לו אני נשיא המדינה שמעון פרס, הייתי מזמן עוד שעה את כל כלי התקשורת בארץ ובעולם  לבית הנשיא, ואומר להם באנגלית ובעברית:

 

עוד באון לייף:

 

אזרחיות ואזרחי ישראל,

אל תרחמו היום על אהוד אולמרט. אל תתביישו היום שראש ממשלה הולך לכלא לשנים ארוכות.

תהיו גאים במדינה הזו.

מתחיל פה ניקיון גדול מאד. מהפוליטיקאים. מהמעטפות. מהגניבות. מההטרדות המיניות.

לילדים שלנו תהיה כאן מדינה יותר טובה שמונהגת על ידי בני אדם.

חוק אחד יהיה לכם. לכל 12 השבטים. לגר ולאלמנה ולעשיר ולאזרחים ולמנהיג.

 

לו אני ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הייתי מזמן עוד הערב ישיבת ממשלה מיוחדת שתשודר בשידור חי לכל כלי התקשורת בארץ ובעולם ומקריא לשרות ושרי הממשלה את כל 700 עמודי הכרעת הדין.

 

לו אני הרמטכ"ל בני גנץ, הייתי מורה לכל מפקדות ומפקדי צה"ל להפסיק מחר את כל אימוני צה"ל ליממה ומחייב אותם לכנס את כל החיילות והחיילים בבסיסם ומקריא להם את 700 עמודי הכרעת הדין.

 

לו אני יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הייתי מזמן למחר על הבוקר את 120 חברי הכנסת לדיון פגרה מיוחד. הייתי מבקש גם מנשיא המדינה שמעון פרס להגיע. בתשע בבוקר הייתי פותח את כנס הפגרה המיוחד, ומקריא את כל 700 עמודי הכרעת הדין.

 

 

העם דורש צדק

עמוק בלב אנחנו כבר יודעים. זה לא האיום האיראני שיהרוג את ישראל. זה גם לא הסכסוך המתמשך עם הפלסטינים. ישראל תהרוג את עצמה. באיטיות ובשקט

לטור המלא

 

לו אני שר החינוך שי פירון, הייתי מבטל מחר את כל יום הלימודים ומחייב את כל מנהלות ומנהלי בתי הספר בישראל לכנס את כל התלמידות והתלמידים ומקריא להם את כל 700 עמודי הכרעת הדין.

 

לו אני שר הפנים גדעון סער, הייתי מזמן למחר את כל ראשות וראשי הערים בישראל לבניני האומה בירושלים ומקריא להם את כל 700 עמודי הכרעת הדין.

 

נפל דבר בישראל: בפעם הראשונה במדינה נחשפה השיטה. לא פרשת שחיתות נקודתית. ב-700 עמודים משרטט השופט דוד רוזן את השיטה. ואחת ולתמיד מה זה הון-שלטון- בנקים-עיתון, ולמה זו כנופייה של עולם תחתון. ישראל נכבשה לפני עשור-שניים על ידי כנופיה של אנשי הון, ואנשי שלטון, וראשי בנקים ובעלי עיתונים, שנטלו מכולנו את החלום ואת שוויון ההזדמנויות ואת הזכות להיות גאים במדינה שלנו.

 

זו הסיבה בגינה יצאו מיליון איש ואישה לרחובות בקיץ 2011. בשביל להחזיר את המדינה שלנו לפסים. להחזיר להנהגה בני אדם. שרוצים את מה שאנחנו רוצים כאן: את הזכות לחיות בכבוד. לחלק לכולם את מה שיש ולא לחלק את המשאבים של כולנו, למעטים.

 

עד הבוקר, סביר להניח שרק אהוד אולמרט לא ישן בלילה מחרדה. החל מהבוקר, יהיו עוד הרבה פוליטיקאים ופוליטיקאיות, שיפסיקו לישון בגלל החרדה, בגלל שהם הבאים בתור. בגלל המעטפות שלהם. הגניבות. ההטרדות המיניות.

 

נקיון פסח, החל.

חג אביב שמח.