בת 28 חשפה התעללות מינית מזעזעת שעברה בילדותה על ידי המורה שלה. את כל זה היא עושה לעיני המצלמה ומעלה את הסרטון ליו-טיוב.

האישה המכנה את עצמה ג'יימי איקס פרסמה וידאו של עצמה בו היא מספרת שמורתה לשעבר, אנדריאה קרדוזה, החלה להתעלל בה מינית כשהייתה בת 12, עוד כשהייתה תלמידה בבית הספר תיכון בריברסייד, קליפורניה. ג'יימי לא יכולה להגיש תלונה במשטרה היות ועל העבירות הללו חל חוק התיישנות. בינתיים קודמה המורה בתפקידה והיא משמשת כיום כסגנית מנהלת בתיכון באלהמברה. בסרטון ג'יימי מתקשרת לתיכון על מנת להתעמת עם המורה בפעם הראשונה - 16 שנה אחרי.

בסרטון שישאיר אתכם פעורי פה, היא מתקשרת לתיכון המדובר, מאתרת את קרדוזה, מוודאת שהיא אכן המורה שלה לשעבר ושואלת אותה אם היא זוכרת את האירועים. קרדוזה מודה בהתעללות וטוענת כי היא  "מצרה על האירוע כל יום ושהיא "עדיין לא מבינה למה זה קרה". ג'יימי מסבירה לקרדוזה שהיא הרסה את חייה ושהיא כלל לא אמורה לעבוד בסביבת ילדים אחרים.

"את מצליחה להבין ששטפת לי את המוח ושתמרנת אותי ושמה שעשית היה לא בסדר? " מטיחה ג'יימי בקרדוזה שמשיבה "כן" במין שלווה מהולה בצער בצד השני של הקו. "עשית את זה גם לילדות אחרות?!" צווחת עליה ג'ימי וקרדוזה ממלמלת שלא. מטח ההאשמות נמשך וקרדוזה שותקת יותר ויותר. לבסוף היא אומרת בקול רועד  "רק רציתי לעזור לך. "

כמה שעות לאחר שג'יימי העלתה תיעוד של השיחה לחשבון היוטיוב שלה, המחנכת- שכנראה לא ידעה שהיא מוקלטת- התפטרה מתפקידה כסגנית מנהלת באלהמברה. לסרטון בן ה-8 דקות יש כבר קרוב למיליון צפיות. קרדוזה טרם שחררה הודעה פומבית  אולם עורך דינה של ג'יימי, דיוויד רינג, אמר שהרשויות חוקרות האם ישנם קורבנות נוספים.

ביום שני האחרון, במסיבת עיתונאים בקליפורניה, הסבירה ג'יימי מדוע בחרה לצאת כנגד התוקפת שלה דווקא ביוטיוב ואת המוטיבציה שלה לספר על האירועים המזוויעים:

"אני רוצה לחשוף מי היא באמת כדי להגן על ילדות אחרות. האישה הזו לא צריכה להיות בסביבת ילדים. לקח לי הרבה מאוד זמן  להצליח לעשות את זה. כל הזמן חשבתי על הילדים שלי וכמה  לא היית רוצה שמשהו יקרה להם. כשגיליתי שהיא מלמדת בבית ספר, וזה העציב אותי. היא לא צריכה להיות שם".

צפו בסרטון: