולכן אתן לא צריכות הפלות או גלולות), אתן יודעות איך להגן על עצמכן מפני אונס (ולכן אתן לא צריכות שיטור יעיל ולא צריך למגר את תרבות האונס באמצעות חינוך), אתן יודעות איך להשתמש בגופכן היצרי שאין לעמוד בפניו כדי לקבל ביטחון כלכלי (ולכן אין צורך בחוקים למניעת הטרדה מינית או שוויון בשכר), ואתן בהחלט יודעות איך להשאר צעירות לנצח (ולכן די עם התירוצים האלו על הזדקנות טבעית והתלונות על אייג'יזם).

זו רשימה ארוכה שלא מתאימה לטבע ההפכפך של רוב הנשים, אז אני אסכם ואקצר לטובת אלו שאיבדו קשב: אין דבר כזה אונס, יש אישה שלא השתמשה במלתעות הוגינה שלה כדי להרחיק פולשים.